Hakutulokset

1. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

@Nanna-87 lupaavalta kuullostaa oireet, pidä meidät ajantasalla (y) Kävin tänään mielenrauhakäynnillä gynellä, paikat sormelle auki ja kaulaa enää vähän jäljellä. Babyllä kaikki hyvin :love: Sanoi että hyvältä näyttää paikat vaikka ei voi luvata mitää :) Teki vähän ronskimman sisätutkimuksenkin...
  2. V

Täällä laskettuaika poksahti tänään ja ei uutta auringon alla o_O Kivut pahenevat ja viime yönä valvoin tunteja kun vauva painoi päätään ihan uusiin syvyyksiin ja tuntui että lantio räjähtää.. Saisi tämä jo loppua, alkaa olla aika kärttyinen olo kun kokoajan sattuu! Laitoin someen ilmoituksen...
  3. V

Täälläkin vielä vankasti yhtenä kappaleena. Eilen oli jo muutama kivulias suppari mutta siinäpä se. Voi että kun aika voi kulua hitaasti! Nyt viikonloppuna taida ottaa kaikki ässät hihasta käyttöön, ei meinaa jaksaa enää tätä oireettomutta o_O Toivotaan että mies on mukana talkoissa..:sneaky...
  4. V

@-Amanda- ihana tuo miehen laulaminen :love: @Lumi87 meillä on hankittuna tuo sama sitteri, toivottavasti poitsu tykkää :) oon kyl lukenu et ton pitäis olla se paras! Meillä on myös TrippTrappiin hankittuna se Newborn set kun senkin joku vinkkas mulle. Kaikki käytettynä hankittu niin ei ole...
  5. V

@ritsalaari mulla täysin sama fiilis tuosta ihmisten näkemisestä, ei vaan kiinnosta nähä ketään kun kaikki vaan haluaa jutella vauvasta ja spekuloida millon se tulee :sneaky: Mun päivät on täynnä järkyttävän huonoa telkkaria, hankin Ruutu+ ja oon kattonu Unelmien poikamiestä :D Ja samalla...
  6. V

Onnea @mimmi92 , ihanaa kuulla lisää positiivisia synnytystarinoita ja ensipäivistä vauvan kanssa! @Lumi87 toivottavasti tyyppi on laskeutunut, lupaavalta kuullostaa noiden kipujen osalta. Mulla ero oli huomattava kun laskeutu, tuntee kyllä että alakerrassa painetta! Täällä ei mitää uutta...
  7. V

Voi miten jännää! Toivottavasti alkaa tulemaan säännöllisemmin ja pääset nopsaa tositoimiin, lupaavalta vaikuttaa :)
  8. V

@Surusilmät hyvä tietää et riski on tosiaan noin pieni jos on raivotarjonnassa, luulisi että tuosta varotettais enemmän valmennuksissa yms jos olisi suurempi riski. :) Tuntuu et ohjeistus vaihtelee eri pakoissa, Helsingin neuvolan sivulla sanotaan että jos ei ole kiinnittynyt pitää mennä...
  9. V

Pikapäivitys neuvolasta, kaikki hyvin! Sf mitta tullu pari senttiä alas ja pääkin melkeen kiinnittyny, tulipa hyvä fiilis kun tietää et asiat etenee Pää kuitenkaan ei täysin vielä heilumaton joten jos nyt tulis vedet, pitäis mennä vaakatasossa ambulanssilla synnärille. Tuntuu kyllä et useimmiten...
  10. V

Täälläkään ei tule Suomi100 vauvaa :) Mut koko päivän harkkasupistellu ahkerasti ja menkkakipujakin löytyy. Vihdoin tuntuu et jotain muutosta normaaliin on vaikka vauva viihtyy vielä aika ylhäällä ja en usko että on kiinnittynyt. Eli en usko että tällä viikolla mitään tapahtuu. Yks selvä oire on...
  11. V

Täälläkin lähti käyntiin uusi viikko ja raskausviikko :) Viime yönä heräsin yhteen kipeään supistukseen, muuten ei mitään merkkejä siitä että tämä poitsu haluaisi jo tälle puolelle mahaa (n) Välillä tulee fiilis et täähän voi syntyä millon vaan mut sit taas tulee olo et ei tää tule täältä...
  12. V

Ei muutakun että jee :)
  13. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

@Surusilmät Niinpä! Tosi kiva kun on pieni aktiivinen joukko täällä juhlistamassa meidän kuun alkua :) @Henriette Onnea! Kiva kuulla positiivisia synnytystarinoita. Flunssa on jo vähän voiton puolella vaikka yöt vielä hankalia. Ei pahemmin ole supistellut ja tuntuu että vauva on vielä aika...
  14. V

@ritsalaari mulla on siinä ja siinä voinko jo innostua jouluherkuista kun la on 18.12. Näen kauhukuvana että istun anopin joulupöydässä yliaikaisena ja ärsyyntyneenä kun ei saa ottaa graavilohta ja pitää vastata suvun ihmettelyihin että eikö oo vielä syntynyt. Tai sitten mulla on vauva sylissä...
  15. V

Onnea @Hilma85 lle ensimmäisestä ”joulukuisesta” ja @Henriette lle tsemppiä loppurutistukseen! Täällä ollaan nyt täysiaikaisia ja alkaa kyllä varmaan elämän jännimmät 5vk :) Päivät alkaa olla jo aika tylsiä kun liikkuminen on jo vähän tuskaista ja sain vielä flunssakin jostain itselleni. Ja nyt...
  16. V

Tuo juhlapukeutuminen on kyllä hankalaa, arjessa menen äitiysfarkuilla ja miehen college paidoilla mutta anopin itsenäisyyspäivänjuhliin pitää ehkä kehitellä jotain vähän tyylikkäämpää ;) En ole edes ajatellut vielä nimiäis/ristiäismekkoa, hyvä pointti nyt kun on vielä helpompi shoppailla...
  17. V

@-Amanda- Mulla aika samat lukemat viime viikon neuvolalääkärissä, painoarvio 3,5 kg ja paikat aloittanut jo alkuvalmistelut h-hetkeen Jännää! Meillä neuvolalääkäri ultraa joten oli kiva että virtaukset sun muut tarkistettiin myös samalla. @Hilma85 tsemppiä loppusuoralle, hyvä että päästään...
  18. V

Mulla on kaveri neuvonut että muovipussi tai pyyhe mukaan taksimatkalle :whistle: Ollaan autottomia eli taksilla synnärille sitten kun aika koittaa. Ja jos tyyppi ei ole jouluna tullut vielä maailmaan, en mene mihinkään jossa ei ole yhtä vesilinjalla juhlijaa joka voi sitten toimia kuskina...
  19. V

Heippa täältäkin! Jännää miten teillä alkukuun odottajilla alkaa olla jo h-hetki lähellä :) Talvivauvahankinnoista, itse hankin untuvapussin kaukaloon/vaunuihin kun kaikki ovat sitä mulle kehuneet mutta tosiaan pitää toivoa että vauva viihtyy vaunuissa :sneaky: Vaunut pitäisi saapua tällä...
  20. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *lokakuussa*

Hyvää marraskuuta! Ensi kuu on sitten meidän, mahtavaa :) @Lumi87 kiva kuulla että jaksat käydä vielä jumpissa. Itse olen siirtynyt kävelyyn ja joogaan kun muuten tulee aika tukala olo mutta kunhan jotenkin saa itsensä liikkumaan.. Tuosta valittamisesta, itse olen tehnyt sitä varmasti liikaa...

Yhteistyössä