miltä näistä tää maha teistä näyttää? http://www.aijaa.com/v.php?i=6139100.jpg
jokunen 29.04.2010 #5 ja kyllä, mulla on selkä jotenki vaivasen näkösesti.... ja eipä oo hirveen isot viikot menossa, mietin vaan et voiko olla vaiko ei.... ääh
ja kyllä, mulla on selkä jotenki vaivasen näkösesti.... ja eipä oo hirveen isot viikot menossa, mietin vaan et voiko olla vaiko ei.... ääh
Juno 29.04.2010 #7 Selkä vähän notkolla Turvotukselta näyttää mutta voi olla myös raskausmaha jos noin kovasti sitä tuodaan tyrkylle =)
Selkä vähän notkolla Turvotukselta näyttää mutta voi olla myös raskausmaha jos noin kovasti sitä tuodaan tyrkylle =)
jokunen 29.04.2010 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Juno: Selkä vähän notkolla Turvotukselta näyttää mutta voi olla myös raskausmaha jos noin kovasti sitä tuodaan tyrkylle =) Click to expand... mulla on aina tommonen notkoselkä
Alkuperäinen kirjoittaja Juno: Selkä vähän notkolla Turvotukselta näyttää mutta voi olla myös raskausmaha jos noin kovasti sitä tuodaan tyrkylle =) Click to expand... mulla on aina tommonen notkoselkä
heikku 29.04.2010 #10 Jos ois läskiä niin ei se noin korkeelta olis pystyssä,sehän roikkuis.Siis sulla ei ole mitään läskiä!
Jos ois läskiä niin ei se noin korkeelta olis pystyssä,sehän roikkuis.Siis sulla ei ole mitään läskiä!
jaa 29.04.2010 #11 ei mitään noista. Kohtu on niin pieni, ettei se kyllä vielä tuossa navan kohdalla näy....
no 29.04.2010 #12 huh huh! Aika näyttävä! Turvotustahan tuo on valitettavasti :/ Kyllä sen sitten tuntee, kun siellä nahan alla on se oikea raskausvatsa
huh huh! Aika näyttävä! Turvotustahan tuo on valitettavasti :/ Kyllä sen sitten tuntee, kun siellä nahan alla on se oikea raskausvatsa
NuorenaÄidiksi 29.04.2010 #16 Ite oon vasta viikoilla 5+2 ja mulla ihan kamala turvotus päällä :/ Pelästyin ensin lihoneeni alkuvuoden aikana mut aamulla normi vatsa ja iltaa kohden paisuu...
Ite oon vasta viikoilla 5+2 ja mulla ihan kamala turvotus päällä :/ Pelästyin ensin lihoneeni alkuvuoden aikana mut aamulla normi vatsa ja iltaa kohden paisuu...