"laku"
Mitä te arvon naiset tekisitte? Tilanne on siis se, että olen ollut nyt kotona vauvan kanssa 10kk ja nyt tarjottiin mun unelmatyötä. Juuri siis sitä, mistä olen koko pienen elämäni haaveillut. Kovasti tekisi mieli paikkaa, mutta ongelma on se, etten haluaisi vielä laittaa vauvaa hoitoon. Suunnitelma oli, että lapsi olisi ainakin puolitoistavuotias kun aloittaisi hoidossa ja nyt hän sitten joutuisikin jo vuoden ikäisenä hoitoon. Työ olisi perus 8-16 hommaa ja vapaat viikonloput. Mies on myös töissä saman ajan. Tuntuu jotenkin hirveeltä ajatukselta, että vauva olisi niin pitkän päivän vieraalla ihmisellä hoidossa. Emme siis laittaisi häntä päiväkotiin vaan perhepäivähoitajalle. Toisaalta mietin, että tällaisia työtilaisuuksia ei oikeasti noin vain taivaalta tipahtele ja siksi tekisi mieli tarttua siihen kun se nyt on tähän tullut. Kuitenkin ajatuksena hiukan painaa, että pärjääkö tuo pieni sitten siellä hoidossa? Mieheni sanoi, että hän voisi kyllä pitää isäkuukautensa niin lapsi saisi olla edes sen kuukauden pidempään kotona, mutta silti. Mulla on yleisesti ottaen vaakakupissa aina painanut perhe enemmän kuin mikään työ, mutta nyt sitten kuitenkin pohdin vaihtoehtoa..
Mihin te kallistuisitte?
Mihin te kallistuisitte?