Hakutulokset

1. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Moikka moi! Ollakkovai, teen Tarun taikakakut blogin kinderpiirakka ohjeella. Tänään itseasiassa tein piirakan pakkaseen. Siis tuo on just kinderin makuistaja niin taivaallisen hyvää! ! :) ja pippuri; kuulostaa tosi hyvältä sun ohje! Nam! :) Meillä sama juttu, tää viikko menee synttäreitä...
  2. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Moikka Pähkinäpuu:lämpimät onnittelut pikkupojalle! ♡ Uskomatonta, viime vuonna tähän aikaan mulla alkoi piitkät päivät, kun la olis ollu eilen ja siitä sitten vaan odottelua :D sit kun neiti synty niin meni vaan yks hujaus ja tässä ollaan! Ihana ja opettelevainen suuri vuosi ollu♡...
  3. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Ja kääntää. Hups, mulla karkasi teksti! Mut hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja ajatella, ekat pienet täyttää tässä kuussa jo vuoden, -lämpimät onnittelut heille! ♡♡
  4. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Moikka! Mulla nyt on jääny vähä kirjoittelu, meillä neidillä on selvästi unentarve vähentynyt, max 2lyhyet tai 1pitkät kun päivällä nukkuu, niin menee sitten hyvissä ajoin, esim klo 21 nukkumaan kuten tänään. Jos vikat päikyt nukkuu iltapäivällä, niin uni ei hevillä tuu ennen 22-23. Ja...
  5. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Kiitos kaikille! :) Ollakkovai, niin on sama täällä, ihana seurata näitä uusia juttuja♡ :) hauskaa reissua Pippuri! :) Irith, voimia sinne, ♡ Tympeitä nuo sairastelut:/ Täällä kans on pikkuneiti vähä nuhassa.ja pakko nyt vähä hehkuttaa, Meidän neidin serkku on tän kuun kaksplus lehden...
  6. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Helou! Täällä ollaan mummula reissusta palaamassa, oltiin yks yö reissussa♡ Ihana kuulla Nöösikä, että Santun leikkaus meni hyvin! ♡ Ja Pippuri, onnittelut, hieno juttu, kyllä ne uudet jutut tulee vauvalla, kun malttaa odottaa, no Stress! ♡ Meillä oli vähän hulinaa viikonloppuna, käytiun...
  7. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Moiks! Kiitos Ollakkovai lohdullista kuulla, että mulla samaa hinkumis ääntä! Mäkin kyllä aattelen nyt että kyllä sen semmoinen uus opittu tapa, ja välillä tuntuu niinku tekis sitä ja kattoo mun reaktiota, että onko äiti huolestuneen näköinen kun näin teen! Mutta samaa myös meillä on, että...
  8. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Moikka! Kiitos Sadeyes ja Katjuska vastauksista pph:n liittyen! :) täytyy funtsia asiaa! ") Täällä neidillä tuli eilen ikää 10kk! ♡ Nyt nousee tukea vasten polvilleen ja välillä konttauaasrnnossa on mutta ryömimällä etenee♡ välillä neidillä kuuluu semmoista jännää"hinkumis" ääntä, vetää...
  9. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Ja se mun piti vielä sanoa, että Pippuri, osanottoni mummisi poismenon johdosta :(♡ aina se on surullista ja raskasta aikaa, jos joku läheinen tai tuttu henkilö kuolee, vaikka olisi ikääkin ja sairastelua takana :'( Ja nou stress, varmasti tulee teidän typyllä sit viikossa taas monta uutta...
  10. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Hellurei! Katjuska, eikö teillä poju jo kävelekin, niin varmaan vaan on niin menevä tapaus, että tarvii energiaa paljon! :D ja sit jollei yöllä syö, niin muutenkin tankkaa sit kunnolla päivällä :) Hyvä kun ruoka maistuu! :) Meillä typy syö silleen, että noin 2dl puuroa, jossa noin puolikas...

Yhteistyössä