Hei
AnnaPauliina, tervetuloa mukaan
km-kohtaan merkattu mahdollis(t)en keskenmeno(je)n ajankohta. Monesko kertoo, kuinka mones lapsi on yrityksessä.
ON: mulla on täällä ihan vain pientä paniiikinalkua päällä. NÄNNIT ovat nimittäin tosi arat. Ja tällä hetkellä toivon, että kyse on jostain muusta hormonaalisesta oireesta kuin siitä raskaudesta, jota suurin osa porukasta täällä toivoo, ja itsekin välillä.... mutta nyt siis tuli vaihteeksi sellainen fiilis, että APUA, mitä ihmettä oikein olen ajatellut..... Tällä hetkellä kp 19, ja nämä kaksi kiertoa km:n jälkeen ovat olleet 21-22 päivää. Testailla en taida vielä kuitenkaan viitsiä, tulee niin tyhmä olo kun se taas näyttää negaa ja menkat alkaakin sunnuntaina
Eilen illalla kun ihmettelin kipeitä nännejäni sanoin miehelleni, että voi kunpa voisin olla sitä tyyppiä joka ei joka ikistä kehon muutosta huomaisi ja pähkäilisi... :headwall: mies oli aivan samaa mieltä, heh-heh
Olen aina haaveillut siitä, että joskus vain huomaisin olevani neljännellä kuulla raskaana (pahoinvoinnin kuukaudet siis menneet huomaamatta ohi) mutta en kerta kaikkiaan käsitä, miten kukaan nainen onnistuu moisessa!!!!!
Joku hormonaalinen juttu tässä on muutenkin meneillään, mutta eipä sen tarvitse ollla muuta kuin vanhaa kunnon pms:ää.... jos kiroilisin, sanoisin että v***ttaa
ja samaan aikaan tosi herkkä mieli :'( eilenkin purskahdin itkuun, kun autossa luin juttua naisesta, jonka kaikki kolme lasta olivat kuolleet.
Hormoneista huolimatta meillä oli eilen kiva hääpäiväreissu: kävimme Vivamon Raamattukylässä katsastamassa kaksi vaikuttavaa näytelmää, ja Porvoon vanhassa kaupungissa romanttisella illallisella. Vähän Etelä-Suomi -ajelua
Plussia teille muille! Toivottavasti kukaan ei nyt pahoita mieltään minun "ei plussia minulle nyt" -vuodatuksestani! Kyllähän se tiedetään että jos se plussa tänne iskisi, olisin sekä kauhistunut että aivan innoissani
Tällaista tänään! Kastehelmi
MUOKS: Tervetuloa myös
PippuriPiialle!