Hakutulokset

1. anscu

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Toki @Mertt1, kerro tänne kuulumisia! :) ja @Miljamaaria, toivottavasti kuukautiset löytyy pian! :) Tuli vähän itelleni tänään lisäuskoa hommaan, kun puhuin yhden naisen kanssa, joka odottaa jo 15:sta lasta! :D on se pikkukakkonen PAKKO meillä onnistuttava, kun tuollakin jo 15 lapsi...
  2. anscu

Onnea Mertt1! sait ihanan äitienpäivä lahjan ♡ :) Jospa meille muillekin alkaisi pian plussautumiset! ♡
  3. anscu

Ihanaa äitienpäivää! :) ♡ oi, ihanaa Mertt1, toivottavasti olet raskaana! :) paljon tarrasukkia! :) Ja meillä siis on esikoinen 4/2016. Tänään on mulle äitinä ollu toinen äitienpäivä ♡ on tässä päivässä joku astetta suurempi merkitys nyt kun on itsekin äiti, vaikka toki joka äitienpäivä olen...
  4. anscu

Moikka! Kiva kuulla kaikkien kuulumisia, ja toivon niin todella, että pian saataisiin tänne lisää plussauutisia ♡♡ Mä oon ollu jotenkin nyt aika alamaissa, kun ei ekalla yrittämällä onnannut. .... Kun eka tuli ekalla, niin aattelin että sehän tokakin vois tulla samalla kaavalla jaika mietin...
  5. anscu

Kiitos Tiituu, niinpä se kyllä on, että ei se pettymys oo sidottu siihen monesko yk menossa Mun pettymys oli nimittäin suuri, vaikka eka yk vasta oli :( Asennoduin ehkä jo vähän siihen, että jos meille tammivauva tulis :/ Ihana kyllä kun täältä saa vertaistukea, se on tärkeää♡ Ja kiva, jos...
  6. anscu

Helou! Hööh, mulla alkoi sitten tänään menkat. ... Eli siis 29/26-30. Muistelin että edelliset alkoi kp 25, mutta sehän oli 26. Eli on pari kk vähä heitelly, yleensä synnytyksen jälkeen ollu noin 30kp. Taidan jäädä vähän taustailemaan.. Mutta tää oli nyt vasta 1yk, ja vielä imetän esikoista...
  7. anscu

Ja munkin puolesta tervetuloa Pumpulipalleroinen :)
  8. anscu

@Tiituu, tsemit myös täältä ♡ luulen , että mulla tuo sama juttu tässä lähipäivinä. . On nimittäin semmosta alaselkä polttelua samoin kuin ennen menkkoja on.... tänää siis 24/25-30. Mäkin yritän itteeni nyt psyykata siihen , että en pettyis kovin paljon sitten jos/kun ne alkaa .... Noo...
  9. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Oi, lämpimät onnittelut Pippuri! :) Kohta saat taas nuuhkutella pikkuvauvan tuoksua :)♡ miten sun työhaastattelu meni, ja aiotko käydä tossa välissä töissä, ennenkuin toinen pieni syntyy? Täällä ei ihmeempiä, nyt ollu ihanat ilmat :) Vappuna käytiin mun veljen perheen luona...
  10. anscu

Moiks! Mulla nyt menossa kp 22/25-30. Viime kuun kierto oli 25 ja sitä edelliset ollu muistaakseni sen 30, niin nyt en tiiä mikä on on tän kuun <:) milloin te muut ootte uskaltautunu testailemaa ? Ihana auringonpaiste ollu täällä tänään ♡ kävin tänää 1-wee tyttäreni kans perhekerhossa ja...
  11. anscu

Hyvää wappua kaikille! :)
  12. anscu

Wau, onnittelut tahuna! :) ja pidetään tosiaan peukkuja, että ei oo kemiallinen ja raskaus alkaa! :) ja muille kans plussatuulia, itelläkin ens viikolla alkaa piinaviikot jos näin voi sanoa. Jännittää jo valmiiksi jos ne menkat sieltä sitten alkaakin mutta se on elämää ja sitten vain uutta...
  13. anscu

Tsemppiä Merrt1, ja kyllä mä luottaisin noihin gynen sanoihin, tuskin se noin sanois ellei tarkoittaisi! :) ja niinpä, tuskin se huonontaa mahkuja tulla raskaaksi, vaikka onkin koko ajan melkein asia mielessä :) jos tosiaan ei oo semmosta massiivista stressiä asiasta että vaikuttaa jo menkkojen...
  14. anscu

Kiitos kaikille! :) mukava kyllä, kun löytyi tämmöinen ryhmä :) Tiituu, mä en oo muille tästä puhunu, ehkä vaan joskus heittänyt, että ois kiva jossain vaiheessa toinenkin lapsi. :) Mua kyllä hirveesti jännittää , että jos se nyt niin että mitä enemmän toivoo niin sitä vaikeampi on tulla...
  15. anscu

Moikka! Aattelin liittyä myös tähän ryhmään, kuulostaa niin tutulta :D meillä nyt huhtikuussa esikoinen täytti vuoden ja aateltiin nyt jättää ehkäisy pois, että pikku kakkonen saa tulla jos on tullakseen :) -vähän jännittää miten nopeaa tärppää, ja jännittää jos meneekin tosi kauan, kun itellä...
  16. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Meillä oli tänään 1-vuotis neuvola ja meillä tämmöiset neidin mitat, 8695 g ja 75cm. Eli meillä aika siro neiti! Luulin että ois enempi tullu painoa että ainakin se 9kg, mutta kuulema on ihan normirajoissa ja kun on niin meneväinen niin kuluttaa paljon, kun syökin ihan hyvin ja joka päivä menee...
  17. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Näin se varmasti on, kuten Katjuska sanoi, että ei voi yleistää; toinen on enemmän äidin ja toinen isän perään. Meillä vaan on niin, että imetyksenkin johdosta lapsi on ollu enemmän minussa kiinni, siis jo ravinnon vuoksi. Ja sekin toki, että meillä tosiaan on mies päivät tai illat riippuu...
  18. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Hei! :) täällä on nyt 1-vuotis juhlat juhlittu :D oli ihanat kamut ja juhlittiin kolmena päivänä la-su ja eilenkin kävi vielä kakulla ystäväpariskunta kahden lapsensa kanssa :D ♡ voin kertoa, että nyt on kyllä melko sippi olo niin äidillä kuin tyttärellä! :D isä paahtaakin sitten töissä <:)...
  19. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

No tuommoisessa tapauksessa on varmasti paras vauvalle, että poistuu paikalta :) ja niinhän se on, että kaikki perheet tekee niinku on parasta kaikille. Ei ole yhtä oikeaa absoluuttista totuutta, vaan tilanteiden mukaan ja yksilöiden. Ja meillä kans isä on lapselle yhtä tärkeä ja rakas kuin...
  20. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Miika! Tänään oli 1-Vuotis kuvaus, kai se ihan ok meni, mutta vähän kyllä neitiä hermostutti vieras tilanne . <:) Tsemppiä Sadeys! Toivottavasti vointi jossain vaiheessa vähä paranee! Viimeistään kun vauva on syntynyt! Ja kyllä mäkin haluan sokeria, suolaa jne vältellä pienellä, mutta...

Yhteistyössä