Hakutulokset

1. N

G: mihin käyttäisit, jos sinulla olisi 3000e ylimääräistä rahaa?

Käyttäisin rahat todennäköisesti lomamatkaan mieheni kanssa ennenkuin vauva syntyy. Sitten ei tule pariin vuoteen matkattua minnekkään kotimaasta kauemmas ennenkuin lapsi tarpeeksi vanha ymmärtämään jotakin matkustamisen mukavuudesta
  2. N

Itsekehua! :D(tupakoimattomuus...)

Korjaus, siis raitis elämäntapa ei raitia...
  3. N

Itsekehua! :D(tupakoimattomuus...)

Hienoa! Ole tyytyväinen itseesi. Itse ehdin polttaa vuosia noin askin päivässä ja lopetin kertaheitolla kun alettiin yrittää lasta. Olin aivan ihmeissäni kun ei tullut pahoja vieroitusoireita ym vaikken syönyt nikotiinivalmisteita ollenkaan. Vaikka yritys venyi yli vuodeksi niin en koko...
  4. N

Raskaus ja yli-liikkuvat nivelet

Vauva pidetään tottakai vaikka olisin puolet raskaudesta liikuntakyvytön :) Pitää varmaan alkaa sitä lihaskuntoa kohottaa pikkuhiljaa yhä enemmän
  5. N

Alkuraskaus...

Mullakin valkovuoto lisääntynyt paljon ja just tuollein "lorahtaa" välillä... Ensin luulin että vuoto alkoi mutta parin päivän päästä totesin että vaaratonta on
  6. N

Raskaus ja yli-liikkuvat nivelet

Minulla on ollut lapsesta lähtien ongelmana yli-liikkuvat nivelet ja löysät nivelsiteet. Vaikka olen painoltani alarajalla niin nivelet ovat oireilleet kipuiluna ja "paikaltaan naksumisena" . Nyt mietinkin onko muilla ollut vastaavaa ja miten raskaus varsinkin lopussa on vaikuttanut...
  7. N

Saisinko mielipiteitä..Huolettaa :( (alkuraskaus)

Mulla oli viikon myöhässä ennenkuin näkyi raskaus
  8. N

raskaustesteistä

Äläkä huolestu vaikkei heti näy. Mulla selvisi vasta kun oli viikon jäljessä
  9. N

Onpa kiva raskausoire...

Kylmä täälläkin...vaikka villasukat jalassa ja paksu villatakki
  10. N

Kuuluuko menkkakivut raskauteen?? rv 27

Mulla ainakin nyt alkuraskaudessa ollut mahakipuja, soitin lääkäriin ja jos ei vuotoa niin täysin vaarattomia yleensä
  11. N

Apteekin raskaustestien haamut

Ja onnittelut raskaudesta! :)
  12. N

Apteekin raskaustestien haamut

Mulla apteekin oma r-testi ei oo ikinä näyttänyt kunnon plussaa vaikka olis ollutkin, en tiedä miksi. Tein samasta pissasta toisen testin aikoinaan ja se oli vahvasti positiivinen.
  13. N

haamuja ja plussia? (sis. kuvan)

Onnea! :D
  14. N

Ihana äitiyspakkaus 2010!

Tykkään osasta pakkauksen vaatteita, oranssit ainoastaan vähän tökkii. Mutta ilmaista tavaraahan se on joten tyytyväinen olen. Hirveästi ei muutenkaan tarvitse itse ostaa kun sukulaisten hyväkuntoisia lastenvaatteita luvassa kassikaupalla :)
  15. N

miten lohduttaa/mitä sanoa lapsettomuudesta kärsivälle ystävälle?

Itseäni auttoi kun kaverit piti kiinni ns normielämässä, käytiin leffassa ja vietettiin aikaa ilman puhettakaan lapsista tai aiheeseen liittyvästä. Tosin ehdotin tätä ihan itse. Toisaalta oli ihanaa välillä istua alas ja kertoa lapsettomuuden kokemuksista jollekulle joka jaksoi kuunnella...
  16. N

raskausmaha, läskiä vai turvotusta?

Ite oon vasta viikoilla 5+2 ja mulla ihan kamala turvotus päällä :/ Pelästyin ensin lihoneeni alkuvuoden aikana mut aamulla normi vatsa ja iltaa kohden paisuu...
  17. N

hui

Toivottavasti on uusi raskaus jo alkanut :)
  18. N

Mikä muuten on virallisesti ahtaasti asumista?

Meillä miehen kanssa 42,5 neliötä ja vauva tulossa. Ehkä yhden lapsen kanssa asunto menee pari vuotta kunnes tarvitsee oikean lastensängyn pinnasängyn tilalle. Muutto olisi mahdollinen mutta maksetaan tästä vuokraa vain 450e/kk ( yksityinen ) ja sijainti todella hyvä. Rivitaloasunnosta...
  19. N

Iloisia uutisia!

Muuten SIKAINFLUENSSA-PIIKISTÄ kysymys... Uskallanko ottaa sen ennen rv 12? Varmaan haluavat piikittää mut hetimmiten kun en ole sitä vielä ottanut/sairastanut. Kuullut niin monenlaisia juttuja siihen liitteyn. Faktatietoa kellään? Ajattelin jos ottaisin sen hieman myöhemmin...
  20. N

Iloisia uutisia!

Jotenkin turtunut jo noihin keskenmenoihin ettei jaksa stressata, luonto päättää asian kuitenkin ihmisen puolesta. Iloitsen silloin kun on aihetta enkä murehdi etukäteen mahdollisia vaikeuksia

Yhteistyössä