Hakutulokset

1. M

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Katjakoo mielenkiintoinen ajatus tuo lämmittäminen, voisi ehkä toimiakin. Tai ainakin olen kuullut, että joskus synnytyksessä käytetään lämmintä sidettä välilihan päällä. Täytyy kokeilla n. 18viikon päästä, kun aloitan omat treenit. Tuun sit tänne raportoimaan :) - meillä on sellainen...
  2. M

Pikkukakkonen kesällä 2014

Harjoituskappale, niinpä tosiaan, mulla otettiin viime viikolla näytteet et oisko hiivaa tms. mut näyte oli huono tms. ja joudun mennä antamaan uuden, joten voiskohan sieltä selvitä syy suppareille. Iopå onneksi näitä ei nyt ihan joka päivä ole, joten taidan odotella noita tuloksia, mut samaa...
  3. M

Huomenta! Onnittelut Susanna tyttölupauksesta :heart: Pakko kysellä, että onko teillä ollut nenäverenvuotoa raskausaikana? Mulla oli eilen illalla ja heti tänään aamusta, mitään ihmeellistä en oo tehnyt ja nenä ei vaikuta kauheen kuivaltakaan. Ehkäpä on ihan normia, mut mulla ei koskaan...
  4. M

Susanna, tuuhan kertomaan mitä ultrassa näkyi. Baby-mama, toivottavasti pääset pian ottamaan rennosti! Ja tervetuloa mukaan herkuttomaan, vaikka sulla taitaa olla aikasta paljon paremman lähtökohdat herkuttomuuden suhteen kuin mulla. Täällä kolmas päivä ilman herkkuja on startannut, ja...
  5. M

Hauska kuulla susta Susanna :) Mulla oli itsellä ihan tyttöolo, kun vatsa on ihan erimallinen kuin aiemmassa raskaudessa, samoin muutenkin olo ollut tosi erilainen kuin viimeksi. No poika sieltä on nyt kuitenkin tulossa, huolimatta noista eroista. Susanna ostitteko Bugaboo Donkey Duot...
  6. M

Hauskaa et saadaan mukaan jengiä herkuttomaan helmikuuhun Harjoituskappale! Kylläpäs on vaikea tämä eka herkuton päivä, lounaan jälkeen väsyttää ihan mielettömästi ja tekis mieli suklaata tai mitä tahansa nopeaa piristäjää. Yritän mennä teen ja granaattiomenan voimalla. Tästä kyl näkee...
  7. M

Jee! Kivaa Melissa, ja joo jokainen saa luoda omat säännöt herkuttomaan helmikuuhun :) Meillä kokoarvio tehtiin vasta synnytyssalissa, kun siellä tajuttiin kundin olevan perätilassa. Piti hyvin paikkaansa arvio oli 3-3,5kg ja kundi painoi 3100g. Omaa painoa kertyi 18kg, josta osa oli...
  8. M

Mariska onnittelut pojasta :heart: , ja ihanaa, että kaikki on toistaiseksi hyvin. Meillä on esikoinen ollut hoidossa vuodenvaihteesta alkaen, ja nyt pitäisi pikku hiljaa päättää, että mitä syksyn kanssa tehdään. Olin ensin ajatellut, että tottakai otan pojan pois hoidosta, kun kerran itse...
  9. M

Tervetuloa Minni! Mariska awwww, niin liikkistä :heart: Neuvolassa kaikki hyvin, tosin jouduin käymään hiiva- tms. tulehdusepäilyjen takia vielä labrassa. Asiaan tietty auttaisi, jos lopettaisi ylimääräiset mussutukset. Illalla mentiin miehen kanssa nukkumaan ja kundi aloitti hirmuiset...
  10. M

Kiitokset hyvin meni, ja mukavaa oli viettää iltaa kaksin :) Melissa, ei ole tutkittu, ja jotenkin en osaa liittää noita meidän yöhulinoita vatsavaivoihin, refluksiin tai allergioihin, kun tosiaan kundi joutui heti parin viikon ikäisenä osittaiselle korvikkeelle ja kuitenkin nukkui yöt 3-6kk...

Yhteistyössä