Hakutulokset

1. E

Suurperheelliset Odottajat

Ihastuttavia kuvia,masuista,ensisängyistä,iiih:heart: Mites HotMilk voi?
  2. E

Raskauden viimeinen kolmannes ja sikiön korkea syke, kokemuksia?

Kaikki alta 180 krt/min sykkeet on normaaleja,varsinkin jos vaihtelevat esm 150-180 välillä.Mutta jos pysyvästi yli 180 krt/min,niin ei ole ok. Mulla vauvoilla tosiaan sykkeet pysyivät sielä 200 krt min.Saattoi käväistä hetken alempana, nousten taas korkeisiin lukemiin... Hetkellisistä...
  3. E

Raskauden viimeinen kolmannes ja sikiön korkea syke, kokemuksia?

En halua sua huolstuttaa,mutta pakko kertoa kuite.nkin oma kokemus.Oikeastaan kaksi. Toinen kokemus on ihan synnytyksestä.Synnytys käynnistettiin rv 40+5.Ennen käynnistystä vauva sykkeet huiteli 180-200 krt/min.Lääkäri sanoi että taitaa vauva olla hiukan ylikierroksilla ,mutta kun kalvot...
  4. E

Ihania masuja:heart:
  5. E

Onnea kovin HotMilk!:heart: Hauskaa miten kaikki vanhat tutut taas täällä odottelee samaan aikaan=)
  6. E

HotMilk....hmmm,olisko :heart:+Ihq:heart:Onnee!!! Tänne kuuluu putkin rassausta,12 tyttö kaverinsa kanssa keksi heitellä vesi-ilmapalloja saunassa sillä seuraksella että putket tukossa mies leikkii putkimiestä....
  7. E

Mulla on parhaimmillaankin viimeisillään vatsan ympärys ollut 96cm:)Mut kun oon muutenkin tälläinen hukkapätkä.... Synnytyksistä: 1. rv 38+6 3180g ja kesto 12h 2. rv 39+0 3680g ja kesto 18h(näistä kahdesta ekasta olin aivan liian aikaiseen laitoksella,nuorena ja malttamattomana;)) 3.rv...
  8. E

Kysymys teille joilla isommat lapset 12+v. Miten nämä isommat lapset/nuoret ovat suhtautuneet vauvauutisiin? Ovatko varhais/teini-iässää ottaneet uutisen hyvin vastaan vai onko jollain lapsista ollut sulattelua asiassa? Onnea Marja76,ihanaa vauvantuoksua:heart: Oliivitar,1v9kk on hyvä...
  9. E

Onnittelut Oliivitar:heart: Aina niin sykähdyttäviä hetkiä! Paljonko teillä nyt tulikaan ikäeroa tämän hetken kuopukseen? Marjalle voimia,onnea matkaan:heart:Ihana palkinto ihan pian sylissä! Puolitusinaa,tervetuloa!Tuttu nimimerkki,ollaanko oltu samassa pinossa joskus?
  10. E

Liljanäiti oli saanut hyviä ja helpottavia vastauksia,onnea:heart: Upeita vauva masuja ootte laitelleet,oih:heart: Itsellä 2 sisarusta ja miehellä samoin,että ollaan kyllä suvun kummajaiset.Mun edesmenneellä isoäidilläni oli/on 5 lasta.Äitini nuorin heistä. Raskausajan intohimoista mä...
  11. E

Hotmilk kaikki penkit ns irtopenkkejä ja siirrettävissä sekä käännettävissä.Takana on tilaa niin ettei tarvitse kuin vaunut nostaa sinne,ei siis tarvii kasata ja silti mahtuu ne normaalit 6 ruokakassia ja vaippapaketit:laugh:
  12. E

Hotmilk:wave: meillä wv transporter Hotmilk,mlm,oliivitar,Moikka vanhat tutut=):heart::hug: Oon niin kaivannut tätä pinoa!!!! Ei kukaan tykkäis kerhon puolella kirjoittaa,jos perustettais????
  13. E

Meillä 9 paikkainen pikkubussi ja yksi paikka siis jo nyt liian vähän.Tavaratilaa kyllä kiitettävästi.Tuon isompaahan ei saa edes ajaa henkilöautokortilla vaan isompaan tarvitaan sitten jo autokoulun penkille paluuta:mad:
  14. E

Saako mukaan tulla myös jo synnyttänyt(vuosi sitten kylläkin jo)suurperheellinen ja toki ikuinen vauvakuumeinen? Itse oon pian 36v ja lapsia on 8,vanhin tulee loppuvuodesta 15 ja nuorin täytti vuoden.5 tyttöä,3 poikaa:heart: Ja mistäs sitä koskaan tietää,tuleeko vai ei,lisää lapsia:whistle:
  15. E

Iso vauva?

No ei ole 4kg vauva iso:DMulla parhain ja helpoin synnytys oli yli neli kiloisen tytön synnytys:heart:Kun taas viimisin,joka paino syntyessään "vaan"3380g,oli ihan kamala,enkä koskaan ole ponnistanut niin kauan kuin silloin. Isompaa vauvaa on myös mukavampi käsitellä,kuin sellaista ihan...
  16. E

1v.

Onko teillä tutti käytössä?herääkö jos tutti putoaa suusta? Meillä jollain lapsista oli tuota 1-2h välein heräilyä n 1v iässä ja se lakkas kun otin tutin pois.Siitä eteenpäin nukkui yöt hyvin ja rauhallisesti. Vaikka kyllä sen tutin pois otto on kova juttu hermoille,niin lapsen kuin äidin,vois...
  17. E

Iso vauva?

Mulla on ollut muutaman lapsen kanssa painoarvio noilla viikoilla samoissa lukemissa. Ja syntymäpainot olleet 3400g-3800g väliltä. Eipä siis kamalan suurelta vaikuta. Mutta ovathan vauvat yksilöitä ja sanotaan että loppuraskaudesta keräävät painoa n 200g/vko.Kun laskee sulle sen 3 viikkoa...
  18. E

Myöhäinen plussa = myöhäinen ovis ?

ja tais mennä vastaus hieman kysymyksesi ohi,mutta antaa nyt olla tuossa...
  19. E

Myöhäinen plussa = myöhäinen ovis ?

Mulla viime raskaudessa kävi näin. Hätäisenä testasin herkällä testillä kp 22/28(tän palstan lukeminen ja muiden testailut saa tekemään kaikkea älytöntä kuten testaamaan aivan liian aikaisin:D)ja sainkin testiin selkeän plussan. Seuraavana päivänä(ja useampana sitä seuraavana)ei testiin...
  20. E

Joko on huhtikuulaisia :)

Onea vauvahaaveita:heart: Täällä kukkimassa aina uusia pinoja vaikken matkassa mukana (vielä)ookkaan:)

Yhteistyössä