Hakutulokset

1. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Mie kuulin eilen kaupalla käydessä et miulle oli postille tullu iso paketti joten äippäpakkaus oli saapunut :) Pitää ens viikolla käydä hakemassa. Rauhaisaa joukun jatkoa minnarun&rinssi 29+4
  2. M

Mua on alkanu jännittää äitiyspäivärahan suuruus... tänään sain kuulla et mulla maksetaan tuntipalkka+tulospalkkio kolmelta ekalta kuulta firman toimesta ja hieman korkeampaa tulosta maksaavat kun arviosta piti raakata se summa :) Pomoni äiti oli neulonut vauvalle valkoisen villapuvun ja...
  3. M

Ruska: kävin kelan sivuilta hieman kattomassa mut et muistatahan hakea 2 kuukautta ennen laskettua-aikaa !!! En tiedä mitä seuraa jos ei hae mut joka paikassa toitotetaan sitä 2 kuukautta, mie oon ihan paniikissa kun ei palkanlaskija oo laittanu mulle sitä laskelmaa mikä kelaan pitää toimittaa...
  4. M

Pikainen postaus: mie oon ihan kamalan väsyny voisin vaan nukkua :'( oon kiukkuinen ja päähään särkee jne. ja itku ihan kurkussa... ei mukavaa ei. Masentaa käym kyllä lukemassa jne. mut ja hengessä oon :heart: minnarun&rinssi 28+4
  5. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

mulla ollu pahoinvointi pojilta... samoin painon nousu... tässä vaiheessa tytöltä oli tullu 1,2 kg esikois pojalta 15 kg ja nyt tältä pojulta 10 kg... hassua et jsut ensimmäinen ja kolmas joilta olen todella voinut pahoin on myös painoa tullut enemmän... varmaan syönyt pahaan oloon...
  6. M

Omanapaisesti neuvola kuulumiset: Paino + 680g/vko :ashamed: yhteensä 10 kg Hb: 116 SF:28 cm RR: 123/69 Selvisi syykin miksi nii huono-olo ja selällään maku tekee pahanolon, pikkuinen on poikittain tuossa pallean päällä... tai niin oli neuvolassa, terkka sano ei voi yhtään aavistella...
  7. M

+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Iloksi: nuo ei ollut ne uutiset joita täältä tulin etsimään :hug: voi hyvä päivä :'(
  8. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Tervetuloa vaan uusille ! Täällä kitinä vaihe mikään ei oikein ole hyvin. Tällä hetkellä kotona mies ja poika oksennustaudissa ja tietysti joulujuhla viikko itsellä on koko ajan ähky olo ja röyhtäsy nostaa oksennuksen suuhun ja olen valtava kuin valas... Iskias: välillä muistuttaa mut...
  9. M

Täällä on olo aivan kamala... paine alapäässä esim. pissiillä ollessa on aivan karmea samoin kävellessä olen jättiläinen ja kävely ei ole yhtäänmukavaa... ja koko aika nousee yrjö suuhun. Mies ja poika kotona yrjötaudissa ja mie ihan väsyneenä töissä...anteeks tää ruikutus mut miulla ei oo...
  10. M

täällä on vauhdikas viikonloppu takana, kaksi päivää juhlittu pojan syntymäpäiviä ja tänään olin vielä joulumyyjäisissä koko päivän myymässä. Olo on ihan kamala päähän koskee ja oksettaa itkettää ja väsyttää... ja mä oon syöny aivan kamalasti koko viikonlopun :ashamed: En jaksa nyt muuten...

Yhteistyössä