hirmusti onnea Erikalle pikku prinssistä :heart:
hmm, minen o pahemmin tänne kirjotellu, lukemas käynyt kylläkin, mutta kun tuntuu että aina niin hoppu ettei tekstiä kerkee tuottaan
tääl viikkoja 35+4, vaiko jo 5 päälle.. saikkarilla olin pari kuukautta, ei enää pystyny noihin farmin hommiin kunnolla( supistusten ja muitten kipujen takia ) = lehmien lypsy pääsääntösesti, kyykkyyn ylös n 200 kertaa per päivä, ei oikee onnistunu ja sovittiin et ennemin haen saikkari jotta ukko saa apua työhön kuin että seisoskelen työmaalla tekemättä juuri mitään..
ku yrittäjiä ollaan ni joutuu tuonkin lomitusavun tavallaan ite maksaan
mut onneks saatiin osaava ammattilainen töihin joka tulee oleen mun mammaloman ja sen vanhempainvapaan (vai mikä se oli) meillä duunis, ja sen vapaapäivillekkin luvassa luotettava työntekijä = molemmat kultaakin arvokkaampia
1.12 alko mammaloma
vointi ollu mitä on ja ikävä myöntää että enempi vaikee kun mukava.. supisteluja ja liitoskipuja ollu jo pitkään, ja koirien lenkitys toiminu jo n kolme kk siten et ajan autol omille pelloille, kilometrin päähän!, autolla ja päästän hurtat irti ja liikun ite mitä pystyn :ashamed:
onneks noita omia "tiluksia" mis voi huoletta irtoliikuttaa rakit rakkaat omaan tahtiin, rotuina sakemanni ja dobberi, ja saavat kunnolla höyrytä meneen..
joulua ei o viel laiteltu, ja tuskin kovin laitetaankaan. joulu ei aikuisikäni aikana o ollu mulle mitenkään tärkeä.. toki laatikot, kinkku yms kuuluu joulupöytään, mut muuten ei innosta.. toivoisinkin että vuoden päästä oma fiilis eri kun on se oma muksu jonka kans värkätä tunnelmaa
maha-asukki ollu jo pari kk pää alaspäin, viikko sit kävin neuvolas ja kovin ahtaasti reppana asustaa: pää,kädet ja jalat supus, kaiketi ulostulosuunnas, pikku peppu hiertää kylkiä äärimmäisiin kiputiloihin :'(
supistuksia piisaa, muuttuvat kokoajan kivuliaammiksi, ja mikäie limatulppa irtoilee, veden määrä oli vähentyny aiemmista..
'ens viikon alus ois taas käynti, verenpaine meinaa olla yläpaineen osilta kohollaan, sokerit onneks tasottunu ettei tarvi ku satunnaisesti mitata. veri pysyny riittävän hyvänä toistaseks. ultra ollu lähes joka kerta, mut tota sf mittaa oon ihmetelly et mitä se oikeen tarkottaa.. tyhmä minä.. mutta kun semmosesta ei o ollu puhe ku joskus viikon 22 paikkeilla kaiketi mitattu :ashamed:
ens neuvolasta saa viimein lähetteen viimeseen lekurineuvolaan, joka sairaalas, ja samalla pitäs olla synnytystapa arviointi ja synnäriin tutustuminen.. aika tulee sit hyvällä tuuril ennen joulua, tai vasta joulun jälkeen, ja itestä jokseenki tuntuu et aika myöhään jää ku eräpäivä ois 9.1