Kirppislöytöni...mitä sä löysit? :)

asku
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
kannattaisko sun oikeesti harkita jotain shoppailu aa-kerhoo. tiesitkö että sulla on sairaus? ei toi ihan normaalia ole kantaa kaiken aikaa vaatteita mukuloille.. :/ säälittävää.

:D Ei semmosta taida olla, kun shoppailu aa-kerho :) Eikä mulla mitään sairautta ole. Mä vaan tykkään vaatteista. Paljon.

Ja sääli se vasta sairautta on, jotta kipittelepäs sinä sieltä nyt lekuriin, mars.
Mut eihän tuosssa ole mitään sairasta. Kauppa se on joka kannattaa, chef myy nämä eteenpäin huutiksessa voitolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
toi kitty tuulitakki maksoi uutena H&M:llä 4.95e aikoinaan että suhteelisen tyyris ostos
Veikkaan, että alehinta oli tuo?! Mutta koska sitä ei enää ole saatavana, enkä olisi sitä uutena saanut ostettua hintaan 4,95? ja siitä mielelläni se 5? maksoin, niin koen ettei ollut lainkaan paha :)
se oli ihan normihinta,takit myytiin kyllä käsistä silloin,itse ostin mooonta eri kokoa...
No en ihmettele jos meni nopsaan...mäkin oisin ostanut noita 5e hintaan tai vaikka 7? hintaan isommassakin koossa keskimmäiselle, jos ois ollut. Mutta kun ei ollut :)

Alkuperäinen kirjoittaja asku:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
kannattaisko sun oikeesti harkita jotain shoppailu aa-kerhoo. tiesitkö että sulla on sairaus? ei toi ihan normaalia ole kantaa kaiken aikaa vaatteita mukuloille.. :/ säälittävää.

:D Ei semmosta taida olla, kun shoppailu aa-kerho :) Eikä mulla mitään sairautta ole. Mä vaan tykkään vaatteista. Paljon.

Ja sääli se vasta sairautta on, jotta kipittelepäs sinä sieltä nyt lekuriin, mars.
Mut eihän tuosssa ole mitään sairasta. Kauppa se on joka kannattaa, chef myy nämä eteenpäin huutiksessa voitolla :D
:D No mä kyllä aina sillointällöin myyn huutiksessa, mutta tälläkään hetkellä mulla ei siellä ole ainuttakaan avointa kohdetta. Eikä tule todennäköisesti tämän vuoden puolella olemaan, kun ehkä pari kertaa 1-2 kohdetta.

Mä en jaksa sitä kuvaamista, selostusta, pakkaamista ja postittamista. Liian hankalaa muutaman euron takia :)

Alkuperäinen kirjoittaja löytöjä kommentoimatta:
Miten kellään voi olla niin pitkäveteistä, että viittii kuvata jotain kirppislöytöjä nettiin?! Mahtaa olla tapahtumaköyhä arki :LOL:
Voi kun oiskin edes joskus tapahtumaköyhää...mutta kun ei :)

Ihmiset on erilaisia ja tykkää erimoisista asioista. Mä tykkään pitää blogia ja siis kuvata niitä kirppislötöjä. Kyllä sullakin toivottavasti on joku juttu mitä tykkäät tehdä :flower:

kemeli
Miten kellään voi olla niin pitkäveteistä, että viittii kuvata jotain kirppislöytöjä nettiin?! Mahtaa olla tapahtumaköyhä arki :LOL:
Toiset kuvailee toosaansa, toiset kirpparilöytöjään. Se on makuasia sano koira kun....

g
LÖysin Kunnaksen Viikingit tulevat kirjan 2 e (on kuin uusi), lelumoottorisahan 3 e (samoin kuin uusi), norsutunikan 86 cm 2 e, Lindexin pöllö t-paidan (vai mitä lie örkkejä) 110 cm 2 e.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
LÖysin Kunnaksen Viikingit tulevat kirjan 2 e (on kuin uusi), lelumoottorisahan 3 e (samoin kuin uusi), norsutunikan 86 cm 2 e, Lindexin pöllö t-paidan (vai mitä lie örkkejä) 110 cm 2 e.
Lindexin vaatteet on söpöjä. Mäkin ostelin Lindexin teeppareita 2 eurolla jokunen aika sitten :)

kemeli
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Voi, kun meidänkin lähikirpparilta löytyisi HYVIÄ kirjoja, kuten Mauri Kunnasta. Mutta ei kun ei, korkeintaan jotain Disney-hömppää..

Pojalle ostin farkut 1e, pitkähihasen 1e ja lego power miners paketin (uuden!) 1,50e. Pikkulikalle t-paidan 1e. Äijän kämpille ostettiin ihania retro-cocislaseja 6kpl/1e ja sit se tahtos semmosen puukon 4,50e ja huivin 2e.

Pitkään aikaan en oo kirppistelly, kun nurkat notkuu tavaraa, mutta joskus on pakko vaatekaappiin saada täytettä :)

Kiva että jotkut viittii, näitä on kiva lukea. Mä en ole oikein päässyt kirppiksille pahemmin koko kesänä. Mutta ainaskin kerran kävin kesällä ja löysin tytölle aivan käyttämättömät pakkauksessaan olevat kaunoluistimet 10 eurolla.

anteeksi uteliaisuus
Anteeksi uteliaisuus.
Ja anteeksi että tähän kirppis ketjuun kirjoitan.
Avasin äsken ketjun ja etsin sitä nikkiä joka oli kadottanut (?) sisarruksensa..Olitko se sinä chef? Miten tarina päättyi , vai päättyikö? Ottiko hän yhteyttä sinuun? Oletteko tavanneet?

Olen itse vähän samanlaisessa tilanteessa, uskallanko vai enkö. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Tällaiset löytyi pojalle tänään. Yksittäisiä hintoja en muista, mutta koko kasasta maksoin 2,60?. :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6518312.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518313.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518314.jpg
:eek: Melko edullista! :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi uteliaisuus:
Anteeksi uteliaisuus.
Ja anteeksi että tähän kirppis ketjuun kirjoitan.
Avasin äsken ketjun ja etsin sitä nikkiä joka oli kadottanut (?) sisarruksensa..Olitko se sinä chef? Miten tarina päättyi , vai päättyikö? Ottiko hän yhteyttä sinuun? Oletteko tavanneet?

Olen itse vähän samanlaisessa tilanteessa, uskallanko vai enkö. :(
Otti yhteyttä ja tavataan :)

Miten ihania löytöjä jälleen! Itse en ole päässyt pitkään aikaan kirppikselle siksi olenkin hyödyntänyt huutista ;)

Tuolta Kangasalan kirppikseltä olen itsekin tehnyt löytöjä. Pääsisköhän siellä tänään käymään, kun Kangasalle mennään tytön kans kyläilemään :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:
Miten ihania löytöjä jälleen! Itse en ole päässyt pitkään aikaan kirppikselle siksi olenkin hyödyntänyt huutista ;)

Tuolta Kangasalan kirppikseltä olen itsekin tehnyt löytöjä. Pääsisköhän siellä tänään käymään, kun Kangasalle mennään tytön kans kyläilemään :snotty:
Mäkin kausittain huutelen huutiksesta, mutta kun ne posikulut on niin suuret, niin vähemmälle jää :/ Välillä löytyy yhdeltä myyjältä monta hyvää kohdetta ja silloin huutelen mielelläni isomman kasan kerralla :)

Ja ehdottomasti koitat saada aikatauluun mahtumaan myös kirppisreissun :)

Yhteistyössä