Itsekehua! :D(tupakoimattomuus...)

• Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti
tyytyväinen
Yippii! Nyt on viikkoja tasan 15 eikä yhtään savuketta mennyt!!

Hermoilin plussauksen aikana täällä sitä että en koskaan kuitenkaan pysty lopettamaan mutta niin vaan kävi että aski lensi sillon plussauspäivän iltana roskiin! Ja on pysynyt siellä tähän päivään asti :D Ehkä nyt kuuden vuoden sauhuttelun jälkeen pääsen kokonaan eroon tupakasta, koko loppu elämän ajaksi.

onnittelut ja tsempit!!
täällä kans yks lopettanut,sorruin parikin kertaa mutta nyt taas viikon ollu polttamatta ja tuntuu NIIN hyvältä :D
mä alotin ton homman jo lapsena :ashamed: olinkohan joku 13vuotias..typeräähän se on mutta minkäs himoilleen voi.
ajatteli jo että jos ei nyt onnistu niin ahen sitten niitä laastareita

:flower:

Sama täällä, loppui plussaukseen ja nyt viikkoja 21+5. Alussa teki vähän mieli tupakkaa, mutta toisaalta mietin, että jos minä itse en kestä mokomia viekkareita, niin ei ole oikein että sikiö joutuu ne kestämään.
Mie ehin polttaa kans 6 vuotta.

ap
on tää tunne vaan uskomaton! Kuin ois kiivenny johonki korkeimman vuoren huipulle ja saavuttanu jotain saavuttamatonta... Oon aikoinaan koittanu neljästi lopettaa ja ollut yhtä tuskaa! On vaan raskautuminen hyvä syy ja oikea motivaatio lopetukseen :) :) :D

Yksvaan, rv 22+
Mulla kans 15 viikkoa mennyt, sitä ennen poltin 26 vuotta. Unia nään asiasta ja välillä iskee tuska. Aiemmin raskauksien aikana ilman enempi tahi vähempi, nyt jos saisi oltua loppuelämän (tuskin)

Hienoa! Ole tyytyväinen itseesi.
Itse ehdin polttaa vuosia noin askin päivässä ja lopetin kertaheitolla kun alettiin yrittää lasta.
Olin aivan ihmeissäni kun ei tullut pahoja vieroitusoireita ym vaikken syönyt nikotiinivalmisteita ollenkaan.

Vaikka yritys venyi yli vuodeksi niin en koko aikana polttanut/juonut ollenkaan.
Olisin aivan hyvin voinut tehdä niin mutta jotenkin raitia elämäntapa jäi pysyväksi :)
Vaikka eihän se huono asia ole ettei käytä mitään

Yhteistyössä