Hakutulokset

1. M

*Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

Täältä joulutorttujen leipomisen lomasta vähän huikkailen neuvolakuulumisia... Painoa oli tullu viikossa jotain reilu kilo! :ashamed: Taitaa kyllä olla puoli kiloa nyt vähemmän, kun neuvolan jälkeen vatsa toimi taas ekaa kertaa moneen päivään :laugh: Jospa ei sitten ens viikoksi olis ihan noin...
  2. M

Itsenäisyyspäivän vietto takana. Partiomaisissa merkeissä jo yli 20 vuoden ajan. Tänä vuonna siitä erikoista, että esikoinen kävi antamassa partiolupauksensa, siellä sitten äippä hormonipommina melkein tippalinssissä :'( :D NP aika hurja kokemus sulla tuo ensimmäinen! Mulla olis varmaan...
  3. M

Poksumaan tulin :) Tämä päivä on mennyt vauvanvaatteita ommellessa ja poikien kanssa saatiin joulukortteja askarreltua. Nyt pitäisi vielä kivat runot etsiä kortteihin niin saisi sitten ens viikolla lähetellä eteenpäin. Ihanan jouluista kun on kaikki koristeet ja liinat ja verhot ja laitettiin...
  4. M

Onnea erika pikkuprinssistä :heart: Vauvantäyteistä joulunalusaikaa koko perheelle! Täällä on nyt vanhempien hääpäiväbileet leivottu ja vietetty, juuri kotiuduttiin juhlimasta. Ihan oli tippa linssissä itelläkin, kun äiti näki pöytäkimpun - teetin kuvan avulla kopion äidin hääkimpusta...
  5. M

Madrex4 mä teen myös itse tuon imelletyn perunalaatikon. Valmiit ei ole ollenkaan sellaisia kuin anopin tekemä. Piti sitten opetella itse tekemään. Mutta täytyy kyllä sanoa, että meni aika monta vuotta ennenkuin sain maistumaan samalta kuin anoppi :) Porkkana ja lanttulaatikkoa "tilasin"...
  6. M

Hyvää joulukuun alkua ja sparklelle kiitos, että jaksat päivittää listaa :flower: . MamaDeDos kiva, että kotona menee paremmin. On tosi ikävää jos pitää miettiä vielä parisuhdetta, kun tämä loppurakaus ei välttämättä ole muutenkaan niin helppoa aikaa. Mutta on sulla ainakin ihana pomo :D Ihan...
  7. M

*Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

Tulin välillä tuulettelemaan päätä. Korjasin aamulla viimeiset lukiolaisten uusintakokeet (niin mikä äitiysloma - alkoiko se muka viikko sitten...) ja nyt olen vääntänyt paria erityispedagogiikan esseetä. Viis pitäis tehdä ennen myyn syntymää, mutta motivaatio on jokseenkin heikko... Tällä...
  8. M

Pohtii olisko -25 astetta sopiva päivä leivontaan vai ompeluun. On niin paljon kaikkea mitä haluais tehdä, mutta aika on rajallinen. Vauvan vaatteetkin pitäisi jossain vaiheessa alkaa pestä laatikoihin :whistle: Jos kävis nyt eka kerhossa jahka taksi hakee tuon esikoisen kouluun, leipois sitten...
  9. M

Taffo kiva että tääläkin on kuitenkin seuraa. Tuohon sun kysymykseen, täällä pitää olla 35 viikkoa täynnä että pääsee pienempään yksikköön. Eli tänään on huoli siltä osin ohi :D Ei kannata hätäillä, osaavat kyllä sitten tilanteen sattuessa neuvoa, kun soitat suoraa johonkin alueesi yksikköön...
  10. M

Mut kun mun nimeä ei ollut millään listalla... Kommentoin kyllä siihen Pt:n viestiin kun oli saanut aika ikävää palautetta näiltä joilta aktiivisuutta toivottiin. Mut antaa olla pihalla olen, joten ei voi mitään. Harmittaa vain se että Pt katosi kokonaan sekä FB:stä että myös täältä palstalta...

Yhteistyössä