Hakutulokset

1. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *syyskuussa*

Pitkästä aikaa taas kirjottelen, teidän juttuja olen kyllä seuraillut, kiva että täälläkin pysynyt porukkaa kun taidan FB:n jättää väliin :) Mulle tämä toinen kolmannes oli todella rankka, sain pahan työ/raskausuupumuksen ja olen ollut pitkällä saikulla, senkään takia ei ole jaksanut olla...
  2. V

Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

Sori, en oikeen noissa osaa auttaa, itekkin olin noiden viivojen kanssa ihan pihalla :)
  3. V

Moikka, me hommailtiin muistaaksenl niinä kahtena päivänä kun tuli se vilkkuva hymiö ja sit toisena vilkkumaton hymiö päivänä :) Tärppikerta oli joku noista! @Laurenzia92
  4. V

@Laurenzia92 multa myös ääni clearblue digitaaliseen, se joka näyttää ne 4 hedelmällisintä päivää. Meillä meni 3kk yritykseen (ja oon jo 34v..) ja eka kierto jossa otin tän laitteen käyttöön, tärppäs. Nyt puolivälissä raskaus. Joillekkin nää voi tuoda stressiä yrittämiseen, meille se teki siitä...
  5. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

Moikka kaikki! Kiva ollu lukee teidän kuulumisianne. Täällä menee ihan hyvin, väsymys on yhä todella kovaa ja töissä käynti on selviytymistä. Massu on kasvanut vaikka neuvolassa tuli noottia kun paino oli laskenut..Käytiin tänään väliaikaultrassa, kaikki rakenteet kunnossa ja saatiin tietää et...
  6. V

Tervetuloa! Kiva, meillä on sama la ja kummallakin esikoinen :) Mulla koko vastaa jo neljä päivää suurempaa mut ei menty päivämäärää muuttamaan. Tsemppiä ultraan! Vihersmoothie, 12+6 tai 12+2 :)
  7. V

Kiva kuulla onnellisia ultrakuulumisia :) Mä sain tietää riskilukuni ja se oli 1:7000, mikä on aivan mahtava! Nyt voin vähän relata ja alkaa uskomaan et meille taitaa tulla vauva @mimmi92 tosiaan ei kauaa enää ku voi alkaa tuntumaan liikkeet! Jostain luin että ensikertalaisille ne tuntuu...
  8. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

Tervetuloa uusille! Kiva et tosiaan täälläkin keskustelu käy, itse taidan jättä fb ryhmän väliin kokonaan :) Mulla nt ultra 6.6. mutta eilen petti hermo ja käytiin yksityisellä. Kesto muuttui 10+6 => 11+4 eli kunnon spurtin ottanut. Kaikki mainiosti, niskaturvotus 1,2m eli hyvä, nenäluu näkyi...
  9. V

@mimmi92 Just kävin lääkärissä hakee saikkuu kun nyt toista päivää särkee päätä ihan hulluna, ei meinannu nukkumisesta tulla mitään.. "Kiva" kuulla et en oo ainu :)
  10. V

Mulla kuulu jo 8+2 ja tosi hyvin kuulunu siitä asti tolla Verkkiksen laitteella. Et ehkä nuo kaikki on melko samanlaisia, osalla vaan kuuluu paremmin ja osalla on istukkaa yms. edessä vaikeuttamassa? Tiedä häntä :) Mulla on jo tosi aikasessa vaiheessa tuntunut kohdun reuna alavatsalla, joten...
  11. V

Tuohon koeaikaan liittyen, muista että laki on tässä meidän turvana: jos työnantaja purkaisi työsuhteesi koeaikana, heillä on todistustaakka siitä ettei se johdu raskaudestasi (tai siihen liittyvistä saikuista tms). Itse olin samassa tilanteessa ja kerroin heti, mutta jokainen tietty tekee niin...
  12. V

Kommentoin täältä taustalta että omani ostin Verkkokauppa.comista, https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5353/drsfx/Unbornheart-Fetal-Doppler-kotidopplerlaite-alypuhelimelle-iO Jos siis oot Helsingissä päin, saa heti hyllystä.
  13. V

Moikka taas pitkästä aikaa! Olen pitänyt palstailusta taukoa, uuden työn aloitus yhdistettynä tähän väsymykseen ja huonoon oloon on vienyt mehut. Mäkin hankin kotidopplerin ja tänään sain viimeinkin kuulumaan kunnon tykytyksen! Keskisyke 175 bpm, oma syke kuulostaa niin laiskalta tohon...
  14. V

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Mahtavaa! Minkämerkkinen sun doppleri on? Sitähän vois alkaa itsekkin metsästykseen ensiviikolla
  15. V

Tänään tasan 6 viikkoa ja kävin malttamattomana ihmisenä varhaisultrassa. Parhaat mahdolliset uutiset, kaikki oikeissa paikoissa ja sydänki löi jo! Saatiin ääni videolle ja kuvat mukaan. Oon nyt ajatellu pitää pienen tauon palstailusta, etten aiheuta itelleni turhia huolia. Palataan siis asiaan...
  16. V

@Fritang Taitaapa meillä olla saman päivänä ultra, vaikkakin voi olla et käyn vielä tässä välissä tsekkaa onko mitään edistystä tapahtunu.. Oon kyl ihan mahoton, onneks taloudellinen tilanne mahdollistaa tälläsen hulluuden mut vois ne rahat muutenki käyttää.. Ehkä nuo oireiden vähyys johtuu...
  17. V

Jaksamista Rarity! Omaa napaa hieman, tänään on 5+1 ja täysin ajallan tuli digiin raskaana 3+ ! ! Eilen vielä 2-3 viikkoa eli mulla tuo testi on aika paikkaansapitävä. Ja kyllä tuntuu et hormoonit on nousussa, voisin nukkua koko päivän ja tosi huono olo. Mies on vähän darrassa joten ollaan...
  18. V

Juu tämä kaveri oli tullut sen verran nopeasti hedelmöittymisen jälkeen mestoille et la saattaa vielä elää Ovis oli CB digin mukaan ma ja saman viikon su näky jo haamu testissä! Heh.. Tsemppii sullekkin tähän epävarmuuteen, toivotaan että kaikki menee hyvin!
  19. V

Mulla on kyl ihan tarpeeks oireita, järkky väsy, hirvee vilu, huono-olo, pääkipu ja heikotus. Noh pitää ajatella positiivisesti et hormoonimäärät selvästi lisääntyy mut välillä unohtaa et mä en olekkaan eeppisessä darrassa/jet lagissa. Onneks on 4 pv viikonloppu tulossa niin et tartte yrittää...
  20. V

Mä en viiti vielä FB ryhmään liittyä, katotaan myöhemmin sitten.. Kävin tänään gynellä juttelee kaikesta ja se ultras myös, viikkoa vasta n. 4 mutta kaverinalku oli löytäny ainakin oikeeseen paikkaan! Eli yks huoli vähemmän, 2 vkn päästä sit jännätään varhaisultrassa näkyykö pieni sydän ❤️

Yhteistyössä