Tosta kirjoitusaktiivisuudesta ootte puhuneet, niin mulla ei ainakaan ole siirtynyt facebookkiin, yhtä laiskasti kirjoitan sinnekkin
Bambille onnea työjutuista! Huippua
Mulla kans jalanpohjat kipuilee,
Sipsusella tais ainakin olla samaa. Siis ihan hirveestä töissä kun seisominen sattuu loppuvuorosta ihan kamalasti.
Heräsin äsken ja katselin jalkoja, niin ovathan ne näköjään turvonneetkin. Selkä kärsii kanssa, varsinkin pidemmästä työvuorosta. Eilen en meinannut päästä enää illalla sängystä ylös saati saada housuja jalkaan.
Alkaa vähän tuo työssä jaksamien jännittää näillä eväillä
Vickanin maha ei kyllä musta ainakaan näytä jättimäiseltä :O Varmasti tosi mukavaa kun lehdissä spekuloidaan tommosta!
Edellispäivänä mua supisti ensi kertaa ainakin niin, että tiesin kyseessä olevan supistuksen
Ei tehnyt kipiää, mutta tuntui hölmöltä kun just neuvolassa oli sanottu, että näin voi käydä
Mutta ne tuli kyllä ihan levossa, että eiks sekin ole normaalia?
Suzki tervetuloa!
Liikkeet Tunnen vihdoin, päivä päivältä enemmän. Tunnen oikein, miten tyllerö käyttää istukkaa tyynynä ja vetelee siihen
Sivuilta ei kauheammin olekkaan tuntunut, se vähän kummastuttaa... Neuvolakorttiinkin saatiin ekaa kertaa ++ merkintä liikkeiden kohdalle.
Matkaa sairaalaan on noin 5km jos sitäkään, mikä on hyvä kun aika nopsakkaan saa mein suvun pikasynnytyshistorialla mennä
Liitoskivut saapuvat myös tänne. Häpyluun etuosa ja nivuset ovat kovin hellinä. Moni jo naureskelee mun ankkakävelyllekkin
Anoppi sanoi, että toi ankkakävely on normaalia, mutta selkäoireiden kannalta mun kannattais (ainakin kun teen seisoma/kävelytyötä) hiukan keskittyä kävelemiseen ja yrittää olla kävelemättä ankasti
Selkään se suositteli myös jotain hassun nimistä asentoa, joka on kuulemma sitä auttanut kaikissa raskauksissa (7 lapsen äiti), eli nostaa jalat 90 asteen kulmaan, pelkistettynä niin, että makailee keittiön lattialla ja nostaa jalat tuolille ja antaa asennon olla 20 min 2krt/pvä. Keittiön lattian otin esimerkiksi, koska siitä tajuaa asennon, mutta siis rakentaa sänkyyn vastaavan ja lueskelee vaikka kirjaa
Pitää kokeilla! Rentouttaa kuulemma kaikki lihakset selästä.
Isyysloma ja isyyskuukausi Meillä nyt ainakin isyyslomaillaan alkuun joku aika, riippuu siitä, miten tuon työnantaja maksaa siitä. Muisteli, että maksaisi jopa täyden palkan, mutta pitänee tarkistaa
Isyyskuukausi pidetään vaihtoehtona, mutta katsoo sitä sitten, kun se on ajankohtaisempi.
Mariaja & Tyllerö 22+5