Hakutulokset

1. P

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tervetuloa kuumeilemaan Wwne :) Ja harmi Karkki81 :hug: plussatuulia tähän kiertoon! heidip kiva että meni reissu hyvin, kävitte sitten täällä meidän kulmilla ;) Ja mukavaa että teillä on hyvät välit exän kanssa, ei ole mikään itsestäänselvyys aina. Mutta onhan se tärkeetä lapsillekin että...
  2. P

Kannattaako noita raskausajan vitamiineja syödä vai onko humpuukia?

Niin ja toisessa raskaudessa huomasin etä auttoi heti väsymykseen ja suonenvedot hävisivät kun muistin ottaa tablettini :)
  3. P

Kannattaako noita raskausajan vitamiineja syödä vai onko humpuukia?

Itse aloitin vitamiinien syömisen kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi. Söin sitä ekan raskauden, imetyksen ja seuraavan raskauden (ja viikolle 30 imetin samalla). Vain toisen raskauden lopussa jouduin syömään rautaa joka toinen päivä 1tabl muistaakseni kymmenen päivän kuurin. Vähän...
  4. P

Montako joulupakettia lapsesi saavat teiltä (isä ja äiti)?

Meillä on vielä pieniä, alle 2v. Esikoinen sai viimejouluna meiltä yhden paketin, yhteensä alle 10 pakettia. Tänä joulunakin varmaan korkeintaan pari lahjaa per naama saavat meiltä. Meillä lahjat kuuluvat kyllä (lasten) jouluun vaikka muutkin perinteet ja tunnelma on myös tärkeää. Mutta en...
  5. P

Teinityttö kertoi käyvänsä isänsä luona saunassa isän ja pikkuveljen kanssa.

Niin no meillä tuo on edelleen normaalia ja olen 24, veljeni melkein 30 jne. Nykyään on jo meillä sisaruksilla omat lapset ja puolisotkin mukana. Ei mielestäni mitään outoa, se on outoa jos yhdistää (perheen kesken) saunomiseen jotain seksuaalista!
  6. P

Vinkkejä mitä tehdä 1,5 v kanssa ulkona?

Taaperothan tykkäävät tutkia joka kiveä ja keppiä ja katsella ympärilleen, kyllä ne löytää mielenkiintoisia asioita sieltä metsästä.
  7. P

Vinkkejä mitä tehdä 1,5 v kanssa ulkona?

Täällä on säädyllisen matkan päässä aika paljon leikkipuistoja ja käydään eri puistoissa ettei kyllästytä yhteen. Leikkipuistossa ei tarvitse niinkään paimentaa kun ei ole niitä muiden pihoja lähellä ja on kaikkea mielenkiintoista nähtävää. Meillä tällä hetkellä liukumäki on ihan hitti, siinä...
  8. P

Unnaunna, kuulostaa jännittävältä! Toistan varmaan itseäni(?) mutta siskollani kävi toisessa raskaudessaan juurikin noin että ensin haamu testiajan jälkeen. Muutaman päivän päästä tuli haamu jo testiajan sisällä ja muutama päivä siitä jo selvä plussa. Tsemppiä! Karkillakin oireet kuulostaa...
  9. P

Montako neliötä ja asukkaita teillä on?

75 neliön 3h+k, 2+2+koira. Mainiosti mahdutaan mutta etsinnässä isompi, koska haaveissa olisi vielä kolmas lapsi. Lisäksi aika työ nytkin liikkua kahden alle 2v:n kanssa kolmanteen kerrokseen ilman hissiä. Jos ei haluttais enempää lapsia niin jäätäis varmaan tähän silti kun on niin hyvä pohja ja...
  10. P

heidip lupaavia oireita tosiaan vaikka ei voikaan sanoa varmaksi :) Mitä olen lukenut niin eikös se ole dpo10 luokkaa kun joillain saattaa jo näkyäkin jotain? Tsemppiä, toivottavasti ei tarvi odotella sinne kp50 asti :) Mä löysin eilen keskustelupalstoilta yhden jolla oli tullut raskauden...
  11. P

Tervetuloa Karkki81 ja Marya! Kivaa kun saadaan porukkaa vähän isommaksi mutta toivotaan kuitenkin kaikille suotuisia plussatuulia :) Neuvolantäti rauhoitteli että tuskin on mitään vakavaa tuo paineentunne. Ei osannut heittää veikkausta suoraan mutta antoi ohjeeksi kokeilla ihan omin käsin :D...
  12. P

Onnea hurjasti Alinaa! :) :flower: :heart: Tervetuloa Unnaunna. Olin jo varma että sulle tulee plussa mutta ehkä sitten pidempi kierto? Eletään toivossa että viikonlopun tipat oli kiinnittymistä :) ).( Ja minähän pissin sitten eiliseen apteekintestiin taas negan -.- Sain kyllä ahkeralla...
  13. P

Tuntuu että nykyään kaikilla on vähintään 3 lasta.

Minä tunnen eniten 2-lapsisia perheitä, en montaakaan 3-lapsista ja aika monta 1-lapsista mutta lapset vielä niin pieniä ettei tulevasta voi sanoa. Mutta ihan selkeä enemmistö on 2-lapsisia. Varmaan tästä on jotain muutakin tilastoa kuin mututuntuma? Olisi mielenkiintoista nähdä miten osuu yksiin.
  14. P

synnytykseen valmistautuminen

Mä suosittelen myös tuota jumppapalloa, siinä oli hyvä istua liitoskivuissakin. Ja kun synnytyssupistukset alkoivat niin otin sen suihkuunkin mukaan. Hommasin sellaisen isomman ihan tuon raskauden takia, ennestään oli sellainen pieni jonka olin ostanut pituuteni mukaan jumppaamista varten mutta...
  15. P

synnytykseen valmistautuminen

Ekassa menin vähän virran vietävänä, en sillä tavalla ajatellut synnytystä etukäteen. Ja ihan tyytyväinen olen, kun ei tiennyt mitä on tulossa niin en halunnut lukea erikseen siitä lisää ja stressata :D Toisen kohdalla hain tietoja asennoista ja tavoista, luin paljon synnytyskertomuksia ja...
  16. P

Äänestys! Vaippagalluppia!

Meillä esikoiselle (tosi hoikka) on kokeiltu aika montaa ja aina koon mukana vaihtui merkkikin. Parhaita oli 1-Libero, 2-pampers, 3-libero, 4(teippi)-pampers, housuvaipoissa sitten muumi oli ainoa mikä ei falskannut jatkuvasti. Libero oli parempi kuin pampers mutta muumi piti hyvin vaikka onkin...
  17. P

Mikä kuvotti eniten?

Ekassa nyt oksensin koko raskauden muutenkin mutta erityisen pahana jäänyt mieleen jauheliha: jos tein ruokaa mihin tuli jauhelihaa niin miehen (tai jonkun muun) piti paistaa se. Toinen raskaus ei ollut niin paha mutta pahinta oli ne spagetti- tai lasagnette-piltit. Ihan hirveetä olla edes...
  18. P

käsi sydämelle: kuinka usein harrastat seksiä?

Nyt keskimäärin joka toinen päivä. Välillä useampi kerta päivässä ja välillä muutama päivä väliä, nyt ollaan oltu hiukan laiskempia tässä viimeisen kuukauden aikana kun lapset sairastelleet mutta vielä jaksetaan. Lapset 6kk ja 1v8kk.
  19. P

heidip ihanaa jos saisit sen miehen pysyvästi sinne vierelle :) Ja toivotaan että saat synttärilahjaksi plussan :heart: Alinaa jännittävää, peukut pystyssä että juilimiset on sitä, milloin ajattelit testata? ).( Mä olen malttanut mieleni, huomenna olen ajatellut testata. Mitä lähemmäksi se...
  20. P

1,5-vuotias huutaa ku syötävä :/

Ja meillä oli ilmeisesti ihan vaan sitä kun rytmi oli hiukan sekasin, meni kuitenkin varmaan muutamassa päivässä ohi kun päästiin taas normirytmiin. Tästä on nyt kuukauden verran, lapsi 1v8kk. Kannattaa kuitenkin varmistaa ettei ole korvatulehdus.

Yhteistyössä