Hakutulokset

1. J

Unelmatyö ja lapsi hoitoon??

No olihan se kaoottinen tilanne aluksi. Sain työpaikan ihan yhtäkkiä kesällä ja työt alkoi elokuun alussa. Kiire oli järjestellä lasten hoitopaikat (3 kpl). Vanhin aloitti eskarin mutta nuorin ja keskimmäinen menivät päiväkotiin. Asutaan maalla joten päiväkoti suht pieni (20 lasta vain)...
  2. J

Unelmatyö ja lapsi hoitoon??

Minulla oli vähän vastaava tilanne syksyllä ja menin töihin kun sain myös unelmatyöni.
  3. J

kirjautuminen

Miksi en pääse kirjautumaan reiman verkkokauppaan? Onko siellä joku tilapäinen häiriö vai olenko itse mokannut jotenkin? Pääseekö joku muu kirjautumaan sinne? Nimim. törsäyshammasta kolottaa ;-)
  4. J

40+ so what wol.12

Moi piiiitkästä aikaa! Löysin yhtäkkiä itseni lueskelemasta tätä ketjua (aikoinaan täällä ahkerasti kuumeilin). Kyllä mur-mur siinä tikussasi näkyy alaviistosta katsottuna haaleaa viivaa. Pidän peukkuja! Ja peukkuja myös kaikille muillekin!
  5. J

Onko monilla vielä nastarenkaat?

Nastat on ja Pirkanmaalla.
  6. J

Konsonantti päätteisiä nimiä tytölle ja pojalle? ja mitä mieltä näistä nimistä?

Kristian, Aaron, Joonatan, Jasper, Kasper, Aleksis, Mariah, Luukas, Emil, Ellen, Kaarin
  7. J

toimiiko teillä webmail.kolumbus.fi?

Juu nyt toimii taas! Tällä kertaa vika ei siis ollut käyttäjässä :-D niin kuin meillä yleensä. Tietokoneen ja mun kemiat ei vaan sovi yhteen.
  8. J

toimiiko teillä webmail.kolumbus.fi?

Otsikossa kysymys tulikin eli toimiiko teillä kolumbuksen sähköpostit? En saa auki sitä!!
  9. J

Joko on palstamammoilla topat myyty ja uudet vk-kamat ostettu???

Juu huutonetistä on ostettu vk-haalarit ja takit+housut.
  10. J

Reiman tehtaanmyymälä

Sanokaas kokeneemmat että laskeeko reima koskaan hintojaan (siis oikein tehtaanmyymälä ja lähinnä verkkokauppa) tuon enempää kuin nyt laskeneet eli esim talvihaalareista onko koskaan puoleen hintaan tai edes 40 prossaa pois hinnasta pois kevättalvella? minusta nyt liian pienet alennukset tai...
  11. J

Kysymys huutonetistä!

Ja tuokin tsekataan!:)
  12. J

Kysymys huutonetistä!

Jaaha , sellainenkin on siis olemassa! Täytyy sekin vaihtoehto tutkia jospa kuvien laitto jollain tavalla sitten onnistuisi. Tästä pieneksi jääneiden vaatteiden vuoresta on nimittäin päästävä eroon.
  13. J

Kysymys huutonetistä!

Kiitos teille ohjeista! Painan ne mieleen ja huomenna yritän tuota aijaata.Ehkä se siitä sitten lutviutuu!:)
  14. J

Kysymys huutonetistä!

Eli se aijaa.com täytyy siis opetella sitten! Olen uskomattoman tumpula mitä tietokoneisiin tulee että en tiedä onnistunko. Ajattelin että sinne olis saanut jotenkin suoraan heti kaikki kuvat. Siellä ei ohjeissakaan sanota siitä mitään.
  15. J

Kysymys huutonetistä!

Aloittelen myymistä huutonetissä enkä hallitse tuota kuvien laittamista sinne. Siis yhden kuvan saan mutta mites vaatepaketeissa saadaan monta kuvaa yhteen ilmoitukseen? Onko se maksullista? Niin ja sen yhden kuvan laitan ihan huutonetin kautta suoraan enkä minkään aijaan tms. (en edes osaa...
  16. J

40+ so what wol.12

:DOttis juu mulla oli niin isot testitikkuarsenaalit lopulta että niitä on vieläkin tuolla kaapissa . Nyt on niin vahva hormonituotanto ettei vieläkään ole tietoakaan kierroista. No, kaipa tää tilanne joskus palautuu normaaliin kunhan saisin tuon vauvan oppimaan juomaan jostain muustakin kuin...
  17. J

40+ so what wol.12

Ja mur-mur kyllä tuossa liuskassa punertava viiva näkyy!!! Ottis hyvää syntymäpäivää:flower:
  18. J

40+ so what wol.12

:heart:mur-mur täältä minäkin toivottelen viivan vahvistumisia sinulle!!! Ja plussia toivon kaikille teille! Oli ihan pakko tulla piiiitkästä aikaa kurkkaamaan mitä tänne ketjuun kuuluu. Meidän vauva on jo yli 7 kk ja yrittää samalla tässä hapuilla näitä tietokoneen näppäimiä. Ja mukavaa kesää...
  19. J

40+ so what wol.12

Moi! Tulin kurkkaamaan tänne pitkästä aikaa. Meillä tyttövauva tuhistelee sängyssään ja on pieni hetki aikaa tulla moikkaamaan. Tyttö on siis n. 2 kk nyt. Kiirettä pitää kun on myös nuo 3v ja 4v tuossa. Toivottavasti tämä kevät tuo teille kaikille raskaustestiplussan tullessaan!!!:heart: Minun...
  20. J

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

Onnea taas kaikille uusille vauvautuneille!:flower: Mulle iski pian kotiutumisen jälkeen rintatulehdus ja nyt on antibiootteja syöty jo reilu viikko ja vielä pari päivää jäljellä. Onneksi kuume ja lihaskolotukset ovat helpottaneet jo. Eli kannattaa suojata rinnat kunnolla eikä löyhytellä...

Yhteistyössä