Kirppislöytöni...mitä sä löysit? :)

??
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
kannattaisko sun oikeesti harkita jotain shoppailu aa-kerhoo. tiesitkö että sulla on sairaus? ei toi ihan normaalia ole kantaa kaiken aikaa vaatteita mukuloille.. :/ säälittävää.
Niinpä. Ja kulkee nokka pystyssä kirpparilla. Toisinaan törmätty ku oman vauvan kanssa käyn joskus samalla kirpalla. Luulee omistavas paikan.
:D:D:D

Pikan
Retron puolihameen, 1,50 euroa, mustan pitkän hihattoman paidan, 3 e, itselleni siis. Tytölle kivan takin, päällikangas niinku farkkutakki ja kiinnitys ja huppu niinkun collegetakki, näyttää siis kun alla olisi collegetakki, 2 euroa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Pikkusiilistä löysin tytölle mekon.

Kirppis-Centeristä löytyi pojalle Bakuganeja, tytölle muutama puuhakirja, pari cd-levyllistä turkkilaista poppia ja tarroja ostin myös lapsille.

Chef, vieläkö sulla on paikka Pikkusiilissä?
Noi Bakuganet taitaa olla niitä örkkimörkkejä?

Juu, on mulla edelleen paikka. Jatkoin sitä vielä kerran viikolla, kun tavaraa on edelleen jälellä :)

matami-mimmi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja matami-mimmi:
baby björn potta (selkänojalla) 3? ja plaston pihamopo 2?
No nää on kyllä ollut todella edullisia. Mä olen plaston mopoa etsinyt anoppilaan, mutta ei ole kohtuuhinnalla tullut vastaan :/
Kerrankin löytyi. mummola mopoksi meilläkin tuli. renkaat aikasen sileet mutta hyvin vielä ajaa :)

Juu, on mulla edelleen paikka. Jatkoin sitä vielä kerran viikolla, kun tavaraa on edelleen jälellä :)
Joo, ne on sellaisia ihme palloja joista tulee jotain otuksia kun niitä paiskoo korttien päälle lattialle :D. Miesten maailma...en mä tajuu mutta poika rakastaa niitä.

Olikohan se sun paikka mistä ostin mekon koossa 128 cm :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Harmi ettet shoppaile täällä. Kirppispöydältä häipyy henkkamaukka tms. halpisvaatteet, mutta lähes käyttämättömät merkkivaatteet jää rekille roikkumaan.
No ne lähes käyttämättömät merkkivaatteet on yleensä sen hintaisia, ettei kirppiksillä oikein liiku. Kirppikselle kun mennään pääsääntöisesti ostamaan edukkaita vaatteita. huutis toimii niiden arvokkaampien tuotteiden kohdalla paremmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mäki haluaisin mennä taas kirppiksille pitkästä aikaa :snotty: En vaan saa aikaiseks...
No sulla on nyt muutto...meet sitte kun muutto on ohi ja näet mitä uutta koriin voisi hankkia :D
Niih, iha totta... Mut olis kiva mennä =) Sais vähäsen muuta ajateltavaa :D En vaan saa aikaiseks yksin mentyä.
No sä varmaan tiedät että ei tartte laittaa kuin yv:tä ja sulla on kyllä kirppikselle seuraa :wave:
Koska mennään? :D
Mä pidän nyt pari päivää taukoa...mutta maanantaina taas olen menossa. Ja mukaan mahtuu kyllä :)

Keskiviikkona kävin kirppiskierroksella (taas).
Kuopukselle 3xtoppatakki 2?, 2,50? ja 5?, 2xsadetakki 2,40? ja 2,80?, kurapöksyt 2,80?. Kuopukselle farkkulappuhaalarit, paita, kahdet yökkärit, housut 0,50?/kpl. Esikoiselle 2xtoppatakki 3? ja 3,50?.
Mulle toppatakki 9?. Ostin paljon muutakin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja senkin chef:
Nyt on pakko sanoa, että repii hermoja nää sun kirppisaloitukset!!

Syystä että : sun löydöt on kaikkea muuta kun paskoja! NE ON IHANIA! Sä löydät kaikkeea ihanaa halvalla, et maksa ykihintaa ja MIKÄÄN ei ole päin peppua!

Mä olen kateellinen!!! :heart:
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
kannattaisko sun oikeesti harkita jotain shoppailu aa-kerhoo. tiesitkö että sulla on sairaus? ei toi ihan normaalia ole kantaa kaiken aikaa vaatteita mukuloille.. :/ säälittävää.
Niinpä. Ja kulkee nokka pystyssä kirpparilla. Toisinaan törmätty ku oman vauvan kanssa käyn joskus samalla kirpalla. Luulee omistavas paikan.
:D:D:D
Höpönlöpön. Ei pidä paikkaansa. Nimenomaan tekstistäsi näkee ettei todellakaan olla törmätty :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikan:
Retron puolihameen, 1,50 euroa, mustan pitkän hihattoman paidan, 3 e, itselleni siis. Tytölle kivan takin, päällikangas niinku farkkutakki ja kiinnitys ja huppu niinkun collegetakki, näyttää siis kun alla olisi collegetakki, 2 euroa :)
Meillä on esikoisella muutama sellainen farkkutakki/collegetakki ja ne on alkusyksystä tosi mukavia, joten hyvän löydön teit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6517358.jpg

Uus yritys
Ihana! Mitä maksoit tästä?
20 senttii on taskussain vain :)

Löyty kierrätyskeskukselta :) Ja muitakin retoja bongasin, potkareita mm. Pakko oli ostaa viakkei itellä niin pientä vaavia olekkaan ..
No melko edullista. Meilläpäin ei kierrätyskeskuksissa ole vaatteita lainkaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Joo, ne on sellaisia ihme palloja joista tulee jotain otuksia kun niitä paiskoo korttien päälle lattialle :D. Miesten maailma...en mä tajuu mutta poika rakastaa niitä.

Olikohan se sun paikka mistä ostin mekon koossa 128 cm :snotty:
:LOL:

Ei ollut mun paikka, kun mulla ei ole tota kokoa myynnissä :)

Harmi ettet shoppaile täällä. Kirppispöydältä häipyy henkkamaukka tms. halpisvaatteet, mutta lähes käyttämättömät merkkivaatteet jää rekille roikkumaan.
No ne lähes käyttämättömät merkkivaatteet on yleensä sen hintaisia, ettei kirppiksillä oikein liiku. Kirppikselle kun mennään pääsääntöisesti ostamaan edukkaita vaatteita. huutis toimii niiden arvokkaampien tuotteiden kohdalla paremmin :)
Onko 4 ? Ralph Laurenin hameesta liikaa (tyttöjen koko ) tai 6 ? käyttämättömästä GAP-hupparista? Se huppari oli liian pieni jo saapuessaan usasta, siksi käyttämätön.

Mäki haluaisin mennä taas kirppiksille pitkästä aikaa :snotty: En vaan saa aikaiseks...
No sulla on nyt muutto...meet sitte kun muutto on ohi ja näet mitä uutta koriin voisi hankkia :D
Niih, iha totta... Mut olis kiva mennä =) Sais vähäsen muuta ajateltavaa :D En vaan saa aikaiseks yksin mentyä.
No sä varmaan tiedät että ei tartte laittaa kuin yv:tä ja sulla on kyllä kirppikselle seuraa :wave:
Koska mennään? :D
Mä pidän nyt pari päivää taukoa...mutta maanantaina taas olen menossa. Ja mukaan mahtuu kyllä :)
Laita mulle yv:tä et mihin päin oot menossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Kuopukselle 3xtoppatakki 2?, 2,50? ja 5?, 2xsadetakki 2,40? ja 2,80?, kurapöksyt 2,80?. Kuopukselle farkkulappuhaalarit, paita, kahdet yökkärit, housut 0,50?/kpl. Esikoiselle 2xtoppatakki 3? ja 3,50?.
Shoppailuholisti :attn: :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vauvalle&sisaruksille:
Tutan body 1?
Pari muuta bodyä yht. 1.50?
Titinalle dvd 3?
Mäkin olen koittanut nyt noita DVD-levyjä metsästää, mutta näyttää olevan vaan kasetteja myynnissä. Ja jos 3? hinnalla sais Titinallen, niin ostasin pois, joten hyvä löytö sulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Shoppailuholisti :attn: :D :D :D
:D Juu, pistä se shoppailuholistiparantola pystyyn äkkiä. :snotty:

Onko 4 ? Ralph Laurenin hameesta liikaa (tyttöjen koko ) tai 6 ? käyttämättömästä GAP-hupparista? Se huppari oli liian pieni jo saapuessaan usasta, siksi käyttämätön.
No ei kyllä ole. Maksaisin ihan varmasti!

Yhteistyössä