Hakutulokset

1. M

<3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

AurinkoL täällä ollaan samoissa fiiliksissä, tosin tuon kromosomitutkimuksen seurauksena tiedän jo, että toinen poika olisi tulossa eli vaatteita olisi varastossa vaikka kuinka. Mutta ostin ensi talveksi NameIt-puuvilla-villa-haalarin, ajattelin et on mukavan lämmin, jos pakkaset on samaa...
  2. M

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

LeenaT ja Ma&Mi :hug:
  3. M

Pikkukakkonen kesällä 2014

Melissa, meillä hulinat on jatkunut kohta 1,5vuotta, eli alkoi kun kundi oli 6kk. Siihen asti nukkui 3kk:n ikäisestä täysiä öitä... Viime yö oli taas hieman parempi, eka ininät vasta klo04, en tiedä auttoiko ilta pulkkamäessä ja saunassa vai kun annoin magnesiumia. Meillä hankinnassa ois...
  4. M

Melissa tervetuloa! Meillä ei oo huomattu mitään allergioita tai refluksia, eli kätisee öisin muista syistä. Oisko hoidonaloittaminen mikä tekee tän tms. Toivottavasti 'pääsette' tällä toisella kerralla helpommalla. :) Iopå, olihan meillä muuten ekoina öinä tuossa lattialla sängynvieressä...
  5. M

<3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

Pilkku minäkin voisin aktivoitua tämän ryhmän kanssa ja tulla mukaan suljettuun ryhmään, vaikka aika paljon asioita täälläkin tulee lörpöteltyä. Etusivulle voi minulle päivittää, että poika on meille tulossa. Jouduttiin/päästiin lisätutkimuksiin ja kromosomit tarkastettiin, samalla selvisi...
  6. M

Iopå - mekin pelättiin tuota, että siirryttäessä pinniksestä lastensänkyyn kundi tippuisi sängystä, mutta hankittiin toi Muuramen Jolla ja siihen se lisälaita, ei ole tippunut, enkä usko et ois tippunut vaikka lisälaitaa ei olisikaan. Mä luulen, et kun osuu pyöriessään noihin reunoihin niin ei...
  7. M

Melkoisia palvelukokemuksia Taffolla, onneksi kaikki selvisi teillä hyvin. Mansikka :hug: - voimia sinulle ja teille!
  8. M

Baby-mama, oon katsellu samoja housuja ja ne näyttää kyl tosi kivoille, ois varmaan aika miellyttävät päällä etenki kesällä. Päädyin tilaamaan tuon Belly Bandit BFF:n Suomesta Pepino-nimisestä verkkokaupasta. Mä taidan tilata lisäksi tuon sun ehdottaman tukiliivin näyttää vähän ehkä pehmeämmälle...
  9. M

Baby-mama, toivottavasti kolme viikkoa menee nopeasti ja saat hieman mielenrauhaa tuolta ultrasta. Epätietoisuus on niiiiin inhottavaa. Itsellä oli jo edellisen raskauden jälkeen käytössä nämä vermeet: Shrinkx Hips: Shrink Your Hips After Baby Quickly and Easily https://bellybandit.com/...
  10. M

Raskaana - mies painostaa aborttiin, minä en tiedä haluaisinko abortin vai pitää lapsen

Tässä joitakin kokemuksia abortista: "Olen menettänyt neljä lasta" - Abortit - Elämä - Helsingin Sanomat Itsellä ei ole kokemusta, mutta mieti hyvin tarkkaan ja hae keskusteluapua.
  11. M

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Kiva lukea teidän kokemuksia. Ihanaa Miss_Piggy, että olet jo täällä asti! (Oltiin jossain samassa ketjussa mukana. Mulla ois enää 20 viikkoa niin pääsen treenailemaan :laugh: - siis jos kaikki menee hyvin, mut nyt on hyvä fiilis. MammaLa & Poika 14+6
  12. M

Jatkanpas omien tuntemuksien parissa... Täällä on täysi höyry päällä noiden puhtaiden kromosomitutkimusten jälkeen. Parit äitiysvaatteet ja bola tuli hankittua. Aika kivoja noi uudet Mamalicious kevätvaatteet. Lisäksi illalla selailin vielä poikien nimiä, ja merkkasin ylös kivoja. :laugh...
  13. M

Eltsu ja muutkin, näinhän se on, et ensin murehditaan tuleeko plussaa, sitten murehditaan ettei vaan tulisi keskenmenoa, sit murehditaan et onhan lapsi terve ja miten synnytys menee ja sit tuleekin muut murheet - ja ilon aiheet - mut ihania ovat nuo lapsoset :heart:
  14. M

Baby-mama Tulokset tuli tänään postissa. Meillä riskiä nosti veriseulassa toinen niistä mitatuista istukkahormoneista, joka oli tosi alhainen. Toisaalta hyvä että seulotaan mutta ns. turhassa hälytyksessä aiheuttaahan se huoltakin. Ja vaikka otetaan isolla otoksella niin Downeja jää saamatta...
  15. M

Tulokset saatu ja sikiöllä on normaalit kromosomit! :heart: Kiitokset tsempeistä ja halit niille, jotka tähän ketjuun joutuvat ja tuloksia odottavat!
  16. M

Vauva puukotettiin Helsingissä!

Miksi poikia saa leikellä alapäästä, mutta tyttöjä ei? Uskontoihin/uskomuksiin tms. nämä molemmat (sairaat)perinteet nojaa. Tasa-arvoa pojille/miehille tähän.
  17. M

Iopå, meillä on aika iso nojatuoli tuolla kundin huoneessa niin siinä kävin imettämässä ja torkkumassa, kun yösyötöt sitä vaati. En muista koska ne loppui :D , mut vielä nyt syksyllä oli jonkun aikaa aamumaitopullo käytössä klo05-06 välillä, sillä saatiin 2-3 tuntia lisää unta. Eli 8 maissa on...
  18. M

Tervetuloa Iopå! Meillä esikoinen siirtyi omaan huoneeseen nukkumaan n. 2 vkon iässä, mä olen niin superherkkäuninen etten saanut nukuttua ollenkaan, kun vauva piti hirvittävää ;) tuhinaa ja puhinaa nukkuessaan sivuvaunussa. Lastensänkyyn siirtyminen tapahtui ennen joulua (1v7kk), tilattiin uusi...
  19. M

Baby-mama, tää taitaa mennä kaksin puheluksi, mutta saa keskusteluun osallistua muutkin =) - Punktio ei sattunut, no ehkä hieman enemmän kuin verikokeen ottaminen mutta ei juurikaan. Ehkä mulle sattui hyvä/kokenut lääkäri, kipukynnyksenikin on melko hyvä. Mutta aika subjektiivisia juttujahan...
  20. M

Tsemppiä täältäkin meille tulosten odottajilla ja niille, jotka vielä odottaa tutkimuksiin pääsyä! Oma riskiluku tarkentui 1:165 (raja iän puolesta oli 1:470), ja hälytys johtui veriseulasta. Istukkanäyte on nyt otettu ja tuloksia voi saada jopa ensi ti tai sit viimeistään pe. Samoin kuin...

Yhteistyössä