Hakutulokset

1. M

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Ostin vaunut... :p Työkaverilla oli myynnissä yhdellä lapsella olleet ihanat vaunut todella edullisesti ja minä päätin että menkööt sitten veljentytön käyttöön, jos omaa iltatähdelle ei tule. Meillähän sattuneesta syystä on hankkiuduttu eroon kaikesta vauvatavarasta :ROFLMAO: Että tällaista...
  2. M

Tervetuloa @ÄippäVm82 ja @murmelii lle iso halaus, pidetään peukkuja seuraavaan kiertoon (y) @Miri81 kuulostaa kyllä samalta ammattiryhmältä - harvalla näin pitkiä kesälomia on. Mulle sopii hyvin, kun on tosi kesäihminen. Ehtii touhuta riittävästi ulkojuttuja. @Maaria1980 Minusta oli kiva...
  3. M

@Maaria1980 ei tosiaan ihan ollut tjottailua :D @Miri81 keskimmäistä yrittäessä törmäsin tuohon punaviiniin pesun sivuilla. Tiedä sitten onko vaikutusta :ROFLMAO: Tässä kierrossa tuskin pelastaa mikään määrä viiniä, isännän yövuorot jatkuvat vielä huomiseen ja kierron puoliväli oli tällä...
  4. M

Mä löysin viime yönä täältä seitsemän vuoden takaisen ketjun tuon kuopuksen kuumeilusta. Siinä hurahti monta tuntia muistellessa :ROFLMAO: Neiti saikin alkunsa yk 5 (muistelin, että 6), kierrosta jossa vällyjen väliin päästiin eksän kanssa tasan yhden kerran. Eipä yhtään ainakaan laantunut tämä...
  5. M

@Maaria1980 tarkoitus oli kyllä tjottailla, mutta pari päivää sitten huomasin laskevani kiertopäiviä isännän työvuorolista kädessä, että se siitä "katellaan miten käy" -asenteesta :whistle: Olen yllättänyt itseni useampaan kertaan surffailemassa äitiysvaatteita ja vauvatarvikkeita netistä...
  6. M

Varovaisesti liittyisin joukkoonne. En ole ihan koko ketjua vielä lukenut, mutta tämä tuntuisi oikealta paikalta. Olen ensi kuussa 36 täyttävä uusioperheäiti. Perheeseen kuuluvat miehen -99 ja -08 pojat ja minun -03 ja -07 pojat, sekä -10 tyttö. Meidän lapsiluku piti olla täynnä ja yhteisen...
  7. M

*Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

Kävin pitkästä aikaa lueskelemassa tilannetietoja. Onnea kaikille nyytin syliinsä saaneille ja tsemppiä teille jotka vielä omaanne odottelette :heart: Meillä pikkuinen on sunnuntaina jo neljä viikkoa vanha. Aika menee todella siivillä ja kädet on täynnä työtä, mutta onneksi kaikki on mennyt...
  8. M

*Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

Pikaisesti tulin ilmoittelemaan, että perheemme lisääntyi tapaninpäivänä pikkuisella neitokaisella. Juuri äsken kotiuduttiin ja tulen huomenna paremmalla ajalla lueskelemaan mitä on joulun aikaan tapahtunut.
  9. M

Minky hurjan isot onnittelut koko perheelle :heart:
  10. M

Elmi edelleen hehkutan ton Gavisconin puolesta. Toimii närästykseen huomattavasti Rennietä paremmin ainakin mulla! Mä olen kans edellisissä raskauksissa pärjännyt Renniellä, mutta nyt olen jo puolivälistä asti käyttänyt tota litkua ja närästys pysyy kurissa. Taffolle tsemppiä, kuulosti kyllä...
  11. M

Yksinpuheluksi menee... :whistle: Tänään oli viimeinen ultra ja tällä hetkellä painoa nyytillä on karvaa vaille 3kg. Arvioi kooksi 3,3kg jos menee laskettuun aikaan. Ainakaan nyt ei ole enää juuri supistellut, eli jospa sitä joulun yli päästäisiin... :xmas: Lueskelin tuossa kuopuksen ajan...
  12. M

Eipä mitään uutta - yhtenä kappaleena edelleen. Heräsin taas aamuyöstä neljän maissa supistuksiin ja kellotin yhdeksään asti melko mahtavia suppareita kymmenen minsan välein. Sitten tuli valtavan paha olo ja supistukset laantuivat. Nyt on päivän mittaan aina välillä juilinut, mutta ei mitään...
  13. M

Nyt on leivottu taatelikakut ja minttumarenki-bostonpulla. Illan päälle laitan vielä pottulaatikot imeltymään, niin sitten on kaikki valmiina joulua varten. Ens viikolla hiljalleen vielä siivoilen saunaa ym. mutta periaatteessa mitään akuuttia ei enää ole. Lasten joululahjatkin sain eilen...
  14. M

Tervehdys parin päivän tauon jälkeen tältäkin suunnalta. Tauti yrittää kaataa petiin, mutta sinnikkäästi olen pari päivää viettänyt ompelukoneen ääressä :ashamed: Yskiminen käynnistää välillä aika tehokkaat supparit, mutta ei kuitenkaan säännöllisty, joten ei varmaan saa edes mitään aikaan...
  15. M

Madrex4 aika huisia :D Tsemppiä sinne ja älähän suotta turhan kovasti kärvistele kipujen kanssa, vielä ehtisi hyvin sektiostakin toipua jouluksi jos siihen päädyt.
  16. M

Mitähän mahtaa emeliinalle kuulua, hurja miten sitä myötäelää toisten tilannetta tässä vaiheessa jo :) Mutzilla liivinsuojat... Mulla ei ole vielä mitään pakattuna, ei edes vauvan kotiintulovaatteita tarkemmin mietittynä. Aina vain myöhäsemmäksi vetää mitä enemmän lapsia on ennestään...
  17. M

Taffo toivottavasti kaikki nyt ok ja saat "nauttia" vielä muutamista viimeisistä viikoista :hug: Olen touhunnut koko päivän ihan duracel -pupuna :D Tämä energiamäärä on ihan hurja, mutta käytän sitä nyt taas hyödyksi, koska kokemuksesta viisastuneena synnytyksen jälkeisten viikkojen aikana...
  18. M

emeliina alkoi jo jännittää sun puolesta :whistle: pippurille myös peukutus huomiselle, että siellä oltaisiin käännytty ihan oikein päin! Mulla alkaa nyt olla kaikki valmiina. Jotain pieniä ompeluksia vielä (pingviinipaidat vähän vaiheessa). Niin ja liivinsuojia ajattelin hurautella joku...
  19. M

HelinäKeiju10 kovasti peukutetaan sun puolesta. Toivottavasti kaikki menee ihan nappiin tällä kertaa :heart: Lumis omasta kokemuksesta suosittelen Akta Gracoa ja tuota toppapussia (mijoona kertaa kätevämpi talvivauvan kanssa kuin toppapuvut...), makuasioita tietenkin. Mun mielestä tuo Gracon...
  20. M

Sairastaa taas vaihteeksi flunssaa. Illalla iski räkätauti ja yöllä nousi kuume, nyt on aika mahtava olo. Taitaa olla pirrettyjen päivä kuopuksen kanssa... Nyt ei onneksi enää tartte pelätä että alkais supistella kun aivastelee : / ä060811 toivottavasti ei ole raskausmyrkytys. Onneksi...

Yhteistyössä