Miten ootte säilyttäneet vauvakamoja?

• Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
aapee
Jos lasten välille on tullut suurempi ikäero miten olette säilyttäneet pinnasängyn, hoitopöydän, sitterin, leikkimaton ym...vai oletteko välissä myyneet pois ja ostaneet uudet seuraavalle tulokkaalle? ei niitä vinttiinkään viittis viedä? taitaa tarvita lapset tehdä parin-kolmen vuoden välein?

toimii
varastossa säilytetty. Meillä on lapsilla 2,5v ikäeroa. En enää säilytä kuin muutamia rakkaita vauvaesineitä, kun ei meille kolmatta tule ihan heti. Ei ainakaan 5 vuoteen jos ikinä. Monet kyllä myy pois kun vähän käytetyillä saat paremmin rahaa, kuin että tavarat on 10v vanhoja. Ja mä kierrätän sukulaisille. Eli lainataan puolin ja toisin, niin saa kamoja pois omista nurkista, silloin kun niitä ei tarvitse itse.

meil näin
Meillä 3 lasta, 8-, 6- ja 1-vuotiaat. Ihan lämpimässä varastossa laatikoissa olen säilyttänyt tuon viimeisen, viiden vuoden välinkin niitä tavaroita, joita olen halunnut säästää. Osan vaatteista olen antanut tai myynyt pois, turvakaukalo ja lelut esim. olen varastoinut. Hoitopöytä ja pinnis olivat jo ekalle käytettyinä hankittuja ja vetelivät niin viimeisiään, että ne päivitin "uusilla" käytetyillä. Semmoiset turhakkeet, joita en käyttänyt kahdella ensimmäisellä, annoin pois jo ennen kolmatta, enkä ole kaipaillut.

Me myytiin sitä mukaa pois, kun jäi meille tarpeettomaksi. Kaksoset tuli ja silloin tuntui, että ei ikinä enää lisää lapsia. Nyt on kolme lasta ja kaksosten ja nuorimmaisen välillä 4v ikäeroa. ostettiin sitten uudet. Nyt olen myynyt/lahjoittanut sitä mukaa tavaraa pois, kun jääneet käyttämättömiksi. Lisää ei nimittäin enää tule :D

näin
vaunut myytiin pois, syöttötuoli ulkovaraston vintille ja sänky purettiin ja laitettiin sängyn alle. Senkin toki olis voinut viedä vintille. Jos puu sänky niin eihän se mene miksikään kylmäsäilytyksessä. Muut sitterit ja leikkimatot yläkaappiin tai kaappien päälle.

Yhteistyössä