Hakutulokset

1. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

pitäähän minunkin aktivoitua :) huh huijakkaa mitä viikkoja jo menossa... perjantaina selviää onko käynnistys edessä vai ei, riippuu lääkärin kannasta pelkopolin kätilö suositteli käynnistystä samoin edellinen lääkäri nyt sitten selviää tämän lääkärin mielipide ja varmaan lyödään päiväkin jo...
  2. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

Tiistaita, muutama hiljaisempi päivä takana ja ihan vaan siksi kun oon jotenkin ollu hyvin turhautunut mutta tänään taas itseäni niskasta kiinni. Loput uudet lakanat koneessa joten niiden silittelyä kunhan ne ekaks kuivausrummussa saan silityskuiviks. Häkkisänky tulee tänään vaunut ja kaukalon...
  3. M

Hello ! Neuvola takana ja masennus sen mukainen... PAINO mistä ihmesstä sitä tulee... Muuten kaikki ok mut painoa oli 1150G/vko eli nyt on tullu 16 kiloa !!! ja vielä olis yli neljä viikkoa jäljellä toivottavasti ei 20 kg mee rikki... ja mie kun luulin et nyt ei painoa ole tullu on...
  4. M

Babywipe paljon voimia... ehdit puuhata vaikka mitä, miulla esikoiseltajäi kaikki tekemättä kun jätin äitiyslomalle laittamiset ja poikahan syntykin heti äitiysloman alkuu ... Mie oon ihan väsyny oon koettanu tunkea tuolle miehelleni vaastuuta enemmän kodista & koirista &lapsista mut ei mee...
  5. M

Pepper: voimia toivotaan huomisesta jo parempaa päivää... taitaa loppua kohden stressi vain kasvaa. Miulla oli viime viikko ihan ihme kimpoilua. Ja juuri tällä hetkellä raha aiheuttaa aika paljon surua. Juuri tällä hetkellä tilillä senttejä rahaa tili tulee 25 päivä miehelle 15. päivä. Kela...
  6. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

Sinisilmälle: isot onnittelut pienestä pojasta :) Ja paljon voinmia tulevaan.
  7. M

Sairaalakassi pakkaamatta, varmaan alan sitä laittamaan kunhan olen saanut kaikki muut paikoilleen.... tänään pesn loput liinavaatteet täkit ja makuupussin sitten olisi kaikki pesty. Häkkisängyn vaunujen turvakaukalon&lelujen hakureissua suunnittelen pääsis nekin jo laittamaan paikoilleen...
  8. M

Miehet ne miehet: mie olin eilen ihan kypsä mieheeni... kamalat kivut oli mulla ja hän oikein käski et älä nyt tee mitään et lepää ni mieskin tuli sohvalle ja kävi nukkumaan !!! no mie nappasin muutaman panadolin ja kipujen helpottuessa ei kun hommiin PRKL !!! mua ärsytti niin kamalasti. Miun...
  9. M

Mulla on ollu niin putoja tuntemuksia et huh huh meinasin paniikkikohtauksen saada kun altiin abc:llä syömässä kun aivan kamalat kivut ekana alkoi häntäluussa siitä sitten häpyluu alavatsa ja alaselkä, alko pelottamaan jos synnytys alkaa... mulla on kamalan vahva tunne näillä tuntemuksilla ettei...
  10. M

Kiitoksia tuesta... jotenkin tuo koulukiusaus on semmoinen asia mitä eimiellelään kaikien kanssa jaa :) mut tietysti teidän kanssa :) Opettajalle laitoin viestin ja lupasi ottaa tytön puhutteluun ja lupasi asian ottaa tarkkailuun sanoi että ,muistuttaisin poikaani heti kertomaan hänelle mutta ei...
  11. M

Taitaa olla liikkeellä tuota omaan ruhoon tympääntymistä... mie soitan huomenna neuvolaan en ymmärrä näitä kipuja en muista tämmöisiä olleen ennen ja oon ihan rampa ja epäilen että miuta supistaa.... vastahan tämä kolmas raskaus on ni onhan se hyvä et tässä vaiheessa selviäisi mitä harjoitus...
  12. M

IVF:n siirrossa 3.luokan alkio. Kukaan raskautunut ja kuinka pitkällä raskaus?

Sintu74: tätä keskustelua olen seurannut ja joka päivä odottanut kuulumisiasi... PALJON PALJON onnea :heart:
  13. M

Hyvin nopeasti täällä omaa napaa...olo on kaikkea muuta kuin hyvä alapää tuntuu siltä kuin ratkeaisi minä hetkenä hyvänsä seisominenkin sattuu ja eilen vielä hölkkäilin ja tein kunnon kävelyjä... niskat ihan jumissa joten huimaa ja mies reissussa tekisi mieli vaan itkeä ja syödä suklaata mut...
  14. M

ehkäisy: kai mun on kierrukka laitettava hormonaalinen ehkäisy ei ainenkaan pillereiden muodossa sovi minulle... mä en edes osaa ajatella onko lapsiluku tässä vai mitä siitä pitäisi varmaan mieheni kanssa keskustella.( Kai senkin mielipide olisi ihan hyvä ottaa huomioon :D ) Kaksi kokonaista...
  15. M

Mariaja: ei ne lasta mihinkään vie jos se vaan pystyy itse sokerit pitämään. 48h mitataan niitä arvoja ja ne täytyy olla kunnossa ennen kotiin lähtöä tai ainenkin näin meillä toimitaan. Kuinka useasti mittailet ?
  16. M

Lasten pieni ikäero

Hei ! Meillä ei yhtä pieni ikäero ollu mutta vastaan kuitenkin pojan ja tyttären välinen ikäero 1v 7kk:tta alkuun oli aika hankalaa poika oli todella vihainen minulle kun hänet "jätin" moneksi päiväksi kun olin sairaalassa ja minä en sitten alkuun kelvannu kotona hänen avukseen onnekseni...
  17. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Tervetuloa uusille :) Hiljaista on ollu mut mukava et nyt muutamana päivänä on pieniä äänimerkkejä tullu ni tietää kuulumiset :) Laittelenpa omianikin elikkä äippälomalla ollaan varhennetulla viikkoja 33+1 vointi on ollu tosi hyvä, maanantaina iski paniikki ettei mulla ole vauvalle mitään...
  18. M

Linea negra: ei oo tullu mulle ikinä. Neuvola kuulumiset 32+1 Sf-mitta 29cm +1cm 5 viikossa (odotetusti tasoittu niin kuin noilta edellisiltäkin.) RR 116/71 Paino +680g/vko yhteensä 14 kg hb 115 /116 viimeks, aloitan raudat on alkanu päätä taas särkeä ja niskat jumissa. kaikki hyvin...
  19. M

Just ajattelin et ppitää alkaa kyselemään joko ootte kampaajat ym. varannu ? meiän kampaaja käy onneks kotona pitäisi tässä joku päivä tulla eli ainenkin kahdesti ehden ennen synnytystä. Miulla kasvaa hiukset aivan närkyttävän nopeasti jos haluaisi et olisi hyvässä värissä ilman juuri kasvua...
  20. M

Kuvia plussatesteistä

mur-mur: paljon liimaa sinne suuntaan, hyvältä viiva näyttää onhan päiviä vielä vähäsen... aina täällä käyn lukemassa vaikka itse tuolla odottajissa jo tovin olen ollut. :flower:

Yhteistyössä