Hakutulokset

1. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *lokakuussa*

Kiitos kommenteistanne ja tsempeistä tuohon mun mieliala-asiaan liittyen :) Olen käynyt koko raskausajan neuvolapsykalla ja taidan aikastaa seuraavaa tapaamista. Tänään oli neuvola ja siellä myös juttelin asiasta. Pääasia että vauvalla menee hyvin, kasvaa juuri niinkun pitää, hieman yli...
  2. V

Kiitos teille vertaistuesta, tuli oikeasti parempi olo :love: @Shara mulla on ollu myös samantyyppistä tautipelkoa, kun tuntuu et kroppa ei vaan "kuulosta" tai näytä samalta kun normaalisti. Outoja kipuja ja kolotuksia ja pigmenttimuutoksia, hengenahdistusta yms.. Vaikka järki sanoo että kaikki...
  3. V

Tsemppiä kaikille vaivojen kanssa! Tulin nyt puhtaasti hakemaan vertaistukea Tuntuu että nyt kun ollaan loppusuoralla, pää yrittää keksiä kokoajan asioita mistä murehtia. Joko pelkään että itse saan syövän tms tai että vauvalle käy jotain. Tuntuu että pää ei anna kunnolla innostua siitä, että...
  4. V

"Ihanaa" et muillakin on univaikeuksia, ei oo yksin. Mullakin 4h yöunet takana ja ei oikein mitään muuta syytä kun hormoonit ja aktiivinen vauva. Huoh.. Rokotteesta, mä taidan ottaa ja olen pyytänyt isovanhempia ja muita vauvan kanssa enemmän aikaa viettäviä ottamaan myös. Vauva syntyy...
  5. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *syyskuussa*

Mulle neuvolalääkäri sano että työterveys arvioi työssäjaksamisen, voi tietty olla että on eri käytäntöjä. Jos kyseessä esim supistukset, kuuluu neuvolalääkärille mutta uupumus yms on tth. Itse sain pitkän saikun äippälomaan asti juurikin työterveydestä eli kannattaa käydä juttelemassa...
  6. V

Tuo isyyspakkaus kuulostaa tosi kivalle, vois itekkin pohtia jotain tollasta tai ainakin marraskuussa juhlistaa ensimmäistä isänpäivää jotenkin ❤️ Ja kyllä täällä kaikki saa höpötellä mitä haluaa ilman anteekspyytelyitä, mä ainakin tosi mielelläni luen. Kiva et täällä on meitä ensikertalaisia...
  7. V

Kuulostaa järkeviltä nuo teidän järjestelyt. Ja onneks ei tässä vaiheessa tarvinnut ilmoittaa kun vanhenpainvapaan päättyminen, voi siis vielä itsekin katsoa mikä on paras järjestely hoitovapaan kanssa kun arki lähtee rullaamaan Hyvä tässä mitään huudella ensikertalaisena kun vauva vielä masussa
  8. V

Moikka! Se olis sit tasan 3kk laskettuun aikaa. Jotenkin lähiaikoina ollu enemmänkin turhautunut olo koko raskauteen, olis jo ohi ja sais sen vauvan! Oon niin malttamaton.. Raskausarvista, tää on mun eka raskaus ja jostain syystä pelkään niitä arpia. Mahassa ei vielä näy mitään mut rintoihin...
  9. V

Kantsii soittaa Kelaan, mulla oli tuo sama tilanne viime viikolla ja soitin kysyäkseni missä mennään ja ystävällisesti pyysin kiirehtimään. Siitä pari tuntii niin päätös tuli. Varmaan sen verran kiirettä siellä että ei automaattisesti priorisoi näitä äippäavustushakemuksia Vihersmoothie 26+0
  10. V

@-Amanda- 4D oli tosi kiva! Käytiin Perhe-Artessa eli siinä ei enää rakenteita katota vaan tutustutaan tyyppiin :) oli paljon halvempi mitä se olis ollu muualla, suosittelen. Saatiin kivoja kuvia ja videoo, välillä vähän ujosteli vauva kun yritettiin saada kuvia, äitiinsä tullu :) Hauska juttu...

Yhteistyössä