Kai mäkin kaiken uhalla uskalla.. Mulla laskettu aika 6.4. ja synnäri vammalan aluesairaala tai tays, en tiedä vielä.. Meillä siis kolmatta yritetään saada maailmaan ja nuo isommat on 7 ja 5,5 vuotiaat. Itse aika epävarma vielä koska kaksi keskenmenoa ollut puolentoista vuoden aikana. Oli pitkään stoppi yrityksessä kun en henkisesti jaksanut ja nyt sit tämä saatiin heti alulle kun kunnolla alettiin yrittää..
Testejä olen tuhlannut vaikka muille jakaa. Digi sanoi maanantaina "raskaana 1-2", tiistaina peridictorin herkkä negaa, mut digi samaa kun maanantaina. Keskiviikkona predictorin herkkä antoi haamuista haamuimman ja kun mietin et mikä testi on väärässä niin hain kaksi rfsu:n testiä ja sillä hyvin selkeä haamulainen jota ei tarttenut tihrustaa ja viiva tuli alle 5min ja sama nyt aamulla. Juu mä en usko kerrasta ja teen varmaan vielä monta testiä et näen et viiva todella vahvistuu eikä ole alkuraskauden keskenmeno. Eli viikonloppuna teen varmaan apteekin testin ja ensi viikolla digin niin näen onko viikot noussut. Kauheaa kun pitäis vaan koittaa luottaa et kaikki menee hyvin..
Mitäs teillä on oireina?
Mulla toistaseksi vaan rinnat tosi kipeät, harvakseltaan menkkajuilintaa ja sellaista hassua "pistelyä" välillä (ollut mulla myös oire edellisissä raskauksissa) mut niin on ollut muissakin raskauksissa ja lisää oireita tulee vasta viikkojen myötä.
Champpis 3+6