Hakutulokset

1. M

+++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

Iloksi; wau, mitkä fiilikset?
  2. M

Hyvältähän se näyttää :) Huomista aamua odotellen :hug:
  3. M

löysinkin siun viivat :)
  4. M

mie nään molemmissa punaista :) Eikös siulla jo kertaalleen hävinny, onko siulla mahista laittaa kaikki testit vierekkäin ni näkis kehitystä ?
  5. M

+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

Iloksi: :flower:hui kuinka jännää
  6. M

+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

Ihan piti tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu pitkästä aikaa. Ja oikeastaan jostain syystä iloksi olit ajatuksissani ja nyt sitten malttamattomana täällä seurailen tilanteesi kehittymistä. Ja kaikki muutkin "tutut" ihanaa alkanutta kesää ja paljon puhureita ja uskoa. Meillähän meni vuosi...
  7. M

KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

Hello tännekkin ! Ja niin minäkin olen viimein jakautunut 11.3 poikamme näki päivänvalonn klo 20.15 jos synnytyatarina kiinnostaa kirjasin sen tuonna maaliskuun murusiin . Minnarun&pikku-ukko 6 vrk
  8. M

Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

Hei pitkästä aikaa kaikille. Hiljaiselolla olen ollut 11.3 klo 20.15 pitkä odotukseni palkittiin, viikkoja kasassa 40+4. POJALLAMME mittaa oli 4180g ja 53 cm, lääkärin arvio ei tule nelikiloista ei sitten paikkaansa pitäny. Synnytys oli oikein ihana, lähes täydellinen vieläkään en oikein ymmärrä...
  9. M

Tänään se on täällä 40+0 ja mä alan olla täysin erakoitunut en jaksa vastailla puhelimeen kun kysymykset on lähinnä joko joko jopa äitini kehtas kysyä... ihan kun en ilmoittais heille sitten kun näinpääsee tapahtumaan. Tänään ajattelin katsastaa sairaalakassin kuntoon ja muutenkin siivota...
  10. M

Täällä mennään samoilla fiiliksillä kuin sipsunen: ahdistaa puristaa ja vituttaa koko raskaus vaikka hyvinkin loppu suoralla olen. Tuntuu ettei tämä täältä tule ikinä. Cherrye ihana tarina :) Rakastan niin paljon synytystarinoita. Tuntuu että vaavin pää on noussut takaisin eilen iltana...
  11. M

Upeasti olet pepper jo auki :) Aamulla varmaan päästään lukemaan uutiset.
  12. M

Neuvolasta selvitty :D ja ihan hengissä Paino 100G/vko (1,4 kg viimeisen kuukauden aikana) RR 127/70 hb 109 SF 35 cm ottanu kunnon loppu kirin viimeksi 2 viikkoa stten oli 32,5 cm Seuraava neuvola sovittu 40+1 mut terkka oli sitä mieltä että emme tapaa silloin... toivotaan ;) Ja...
  13. M

neuvolaan meno olisi klo 9.30 kääk mie en taho puntariin oon syöny kaiken maailman herkuja ja se tulee näkymään vaa`alla !!! No sen jälkeen parhaanystäväni ja lasten kanssa mäenlaskuun :D Viime yö piti sitten pätkissä nukkua kun edellisen nukuin jo niin hyvin. Kun heräsin apineen tunne oli...
  14. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

Tärrkein ensin POKS POKS POKS 39+0 H-hetki sen kuin lähestyy lähestymistään, en olisi uskonut että mennään maaliskuulle mutta niin sitä vaan ollaan :D Oon ihan jumissa täällä en saa perus hommien lisäks mitään aikaseks lasten hiihtoloma on aika syvältä onneks tyytyvät hiihtoon ja luisteluun...
  15. M

Sen verran tännekkin juoruttava et naamakirjassa on odella jännittävät ajat meneillään, useampi vauva uutinen odottaa kertojaansa. Mie oon ihan nolona kun ruikutan, oon tällä hetkellä niin kipeä et ei voi kävellä eilen alkoi 23.00 ekaks valumaan maitoa rinnoista ihan valumalla ja siinä...
  16. M

Huomenta kanssa sisaret ! Tervetuloa Heidi: eli laitappa vaikka kaikki tiedot vietissä ni päivittäjä lisäilee sitten listaan. Etusivulta voit katsoa mitä tietoja on kerätty. On se niin syvältä, eka sain pukamat ripulista lopetin ripulin aiheuttajan eli raudat ja seuraavaks maha...
  17. M

RD odottajat 2012

Mulle tulee heti liian korkeat arvot jos syön valkoisia viljoja, perjantaina äitipoli ja toivon etteivät enää tässä vaiheessa insua ehdota. Heti jos jotain ei niin terveellistä ni sokerit noussu luvattomiks. Onneks nää ongelmat alkoivat vasta 35+ viikolla et helpolla pääsin keskiraskauden...
  18. M

Voi ajatelkaa meidän vauvat syntyy ihan parhaaseen aikaan kyllä kelpaa vaunujen kanssa lenkitellä näissä keleissä. Täällä siis aurinko paistaa ja on "lämmintä". Tytön kanssa pitäisi raahautua ulos :) On niin odottava olo et kirjoittelut jää vähälle vähän samanlaiset tunnelmat kuin sitä...
  19. M

Paljon onnea hömppö :flower: Mä oon ihan valmis synnyttämään suorastaan olotila on kärsimätön. Viime viikolla oli vielä hieman pelon sekaisisa fiiliksiä mut nyt on pelkästään malttamattoman odottavia. Voi kun olisi kikkoja millä saisi pikkuisen ulos jo. Pitäisi muistaa ettei kehoni ole vielä...
  20. M

Paljon onnea tea & viola :heart: huh huijakkaa kyllä ei kauaa mene kuin näitä vauva uutisia saa lukea joka päivä ja tietysti toivon että oma vuoro tulisi pian :) minnarun&pikku-ukko 37+3

Yhteistyössä