Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Täytyy sanoo et oon kade sulle... teet ihania löytöjä tosi halvalla! ONNELLINEN!!!
No ohhoh...moisia ei varmaan ihan joka päivä tule vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:2 vanhaa Kotiliesi- lehteä, toinen vuodelta 1938 ja toinen vuodelta 1941. Todella hyväkuntoisia, ei yhtään taitoksia, repeilyjä, suttuja- ei mitään! 6 euroa ladoin tiskiin ja sain molemmat aarteet itselleni.
Mä kehystän ne keittiön seinälle, mutta sitä ennen luen ne moneen kertaan. Niissä oli mielettömän ihania käsityöohjeitakin. Ja toisessa opastettiin tomaattien kasvatusta
On mulla joitain.... aika vähän.Alkuperäinen kirjoittaja chef:No ohhoh...moisia ei varmaan ihan joka päivä tule vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:2 vanhaa Kotiliesi- lehteä, toinen vuodelta 1938 ja toinen vuodelta 1941. Todella hyväkuntoisia, ei yhtään taitoksia, repeilyjä, suttuja- ei mitään! 6 euroa ladoin tiskiin ja sain molemmat aarteet itselleni.
Mä kehystän ne keittiön seinälle, mutta sitä ennen luen ne moneen kertaan. Niissä oli mielettömän ihania käsityöohjeitakin. Ja toisessa opastettiin tomaattien kasvatusta
Onko sulla kuvia sun kodista? Siis semmosia mitä olet julkaissut palstalla? Pohdin vaan että minkätyylinen koti sulla on, kun tuommoisen idean keksit, että ne kehystät : Mitenkään en siis ole utelias...
No jos josakin vaiheessa ehdit/jaksat/viittit, niin laita kuvia vaikka yv:llä, jos ei muutaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:On mulla joitain.... aika vähän.Alkuperäinen kirjoittaja chef:No ohhoh...moisia ei varmaan ihan joka päivä tule vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:2 vanhaa Kotiliesi- lehteä, toinen vuodelta 1938 ja toinen vuodelta 1941. Todella hyväkuntoisia, ei yhtään taitoksia, repeilyjä, suttuja- ei mitään! 6 euroa ladoin tiskiin ja sain molemmat aarteet itselleni.
Onko sulla kuvia sun kodista? Siis semmosia mitä olet julkaissut palstalla? Pohdin vaan että minkätyylinen koti sulla on, kun tuommoisen idean keksit, että ne kehystät : Mitenkään en siis ole utelias...
Meillä on vähän eriskummallinen sisustus
Mä olen sellainen haalija-hamsteri, molemmat tykätään vanhasta tavarasta ja sitten on sekalainen kokoelma 'kun sai halavalla' mööpeleitä tms.
Ei mitään yhtä linjaa.
Tai no keittiön ruokailutilasta mä olen pikkuhiljaa tekemässä sellaista 50- luvun tyyliin menevää, tykkään sen ajan esineistä ja muotoilusta.
Lisäksi siellä on joitain tosi vanhoja käyttöesineitä esillä.
Mut kun mun pitäis eka siivota...... :headwall:
Juu, aika harvoin löytää noin hyväkuntoisia vaatteita tuohon hintaan. Kallein noista oli tuo musta huppari joka maksoi euron. Joku selkesti vaan halusi päästä niistä eroon.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Melko edullista! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Tällaiset löytyi pojalle tänään. Yksittäisiä hintoja en muista, mutta koko kasasta maksoin 2,60?.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518312.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518313.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518314.jpg
Mä olen ostanut mein kokoa 86 cm käyttävälle jo muistaakseni muutaman koon 116 vaatteenkin, mutta ainakin kokoa 110 on jo jonkinverran :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Juu, aika harvoin löytää noin hyväkuntoisia vaatteita tuohon hintaan. Kallein noista oli tuo musta huppari joka maksoi euron. Joku selkesti vaan halusi päästä niistä eroon.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Melko edullista! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Tällaiset löytyi pojalle tänään. Yksittäisiä hintoja en muista, mutta koko kasasta maksoin 2,60?.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518312.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518313.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6518314.jpg
On vielä meidän pojalle isoja nuo vaatteet, mutta pakkohan ne oli ostaa.
Hyvä löytö!! Mäkin oisin ostanutAlkuperäinen kirjoittaja Kaisa:Mä löysin käyttämättömät (tai siis sellaiset millä ei olla kävelty) kuomat nro 19 4?:lla
Ellen nyt ihan väärin muista niin ne perus punaiset ja siniset on vissiin noin 30-35 euroa ja sitten "erikoisvärit" on noin 40?.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mitä nuo karseat Kuomat maksaa uutena kun joku kuuden euron hinta on NIIIIIN halpa?
Verhoista mäkään en osaa mitään sanoa, mutta en mä kyllä tuohon hintaan ole kaupasta verhoja saanut jotta eiköhän ne edukkaat ollutAlkuperäinen kirjoittaja Hanne:löysin tytön huoneeseen vaaleenpuna-valkoruudulliset sivuverhot ja eipä juuri ollut käytössä väritkään haalistuneet, maksoi 8e. Verhoja harvoin ostan kirppiksiltä niin en tiedä onko kallis vai halpa. Sitten lassietekin toppahousut 98cm 3e ja ei juurikaan käytönjälkeä näkynyt.
Ois varmaan kelvannut mun miehellekinAlkuperäinen kirjoittaja as if:Tulevalle tokaluokkalaiselle Benettonin paita 1e ja dalmishame 1,5e
3-vuotiaalle rakentelijalle Puuha-Peten työkalut ja ruuvipenkki 6e
sorry :ashamed: 8.90? tytär osti tuon itselleen...aiemmin löysin myös Elvis taulun =)Alkuperäinen kirjoittaja chef:Hintatiedot puuttuu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Eli likka taitaa olla todellinen Elvisfani Kiva että sitten löytää noita Elvisjuttuja. Mä en muista moisia nähneeni, mutta toisaata eipä ne silmiin osukaan kun en niitä ns. etsiAlkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:sorry :ashamed: 8.90? tytär osti tuon itselleen...aiemmin löysin myös Elvis taulun =)Alkuperäinen kirjoittaja chef:Hintatiedot puuttuu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
No ei meilläkään täällä mun suuressa cityssä ole kuin lähetystori...eikä sieltä kyllä löydä mitään kuin kerran kesässä. Harvemmin sinne tulee siksi eksyttykään.Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:Täytyy sanoa chef taas kerran että oon kade... Sulla vaan on noita löytyjä..
Mä niin rakastan käydä kirppareilla, mutta meillä täällä vaan SPR:n kirppari jossa tavara vaihtuu tosi huonosti...
Ei meilläkään 3v mukana ollut kun mies sen sieltä bongasiAlkuperäinen kirjoittaja chef:Ois varmaan kelvannut mun miehellekinAlkuperäinen kirjoittaja as if:Tulevalle tokaluokkalaiselle Benettonin paita 1e ja dalmishame 1,5e
3-vuotiaalle rakentelijalle Puuha-Peten työkalut ja ruuvipenkki 6e