Hakutulokset

1. P

1,5-vuotias huutaa ku syötävä :/

Jos mikään muu ei ole auttanut niin olen ottanut lapsen syliini ja mennyt sohvalle pötköttämään. Lapsella on oma peitto päällä ja pötköttää selällään mun sylissä ja tuijotetaan vaikka telkkua hetki. Valot on pimeenä ja telkusta äänet pois/hiljaisella. Siinä kun on pötkötelty rauhassa ja munkin...
  2. P

ottaisitko itteesi?

En ottaisi itseeni, mielestäni kiva kun ihmiset ylipäätään ystävällisesti tervehtivät lasta tai jututtavat hiukan. Erityisesti vanhempi väkihän tätä tekee, ehkä heitä ei niin pelota että tulee täyslaidallinen takaisin. Ja tosiaan meidän vanhempi lapsi on sellainen ujopiimä että menee heti...
  3. P

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tervetuloa kuumeilemaan, iltatähti2015! Ja toivottavasti pääset vaivoista nopeesti hispu, hirmu inhottavia noi hiivat! Jotenkin koko ajan ajattelen että "hipsu" kun meillä oli hipsu-niminen pupu kun olin lapsi :)
  4. P

Millainen on helppo vauva? Millaista oli vauva-arkenne?

Nyt ymmärsit väärin. En tiedä kirjoitinko vähän huonosti mutta puhuin eri asioista, läheiseni jotka tietää miten meillä on mennyt kun ovat tosiaan siinä lähellä näkemässä, ovat sanoneet että toivottavasti teillä tulee kauhea uhmaikä kun meillä nyt on niin rauhalliset lapset. Ja vauvakerhoissa...
  5. P

En tiedä viittasitko mun tekstiini mutta joka tapauksessa korostan että en ole näitä jotka menee sanomaan toiselle että asennekysymys jne. En koskaan kommentoi muiden äitiyttä kenellekään enkä jakele neuvoja siitä miten muiden vauvoista tulis helpompia :D Tiedostan että meillä on käynyt hyvä...
  6. P

Ei ole kiertoa vielä tullut, eli siis ei menkkoja synnytyksen jälkeen :) Eli olot voi olla yhtä hyvin kierron palaamista kuin raskauttakin. No tänään aamulla oli ihan järkyttävää pahoinvointia taas -> taas mietin että voisiko kuitenkin olla. Katselin miten viimeksi on mennyt niin plussa on...
  7. P

Meillä on olleet mielestäni helpot vauvat. Esikoisella oli mahavaivoja sinne 4kk saakka mutta parikuisesta asti nukkui kuitenkin aamuun asti kun saatiin vaan iltaitkuilta joskus nukkumaan (koliikkikeinu:heart:). Oli 2kk kun tuli vauvakuume. Hampaat ja flunssat on menneet kivuttomasti ja...
  8. P

Mites Alinaan tilanne, onko ollut oireita?
  9. P

Pahoinvointi ja menkkaoireetkin helpottaneet jonkin verran. Taas oli seksin jälkeen sitä paineentunnetta mitä raskaanakin. Oireet helpotti viikonloppuna ja sen jälkeen olen miettinyt että oliko nää taas jotain hormonisekoiluja. Ja tänään raskaustesti näytti taas negaa. Tuosta paineentunteesta...
  10. P

Miten synnytyksesi on käynnistynyt?

1. Käynnistettiin 38+0 monilla eri keinoilla kunnes lopulta 38+3 päätti tulla vauhdikkaasti. Aivan kypsymätön tilanne, ei mitään merkkejä koko raskauden aikana. 2. Supistelua oli pitkin raskautta mutta ei niin kipeitä kuuma synnytyssupistukset jotka alkoivat kotona 40+0 myöhään illalla, heti...

Yhteistyössä