Alkuraskaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teistä kenelläkään raskaana ollessa ollut jo todella varhaisessa vaiheessa dpo (7-14) runsasta vetistä valkovuotoa..? Siis parin kolmen tunnin välein mulla "valahtaa" sen verran että alushousuihin jää pieni läikkä... Lämmöt on ollu siinä 37-37,5 välillä. Voisko olla joku tulehdus?

Toivotaan plussaa, hyvältä valkovuoto kuulostaa sen suhteen.

Predictoria on kovasti moitittu siitä, että antaa "vääriä" plussia, mutta toivotaan että sulla on ihan oikea positiivinen. Osta joku muun merkkinen "kunnon" testi, niin saat ratkaisun arvoitukseen.

ehkä mulla sitten on toivoa :) Entäs miten muilla nuo lämmöt? mulla siis on normaalilämpö on n. 36,4 ja nyt on tosiaan noin viikon ajan ollu siinä 37--> ne vähän huolettaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ehkä mulla sitten on toivoa :) Entäs miten muilla nuo lämmöt? mulla siis on normaalilämpö on n. 36,4 ja nyt on tosiaan noin viikon ajan ollu siinä 37--> ne vähän huolettaa :(

Mulla oli alkuraskaudessa lämmöt just samoin koholla! Ja valkovuotokin kuulostaa tutulta...Eli hyvältä kuulostaa ;) Suosittelen digitaalista raskaustestiä, ei tarvi arpoa tulosta!

Tämä ei ole pahalla ap, mutta miksi ruokkia omaa mielikuvitustaan?

Joko olet raskaana tai sitten et ole. Ja mä luottaisin siihen negaan, kunnes toisin todistetaan, enkä uskottelisi itselleni muuta, koska seuraavan testin mahdollisesti osoittama nega onkin sitten taas uusi pettymys.

Tee testi, jos on nega niin se on nega, ei se muutu positiiviseksi sun lämpöjen takia, eikä sen takia että valahtelee valkovuotoa (joka muuten normaalia ennen kuukautisia että valkovuoto runsastuu )

Alkuperäinen kirjoittaja En tajua:
Tämä ei ole pahalla ap, mutta miksi ruokkia omaa mielikuvitustaan?

Joko olet raskaana tai sitten et ole. Ja mä luottaisin siihen negaan, kunnes toisin todistetaan, enkä uskottelisi itselleni muuta, koska seuraavan testin mahdollisesti osoittama nega onkin sitten taas uusi pettymys.

Tee testi, jos on nega niin se on nega, ei se muutu positiiviseksi sun lämpöjen takia, eikä sen takia että valahtelee valkovuotoa (joka muuten normaalia ennen kuukautisia että valkovuoto runsastuu )

mulla ei todellakaan ole normaalia nuo kohonneet lämmöt, kuten ei runsas valkovuotokaan :) Ja valkovuotoa ei voi saada tulemaan kuvittelemalla