Sparkle kiitos pinosta :flower:
Erika76 paljon onnea prinssistä!!! :flower:
Täällä on ollut ihan hurja (positiivisella tavalla) viikko takana
Jäin töistä pois perjantaina, nyt ylityövapailla jne, 11.12. alkaa virallisesti äippäloma.
Viime viikko olikin sitten äärettömän kiireistä töissä - kaappikin jäi vielä tyhjentämättä, huomenna menen käymään...
Mutta positiivista menoa riitti, kaikki sattuivat samalle viikolle - kävin neljä kertaa ravintolassa syömässä
Kaikenlaisia tapahtumia; vanhan työporukan kokoontumista, hyväntekeväisyysjuttua, pikkujouluja...tulipahan ainakin juhlittua töiden loppumista
No tänään se kyllä näkyi neuvolassa - painoa tullu 1,4kg/viikko!!! Neuvolantäti kyllä sanoi, että johtuu noista reilusti lisääntyneistä turvotuksistakin. Sf-mittakin pomppasi käyrän yläpuolelle.
Jotenkin harmittaa, kun kaikki arvot on koko ajan ollu tosi hyviä, niin sit yhtäkkiä tollai heittelee.
Sain lääkärineuvolaan ajan jo ens viikolle, just ton reippaan kasvun ja perätilan takia. Saa sitten lääkäri laittaa lähetteen sairaalaan. Haluaisinkin jo tietää, koska käännetään, jos käännetään jne.
Tyttötrio kyselit onko nimiä mietitty. Mun suvussa on tuo A-kirjain kulkenut isän puolella esikoisten lapsilla. Isäni veljesparvessa kaikkien nimi alkaa a:lla, samoin kuin sitten minun ja siskoni. Ja koska olen esikoinen, haluan perinnettä jatkaa (eikä miehelläkään ollut mitään sitä vastaan). Niinpä meillä on molemmille sukupuolille a:lla alkava nimi valmiina. Muita nimiä ei ole vielä päätetty.
Joulufiiliksestä täytyy sanoa, että korkealla on
Kun raskautta kauan joutui odottamaan, osui se sitten viimein huippuhyvään kohtaan, kun sai jouluksi jäädä töistä pois. Kunhan saan Pikku A:n tavarat ja vaatteet järjestykseen alan keskittyä jouluherkkuihin.
Madrex4 joululaatikot olen aiempina vuosina saanut äidiltäni, mutta nyt ajattelin, että olisi ihanaa, jos tekisin ainakin jotain itse. Voisihan tänä vuonna tehdä vaikka niin, että äiti saisi minulta jotain =) Ja
Mussu81 meidän joulupöytään maksalaatikko on kyllä aina kuulunut - nam!
MamaDeDos ihanaa, että sinua on noin kivasti muistettu kun äippälomasi alkoi. En halua kuulostaa itsekeskeiseltä, mutta olin kyllä aikas pettynyt kun minua ei mitenkään muistettu
Edes oma esimieheni ei ottanut mitään yhteyttä koko päivänä. No, tulipa lisää vahvistusta sille, että hyvä oli kun jo pääsi pois ja keskittymään omaan elämään!
Hyvää jatkoa kaikille ja nautitaan lumesta (kunhan pakkanen pysyisi kurissa) :wave:
Pippuri & Pikku A 33+6