Hakutulokset

1. anscu

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Tervetuloa @Iltasatu! :) on kyllä kalliita nuo yksityiset :eek::( luulis että Suomen valtio vois vähän avustaa noissa summissa, varsinkin kun aina peräänkuulutetaan miten Suomeen pitäisi saada lisää syntyvyyttä! ;)(n)
  2. anscu

Voi itku @Miri81 :cry::cry::( voimahaleja ♡♡
  3. anscu

Voi kun päästäisiin kaikki @Miri81 johdatuksella tonne helmikuisiin:love: eikö sitä näillä viikoilla siis tässä kuussa sinne mentäis jos tärppäis, näin oon laskeskellu :whistle:(n):rolleyes: Ja @Miljamaaria , huippu juttu kun nyt ovuloit:) kyllä saa ja pitääkin toivoa nyt vain parasta :love: mut...
  4. anscu

Oi, ihania uutisia @Miri81! :love::) jospa tämä nostattaisi täällä kunnon plussa aallon :D:love: aivan huippua, mä pidän kans peukut pystyssä, mutta luulisin ettei noissa näy ees heikkoa viivaa ellei oo raskaus kyseessä(y):)
  5. anscu

Tjänks @Miljamaaria, ja siis mä en oikein näistä dpo:ista tiiä, netistä vaan luin ja yritin laskella tota mun dpo :ta ja aina tuli vaan eteen että on se se 3 tai 4 :rolleyes: mutta siis eihän se nyt niin tärkeetä oo päivä sinne tänne (paitsi tämmöiselle malttamattomalle ;):LOL:) Ja mulla...
  6. anscu

@Miljamaaria , mustakin tuntuu, että tuskin gyne tommosta huomaa :ROFLMAO:(n) ja jos huomaa, niin so what:D Mä muuten laskiskelin, että mulla on vissiin nyt dpo 4 tai ainakin 3, kun plussa ovistestiin tuli sunnuntaina (n) i think:rolleyes: No nyt tässä ei auta kuin odotella, mitään tuntemuksia...
  7. anscu

@Miljamaaria , on täällä vähä heiluteltukin ;):LOL: @Mertt1 , mulla oli kyllä ainakin aika oireetonta raskauden ekat viikot esikoisen aikaan:)(y)
  8. anscu

Kiitti @Miljamaaria ja @Naadis vastauksista :) ja vielä toine kyssä, onko sitä sitten hedelmällisimmillään mikä päivä? :barefoot::LOL:
  9. anscu

@Naadis, kohta pääset taas jännäilemään kun kierto alkaa :) ja @Miljamaaria, tuskin voi noin paljon ovis aikaistua, rentouttavaa kylpylälomaa! :) Apua, nyt sitten tuli selkeä ovis plussa! :D Siis mikäli sikäli mun keho nyt ovuloi, niin ainakin testin mukaan :) Eilen iltapäivällä oli yhtä...
  10. anscu

@Miljamaaria, kiitos kysymästä tänään alkoi vähän tummentua :D eli näyttää että ovis lähestyy :) Ja tsempit multakin Geesalle, peukut pystyyn, että huomenna plussa tulee! :)
  11. anscu

Kiitti tsempistä @Miljamaaria ja @Tiituu :) ja @Tiituu, eihän sitä tiiä vaikka plussa kohta pärähtää, tsemit sinnekin! :) varmasti ihana tunne @Mertt1, nyt vain nautit, olet raskaana ja vahvasti :)
  12. anscu

Ja kiitos @Miljamaaria listan päivityksestä! :)
  13. anscu

Tervetuloa joukkoon Geesa! :) ja voi, sulla onkin nyt jännät paikat ! :) Täällä tein tänäänkin ovistestin, negaa näytti, mutta vähän kyllä toinen viivakin piirtyi , saapa nähä miten on , milloin lie tulee vai tuleeko :O
  14. anscu

@Miljamaaria, ovista oon tänäänkin tikuttanut, nyt siis kp11 ja selkeä nega, eli tikuttanut jatkukoon :) jospa se tulee jossain vaiheessa, mutta kiva kyllä näin tietää, koska en kyllä omaa kroppaa kuuntelemalla sitä välttis huomaisi. :)
  15. anscu

Aamulla tikutin ja selkeä nega, nyt kp10.otatteko aina ton aamu vai päivä virtsasta? Noissa ohjeissa lukee että mieluummin päivä mutta voi myös aamulla ottaa. Itellä tuo aamu ois helpoin, kun silloin on aikaa edellisestä juomisesta ja muistaa ja pystyy paremmin ottamaan kuin päivällä , jos siis...
  16. anscu

Kiva kuulla @Merrt1! :) mä tilasin semmoisen paketin, jossa oli sekä ovulaatio että raskaustestejä :) kyllä nopeasti ainaki tähän eka testiin se nega piirtyikin :)
  17. anscu

Hyvältä kuulostaa sun gynekäynti @Tiituu ! :) oi, mäkinhän vielä imetän, toivottavasti ei nyt toi imetys kovin paljon uuteen raskautumiseen vaikuttaisi! :/ @Miljamaaria, tänään tuli ne liuskat! :) ovat siis Sofi merkkisiä, onko kellekään tuttuja ja miten luotettavina noita voi pitää? Tänään...
  18. anscu

Otan osaa keskenmenojen johdosta @Naadis :( on ollu varmasti tosi rankkaa :( Joo, täällä on hyvä purkaa tuntoja sekä kuumeilla yhdessä ♡
  19. anscu

Toki @Naadis, tervetuloa minun puolesta! :) @Miljamaaria, tilasin jostain kotitesti sivuston kautta, oli joku semmonen pakkaus jossa sai sekö ovulaatio ja raskaustestejä, en muista vaan mitä merkkejä, mutta jotain liuskoja, mutta vielä(kään ) ei oo tullu :( tilasin kyllä vasta sunnuntaina.
  20. anscu

Voi, tsemppiä @Mertt1, varmasti voi tuo veden juonti vaikuttaa! Pystyisitkö olemaan pari päivää testaamatra oman mielenrauhasi vuoksi (vaikka varmasti vaikeaa, tiedän kokemuksesta ) , mutta varmaan jos pari päivää oottais nyt miten tilanne kehittyy. Voimahali sinne! ♡ Me täältä just kerhosta...

Yhteistyössä