Paras etelän matka missä olet ollut?

• Viestiketjun aloittaja äiti04
  • Ensimmäinen viesti
Luminella piipahtaa
Tähän mennessä Gambia on sykähdyttänyt eniten. Ystävälliset ihmiset, ilmasto, reggae, ym... :heart:

Etelä-Ranska oli myös aivan ihana paikka, jonne varmasti palaan. Cannesissa oli hotelli ja sieltä tehtiin päiväreissuja lähikaupunkeihin ja kyliin. Käytiin samalla reissulla myös Monacossa ja Italian puolella San Remossa. Huoh... Cannesissa se mieskin päätti sit kosia. Oman tunnelatauksen tähän kaupunkiin ja seutuun aiheuttaa myös se. :heart:

Jaa vaikea kysymys, ehka joku Karibianmeren paikka: St. Martin, Antigua, Guadaluope, Curacao. Aasiastakin loytyy kivoja: Vietnam, Indonesian saaristo. Alaska ollut kanssa aivan upea paikka niin erilaisine luontoineen, vaikkei etelassa olekaan.

Heitit kylla pahan kysymyksen, minulla ei ole siihen yksiselitteista vastausta

;)

Jaa, no aika vähän tulee rannalla viihdyttyä..mutta Intian Goalla olen viihtynyt kuukauden verran ja Varkalassa jopa viikon...mutta eihän se etelä pelkkää rantsua ole, eihän. Joten Intia on ollut mulle paras etelänmatkakokemus ja yksinhän mie kiertelin...aaah.
Kunpa joskus taas... :saint:

Christina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:01 Christina kirjoitti:
Intian Goa minunkin mielestäni =) Niin ihana paikka, sinne tahdon takaisin joskus :heart:
Niin ja miehen ja ystäväpariskunnan kans oltiin reissussa. Helmikuussa käytiin.

2 matkaa ylitse muiden! Viime marraskuussa oltiin koko perhe (minä, mies ja tyttäret silloin 6v ja 4v ynnä masuvauva rv28) Thaimaan Phuketissa (Karon Beach). Oli tosi ihanaa olla yhdessä lomalla tosi rankan puolitoista vuotisen jälkeen (jona aikana rakennettiin talo). Paikka oli siisti, ihmiset ystävällisiä, ilmasto ihanteellista. Ihana matka!!!

Toinen reissu oli vuonna 1997 Havajille! Se on kohteenakin tosi kiinnostava ja ihana! Oltiin miehen kanssa vasta kihlautuneita, joten :heart: :heart: :heart: oli ilmassa ;)

Luminella piipahtaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:51 Merlion kirjoitti:
Jaa vaikea kysymys, ehka joku Karibianmeren paikka: St. Martin, Antigua, Guadaluope, Curacao. Aasiastakin loytyy kivoja: Vietnam, Indonesian saaristo. Alaska ollut kanssa aivan upea paikka niin erilaisine luontoineen, vaikkei etelassa olekaan.

Heitit kylla pahan kysymyksen, minulla ei ole siihen yksiselitteista vastausta

;)
Mietittiin miekkosen kanssa, jos ens talvena lähdettäis Vietnamiin. Mitä paikkaa erityisesti suosittelisit? Mikä siellä oli upeinta?

Mitäs teille muuten? Joko lähtö lähenee? :wave:

Yhteistyössä