Hakutulokset

1. Autumn

Valitse seuraavista nimistä kaunein ja rumin

Vaikea valita yhtä. Mutta rumimmat Verna, Paula ja Anita, kauneimmat Alisa, Anna ja Sofia
  2. Autumn

Te kenellä kokemuksia 3-4 vuoden ikäerosta lasten välillä: kokemuksia?

Meillä kaksosten ja kuopuksen ikäero on 4v ja ihan hyvä onkin. Kun nuorin oli vielä vauva niin isommista oli apua ja mielellään auttoivatkin. :) Omatoimisuutta löytyi. Nyt siis kaksoet 6v ( loppu vuodesta 7v ) ja nuorin 2,5v leikkivät kyllä kolmistaan. Joskus kyllä käy niin, että nuorinta eivät...
  3. Autumn

Miten ootte säilyttäneet vauvakamoja?

Me myytiin sitä mukaa pois, kun jäi meille tarpeettomaksi. Kaksoset tuli ja silloin tuntui, että ei ikinä enää lisää lapsia. Nyt on kolme lasta ja kaksosten ja nuorimmaisen välillä 4v ikäeroa. ostettiin sitten uudet. Nyt olen myynyt/lahjoittanut sitä mukaa tavaraa pois, kun jääneet...
  4. Autumn

mitä ostaisit juuri nyt kirpputorilta?

Lasten vaatteita ja nyt varsinkin etsin syksy ja talvi kampetta, pipoja, hanskoja, villahaalareita jne. Tosin ei vielä monellakaan myynnissä näy.
  5. Autumn

G: harrastuksenne?

Metsästystä samoin mies. Lapset ei vielä harrasta mitään.
  6. Autumn

Kauankohan tää kestää? Päiväkodista taas..

Minun tyttö meni 2vuotiaana pph ja kaksi viikkoa itki perään. Nyt menee jo mielellään tosin joka aamu varmistaa ja sanoo: Äiti tulee hakemaan :D
  7. Autumn

Minkä kokoisia luokkia/ryhmiä ekaluokkalaisillanne?

21 ekaluokkalaista tyttöjen ryhmässä.
  8. Autumn

Minkä mittaiset koulumatkat teidän lapsilla on ja miten kulkevat?

n.300 metriä ja ekaluokkalaisia ovat. Keskenään kävellen menevät.
  9. Autumn

Mä luovutan kohta, ja annan tuolle tutin takas!!

En antais takaisin, kun noin pitkään kuitenkin ollut ilman. Tai leikkaa se tutti osa irti ja anna se ja sano, että siinä on, mutta meni rikki. Meillä meni tutista vierottaminen onneksi helposti vaikka pelkäsin pahinta. Tyttö puri tuttiin reiän ja ei kelvannut enää. Kyseli kyllä uutta parina...
  10. Autumn

Missäpäin Suome EI ole vielä koulut alkaneet? Koska teillä alkaa?

Huomenna lähtee tytöt ekalle.
  11. Autumn

APUA, pelottaa, jännittää, paniikki iskee,

Turhaan pelkäät :) nim. kokemusta on. Itse 2v kotona olon jälkeen lähdin opiskelemaan ja ihan samoja tuntemuksia oli. Parin päivän jälkeen oli ihan erilainen mieli. Hyvin se menee ja opit varmasti siinä missä muutkin ;)
  12. Autumn

kaksosvauvojen kylvetys

Meillä pestiin vuoronperään ja vesi vaihdettiin siinä välissä.
  13. Autumn

Montako lasta teillä on?

Kolme tyttöä 6v ja 2v
  14. Autumn

Kirppislöytöni...mitä sä löysit? :)

Tänään löysin remun talvihousut 4,50?, oli kuin uudet. Ei näkynyt käytönjälkiä. Barbi dvd-elokuva 2.50? ja reiman talvi pipo, 0,50?.
  15. Autumn

Täällä vähän myrskysi :/

No tuo on kyllä totta. Minun mies ( tosin eri alalla ) mutta kerran joutui tekemään sellaisen vuoron, että meni yö vuoroon ilta seitsemältä alkoi työt aamulla kahdeksan aikaan oli kotona ja piti alkaa vapaat siitä. Kerkesi nukkua 4h, kun soitettiin takaisin töihin ja heti siitä lähti ja yhdeksän...
  16. Autumn

Äideille joiden lapsi käyttää unirättiä

Meidän tytöllä ollut unirätti vauvasta asti. Siis pienempänä, kun söi tuttia niin laitoin harson sillai mytyksi, että se tutti pysyis suussa, kun heräsi aina, kun se tippui. Siitä sitten kiintyi siihen harsoon ja nyt 2,5v vieläkin yöllä vieressä. Tosin unikaveriksi löysin vasta sellaisen...
  17. Autumn

Odotatko että lasten koulu alkaa

Kyllä ja en. Tytöt menee ekalle ja minua meinaa kyllä jännittää, tyttöjä taas ei :D
  18. Autumn

Täällä vähän myrskysi :/

Samalta suunnalta ollaan ja olihan tuo ihan kiva myrsky, että varmasti näillä päivystäjillä hommia riittää sen johdosta :/
  19. Autumn

Taaperon pottailusta, vaippako takaisin?

Ehdottaisin myös tuota, että potta näkyvälle paikalle. Meillä harjoitellaan kans tytön kanssa pottailua ja toista viikkoa meni hienosti, mutta otti takapakkia, kun meni viikoksi päiväkotiin. Sen jälkeen ei suostunut potalle, mutta ei halunnut vaippaakaan vaan veti ne pois jalasta. Pidätteli...
  20. Autumn

G: Kunka monta...

Kaksi testiä, kaksi plussaa, kolme lasta

Yhteistyössä