Hakutulokset

1. M

miks pitaa menna kaks kertaa naimisiin??

Miks haluaa? :)
  2. M

miks pitaa menna kaks kertaa naimisiin??

Siis niinku tuossakii haaohjelmassa, ensin maistraatissa ja sit kirkossa?
  3. M

Kuinka helposti täyttyy tuo laukkujen paino lentokoneeseen?

Mulla meinaa aina olla ongelmia tuon painon kanssa... Pitais ottaa huomioon etta lapsenkii tavarat on mukana! Nytkii lahetaan kolmeks viikoks ni kyllahan sita tavaraa tarvii!
  4. M

kuis retroa tämä on? Nytkypylly ym.

Ihan samannakosta myydaan muuten Zarassa!
  5. M

soseista taas...

Meillä tyttö on 4kk:tta ja allerginen porkkanalle. Tykkäisi kyllä kovasti sitä syödä, mutta tulee niin paljon näppyjä ja suun ympärys punaiseksi, etten enää uskalla antaa... ehkä sitten kun vauva on isompi...
  6. M

Heili Karjalasta !!

Minullakin olis yks kysymys hanelle! :D
  7. M

oisko hullua muistaa lahjalla?

Entinen pomoni jarjesti minulle vakipaikan entisesta tyopaikastani! Olen nyt siis hoitovapaalla ja han soitti minulle ja ehdotti ylemmille minua tahan virkaan, kirjoitti perustelut yms. Ajattelin vaan kun olen niin tyytyvainen etta oisko kiva muistaa hanta jotenkin, tai siis kiittaa? Ja miten?
  8. M

mitä ruokaa???

Lounas oli kanaa kookoskastikkeessa ja päivällinen lihapullia ja keitetyt perunat
  9. M

Niistä öljytäytteisistä rintsikoista

Vai mitä geeliä niissä nyt onkaan... Ostin siis semmoset ja rinnat hikoilee ihan hirveesti niissä! SIt alkaa haista iho ihan karseelle! Onko kellään samaa ongelmaa? Eihän noita voi pitää!! :headwall:
  10. M

soseista taas...

Ajattelin tehdä itse soseita, mutta tuli muutama kysymys mieleen... Meillä ei tytölle käy porkkana niin teen sitten jostain muusta! Eli jos teen soseen kukkakaalista tai parsasta niin kannattaako käyttää pakasteita vai tuoretta?? Saako pakasteita käyttää, jos aijon soseen valmiina pakastaa...
  11. M

hotelli arkipelag, ahvenanmaa

perhehuone isompi kuin norm.huoneet. ihan kiva perushotelli.tosi hyvällä paikalle;satama suoraan edessä-meri näkyy ja kaikki ravintolat /palvelut vieressä. mukava hotelli.ei kaupungin hälyä, kun koko kaupunki niin pieni!
  12. M

Voihan kutiavat silmät...

Oon kayttany lecrolynia ja lomudalia, hyvin toimivat molemmat.
  13. M

imetys ja kestine

Taisin kayttaa kestinea... en nyt mene vannomaan, ainakin histecia kaytin. Ja sain siis luvan laakarilta. Vauvalle ei tullut oireita.
  14. M

Meille tulee ylihuomenna se italiaano :)

\ Aivan! Ei kai sita halua toiselle sentaan traumoja aiheuttaa... ;)
  15. M

\ Onks teillakii semmonen?? :o =)
  16. M

No hei! Mun mies on siis italialainen ja aamupalaa se ei syo joko lainkaan tai sit jotain makeeta, eli anna vaikka pullaa! =) Lounaaksihan ne syo yleensa pastaa ja illalliseksi liha-kala- kanaruuan, mutta opeta poika suomen tavoille ja tarjoa suomalaista kotiruokaa vaan! Toivotaan ettei ole...
  17. M

Mitäs siellä 2v neuvolassa

Onpa pitany kaikkea tarkkailla! :o 2-vuotiaana ei kylla edes tarvitse paljon mitaan viela "osata", ainakaan mitaan kynaotetta ei tarvitse viela klaarata... Puhumisestakaan ei tarvitse viela ottaa paniikkia kun se on niin yksilollista. Meilla edessa heinakuussa 2v neuvola, mielenkiinnolla...
  18. M

Paras etelän matka missä olet ollut?

Kylla ne oli ehdottomasti Bahama-saaret! Kierreltiin miehen kanssa ja se ilmasto, paljon nahtavaa ja koettavaa, esim. uiminen rauskujen kanssa ym.!
  19. M

Miten isoja teidän täysimetetyt vauvat olleet?

Meilla taysimetettiin 5,5 kk ja poika oli turhankin pullukka, yhdessa vaiheessa meni +33 kayraa :whistle: Nyt ihan "normijatka"!
  20. M

Tyttö tuli :)

onnea paljon :flower: :heart:

Yhteistyössä