Hakutulokset

1. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Tässä lasiset tuttpullot, en ymmärrä miks mut jotenkin mun mielestä lasiset on jotenkin nostalgisia :heart: Tuttipullot | Tuttipullo.fi
  2. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Onnea upeista ultrakuulumisista :) Barbbis alahan nauttia :) Täällä poksuntaan 27+0 ja oon aivan kaato väsyny ja samalla tässä koetan leipoa pojan syntymäpäiville ei vaan kamalasti huvita kun oon ihan poikki :( voi kun jostain saisin pikaisesti lisää voimia.
  3. M

Suonenvedot/krampit löytyy :) onneks ei mitään pahempia oo ollu urheillessa kärsin niistä muutenkin herkästi... Lasisettuttipullot: mie olin aivan myyty haluaisin mut kyllä meidän elämän kannalta jätän väliin semmoista rymysakkia löytyy et liekkö ne ehjinä kestäs aventin pullot on miun...
  4. M

+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Voi kun mukava kun joku vielä muistaa... Heinäkuun 2. päivä se kauan odotettu plussa testiin ilmestyi :heart: joten viikkoja on jo kassassa 26+6 huomenna poksutaan. Poikalupaus tullut ja kovin on vilkas kaveri. Kotona ei oo vielä vauvalle oikein mitään mutta ensi vuonna sitten alan hommailla...
  5. M

Täälläkin vihdoin lunta :heart: koirat ja lapset on kurittomia tänä aamuna. Mies kotiutu pikkujouluista aivan kamalassa humalassa, huh huh milloinkohan se oppii juomaan kohtuudella ?!? sillä on niin onneton viinapää vaikka varmasti on harjotellu väkeviä se ei voi ottaa se menee aivan sekaisin...
  6. M

+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

Ihana nähdä iloksi :heart: useasti olen miettinyt kuulumisiasi... kohta se sitten tapahtuu :) voi olisipa siinä joululahjaa kerrakseen. Paljon peukutuksia täältä suunnalta jään kuulolle. Kaikille muillekkin elämänlahjarikasta joulua :)
  7. M

Huomenta vaan ! Täällä on vaan jäätä :( aivan kamalan liukasta todella varovasti on töppöstä toisen eteen laitettava. Odottelee milloin tulee pakettikortti että pääsee äitiyspakkausta hakemaan :) on pahan edes jotakin sitten vauvalle ulkopuvun ja myssyn lisäks. Mulla on taas...
  8. M

Pätkis: määrättiinkö sulle zoltteja ? miulla on iiiisooooo pakkaus niitä mut en oo uskaltanu niitä raskaana ollessa syödä. Joshtuuko siitä kun raskaus on jo niin pitkällä ? Täällä on kans kaikkea muuta kuin hyvät fiilikset viime viikolla suorastaan lensin olin niin enrginen jne. ja nyt oon...
  9. M

Mie oon kautta aikain vuodattanu kyyneleitä kuolinilmoitusten takia. Eilen ostin pikkuiselle talvihatun hennesiltä semmoisen nalle hattua muistuttavan mokkaisen käy hyvin ostamaani pukuun :) ei kun kypärämyssy alle. Jouluostokset sain melkein eilen tehtyä kummipojat jäi vielä ilman mut...
  10. M

Santtu: :heart:
  11. M

Voi barbbis: ei taida sanoja olla millä oloasi voisin huojentaa itsellänikin tämä raskaus on ollu pelkoja täynnä en vieläkään ole hommannut vauvalle oikein mitään mut enköhän sitten äippälomalla ehdi :) PELKOPOLILLE: kutsua odotellaan... pitää varmaan seuraavassa neuvolassa alkaa kyselemään...
  12. M

Aikamoinen tutkimus tulos :D :D :D kaiken maailman oivalluksia ne ihmiset tekee... IMETYS: esikoista imetin 7 kuukautta ja korviketta lisäilin tarvittaessa sitten rinsessan loppuraskaudesta sairastuin masennukseen ja imetys oli niin kamalaa henkistä tuskaa kiusallista ja se loppuiki pahaan...
  13. M

Sokeriseuranta

Mymosa, ootko miten tarkkaan ruokavaliota jo noudattanut ? No toivottavasti et insuliinille joutus. Mites lisäultrat lapsen koon seuramiseks ? Mulla on kahden viikon päästä seuraava neuvola arvot näyttäisi olevan ok mut joudun niiden eteen tekemään töitä ja aika kovasti, kamala kaipuu...
  14. M

Tännekkin piti poksumaan tulla 26+0 niin se aika menee töitä vielä 4 viikkoa jäljellä :) jän ekaks talvilomalle ja siitä varhennetulle äitiyslomalle. Onnea Ultra kuulumisista :heart: Meinaatko mymosa kysyä kumpi on tulossa ? Täällä podetaan kamalaa väsymystä kahvia olen voinut juoda...
  15. M

*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

mimosan: minäkin vaaleanpunaista nään, peukutan
  16. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Kamala ilma, ei huvita oikein mikään. Aamulla totesinkin lapsille et lähdetään uimaan kun ei arkiaskareetkaan oikein huvittanu. HANKINNAT: meillä on vaunut turvakaukalo ja toppapuku... no ehtiihän sitä sitten äippälomalla. SYNNÄRI: 45 km PELKOPOLI: oliko jollain muullakin sinne...
  17. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Supistukset: minä en erota niitä lainkaan jos niitä edes on ehkä oli torstai-iltana kun olin riehunut siivonnut ja leiponu. LIIKKEET: miulla hyllyy bykyään koko maha kun pikkuinen potkii ja liikkeet tuntuu todella selvästi eilenkin iltana makasin sohvalla maha paljaana ja lasten kanssa...
  18. M

Sokeriseuranta

Elsaman kysymys on hyvä siihen miekin toivoisin muiden kokemuksia. Mitkä toimii ? Ja mitkä taas ei ?
  19. M

Sokeriseuranta

Vielä kirjoitan tuosta hoidosta, eilen juuri tapasin yhden ystävän joka on ihan normaalipainoinen ni hänen rd. tä ei tarvinnut hoitaa kun sokerimittuaksilla ei ruokavaliolla ei mitään ja hän sairastui todella pahaan raskausmyrkytykseen ja minä uskon että jos rd olisi hoidettu asian mukaisesti...
  20. M

Sokeriseuranta

Tässä yksi julkaisu joka aika laajasti selittää hoitamattoman rd: n vaikutuksista. Raskausdiabetes - Oireet, Syy, Hoito, Ennaltaehkäisy, Riskit, Pitkän Aikavälin Näkymät, Komplikaatioita | Diabetes

Yhteistyössä