Hakutulokset

1. M

Kolmatta odottavat 2012

Mie oon kuullu kans ihan ihme nuukailusta tuon hempparin mittaamisessa....ihan älytöntä. Moni meidän kuukausi ryhmässä valitteli sitä mut ei noita neuvoloitakaan kovin useasti ollu, väli oli miullakin 7 viikkoa isoimmillaan. Nyt onkin sekava tilanne äitipolilla olin viikko sitten eilen neuvola...
  2. M

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

Lisey: ei kovin ruusuinen alku, paljon voimia. Olen kuullut että vyöhyketerapiasta olisi apua. Toivottavasti saat jostain apua että voit levätä.
  3. M

Kolmatta odottavat 2012

Heja: paljon voimia :hug:
  4. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

Voi kuinka haluaisin karkkia syödä mut tää miun rd on niin armoton et kotiruoasta poikkeaminen nostaa sokerit saman tien ja jos sokerit ei oo hyvtt ei olokaan ole hyvä, aika taspainoittelua ruoan kanssa. Tänään neuvola takana viime viikon äitipoli käynnistä paino -300g :) ette usko kuinka...
  5. M

RD odottajat 2012

Joo täälläkin RD ja loppu suoralla raskaus...missään nimessä ei kannata 12h taukoa syömisistä pitää ne kostautuu ainenkin minulla käy niin jos esim. sokerit on päässy ennen ruokaa laskemaan alle neljään on varma et ruoan jälkeen ne on 8, miulla sokerit on pysyny kotiruoalla rytmitys 3 tunnin...
  6. M

Yks hassu huomio minkä oon tehny parin viime päivän aikana mie teen isoja pissejä :) meni tovi kun sai aina vaan tiristellä ni nyt jostain syystä tulee ja oikein kunnolla ei se ole vessa käyntejä vähentänyt viime yönäkin kahdesti. Eilenkin olin niin kipeä illasta et hyvä että pystyin kävelemään...
  7. M

Mulla on täällä elämä yhtä itku potku raivaria mikään ei sitten onnistu !!! Huudan lapsille tiuskin miehelleni olen aika rakastettava siis. Alkaa vissiin tää raskaus ottaa jo vallan. Koetan muistutella itselleni et aamukamman piikit on vähissä. Painoa on tullu nyt kaiken kaikkiaan 18 kiloa...
  8. M

Kolmatta odottavat 2012

eva- maria onnea :) ei siinä kauan nokka tuhissu... eilen siis kävin siellä äitipolilla ja kaikkien kipujen jälkeen kohdunkaulan tilanne lähes ennallaan 3 cm jäljellä ylhäällä takana ulkosuu sormelle auki sisäsuu visusti kiinni... pojalla oli kokoa 3045 g joten ihan hyvä koko ajan kasvanu...
  9. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

mulla selviää huomenna paljon... toivoisin et paikat olisi jo pehmentyneet että käynnistys sujuisi nopeammin. Tytöltä ne tabletit ei vaikuttanu muuten kuin niillä lääke supistuksilla jotka oli vaan ärsyttäviä mut ei ne mitään aikaseks saanu. Nyt toivoisin että asuisin lähempänä sairaalaa...
  10. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

eva-maria: miulla samasta syystä käynnistys.. mut esikoiselta avutuminen kesti kyllä melkein 3h mut tosiaan tapahtui 36 viikolla, kun oli tullu reikä istukkaan ja tihku lapsivettä mut kakkosen avautuminen olikin sen 30 min joten... mulla on kans yhtä supistusta. Matkaa on kuitenkin 40 kilometriä...

Yhteistyössä