tälläin offtopic.. menettekö koululaisen mukana bussiin vai kulkeeko hän itse? jos siis ekaluokkalainen?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vähän alle 3 km ja bussilla menee meidän ekaluokkalainen.
Pari kertaa harjoiteltiin yhdessä, sitten kulkee itse tietenkin.Alkuperäinen kirjoittaja ??:tälläin offtopic.. menettekö koululaisen mukana bussiin vai kulkeeko hän itse? jos siis ekaluokkalainen?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vähän alle 3 km ja bussilla menee meidän ekaluokkalainen.
Huomenna en enää mene bussiin mukaan, kaksi ekaa päivää menin.Alkuperäinen kirjoittaja ??:tälläin offtopic.. menettekö koululaisen mukana bussiin vai kulkeeko hän itse? jos siis ekaluokkalainen?
Asutko pääkaupunki seudulla, tai yleisesti alueella jolla bussimatkustajia ei ole niin paljoa, että on melkein yksityisauto?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Huomenna en enää mene bussiin mukaan, kaksi ekaa päivää menin.Alkuperäinen kirjoittaja ??:tälläin offtopic.. menettekö koululaisen mukana bussiin vai kulkeeko hän itse? jos siis ekaluokkalainen?
Mutta huomenna menen vielä koulun pysäkille vastaan ja saatan pihaan asti. Perjantaina menee ihan kokonaan itse.
En asu pk-seudulla.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Asutko pääkaupunki seudulla, tai yleisesti alueella jolla bussimatkustajia ei ole niin paljoa, että on melkein yksityisauto?
No miksiköhän? Vaarallista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei sais pyöräillä?
Meillä ei omassa nuoruudessa saaneet 1-2 ja ne ketkä asuivat alle 1km päässä koulusta mennä lainkaan pyörällä kouluun, koska pyörätelineitä ei riittänyt. Jokaiselle oppilaalle nimettiin vielä oma teline.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksiköhän? Vaarallista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei sais pyöräillä?
me ei asuta pk-seudulla, vaan syrjemmässä, jossa lähikouluun on 4 km.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Asutko pääkaupunki seudulla, tai yleisesti alueella jolla bussimatkustajia ei ole niin paljoa, että on melkein yksityisauto?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Huomenna en enää mene bussiin mukaan, kaksi ekaa päivää menin.Alkuperäinen kirjoittaja ??:tälläin offtopic.. menettekö koululaisen mukana bussiin vai kulkeeko hän itse? jos siis ekaluokkalainen?
Mutta huomenna menen vielä koulun pysäkille vastaan ja saatan pihaan asti. Perjantaina menee ihan kokonaan itse.
No jooh. Onneksi sitä ei ole täällä kielletty. Meidän pojat kävelis tuota puoltakilsaa varmasti puolituntia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksiköhän? Vaarallista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei sais pyöräillä?