Hakutulokset

1. M

Pikkukakkonen kesällä 2014

Huh, suoraan omaan napaan, täällä alkaa olla oksutauti selätetty. Oli kyllä harvinaisen rankka vuorokausi ja voimat ei ole vieläkään palautuneet. Mut ruoka pysyy jo sisällä ja olo kohenemaan päin. Täytyy vaan nostaa hattua niille äideille, jotka oksentaa raskauden takia päivittäin, itse olen...
  2. M

Baby-mama hauskaa, että olette löytäneet kivan nimen. Susanna, joudutteko tekemään remonttia vai pääsettekö suoraan sisustamaan? Harjoituskappaleelle kovasti hermoja ja voimia seurantaultran odottamiseen. Viikonloppu ja alkuviikko olivat kiireisiä, meillä oli vieraita ja heidän...
  3. M

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tässäpä koko liuta kuvia digitestin sisältä. Eka on nega testi, ovis (gynellä) varmistettu tuli vasta viikko testin teon jälkeen. Toka on 1-2 ja muissa onkin selitykset. Hätähousuilin itsekin täällä syksyllä 2013, ja nyt menossa 21+ Clearbluen UK -sivuilta löytyy professional tms. matsku...
  4. M

Harjoituskappale :hug: - toivottavasti ois väärä hälytys tms. Yksille tutuille kävi niin, että rakenneultrassa ei näkynyt aivoja ollenkaan, ja kun pääsivät tarkempiin tutkimuksiin niin kaikki oli kunnossa. Ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin, että tällaiset uutiset aiheuttaa tosi paljon huolta ja...
  5. M

Nonni, äitiyspakkaus on julkaistu :) - mitäs mieltä olette? Kyllä toisaalta kutkuttelis ottaa se, jos jättäis tilauksen tuonne toukokuulle niin saiskohan uuden pakkauksen? (Eikös se pitänyt tilata 2kk etukäteen?) Järkyttyneenä totesin, et viime raskaudessa vatsa ei ole näkynyt kunnolla vielä...
  6. M

Viikonloppu takana, onpas täällä ollut hiljaista - varmaan kaikilla riittänyt muutakin puuhaa ;) Itsellä loppuviikko kului sairastellessa, ja nyt ollaan onneksi taas paremmassa kunnossa. Kundi ei ole onneksi *vielä* tullut kipeeksi, mut eipä pidä tuuletella... Kop Kop. Pääsin sunnuntaina...
  7. M

Melissa maitotuotteita ei ole jätetty vielä pois, mut just tänä aamuna juttelin miehen kans, et taidetaan tehdä kokeilu, et jätetään ne pois ainakin viikoksi tai pariksi maaliskuun aikana. Susanna, tsemppiä talon hakuun. Vaikka itselläkin järki aina hannaa vastaan, niin olen kyllä sitä mieltä...
  8. M

Kiva et sattuu näitä ultria aikasta samaan aikaan. Synnytyksestä ollaan juteltu, ja itselle se oli huolimatta tuosta ylläriperätilavauvasta ihan mahtava kokemus, ja koska itse koin taas ekan raskausajan todella rankkana sekä henkisesti että fyysisesti niin synnytys kyllä pelasti sen. Se...
  9. M

Melissa, mä saatoin löytää syyn meidän yövalvomisiin, Heureka!! Kundilla on ollut aina ongelmia kakkaamisen kanssa ja havaitsin, että kun suoli toimii, niin yöunetkin sujuu katkotta. Ilmeisesti kyse ei ole kuitenkaan kuin kuidun ja veden puutteesta, ja näillä konsteilla hommat sujuu. Tosin mulla...
  10. M

Melissa tätä ei varmaan pitäis sanoa ääneen, mut nyt jostain taikaiskusta yöt on menneet 0-1 herätyksellä viime torstaista asti. Toivottavasti tää jatkuu... Tosta laitteesta voi lukea käyttökokemuksia täältä. Mun omat kokemukset löytyy n. sivuilta 3-5. Itse laitteesta tietoa löytyy täältä...
  11. M

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Onnea Miss Piggy!! Ihanaa, että teillä on vihdoin kaikkien koettelemusten jälkeen vauva :heart:
  12. M

Mua on jostain syystä alkanut mietityttää synnytys ja sen kulku. Joten kyselenkin, että onko teillä 'suunnitelmia' sen suhteen tai miten aioitte valmistautua vai aiotteko valmistautua? Itsellä on ilmeisesti alakerta aika kuiva, ja olen alkanut rasvailee sitä Ceridalilla, en tosin vielä tee...
  13. M

Viljapelto, tää ei ole kenenkään vahvistamaa tietoa tai en tiedä voinko suositella. Mutta itsellä oli vikat treenit samana aamuna (jos haluut ks. tämä ketju sivu 5), kun iltapäivällä lähdin synnyttämään. Kohdunsuu oli todennäköisesti auki, mut kalvot oli ehjät (lapsivedet meni mulla vasta...
  14. M

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tungenpa itseni tähänkin ketjuun :) - tässä ois mun kakkosmahaa 18+0. Kuva otettu aamupäivällä, iltaa kohti maha valahtaa enemmän esiin :laugh:
  15. M

Tervetuloa AurinkoL! Mun on pakko kysyä, et miten teidän vatsat toimii? Mulla toimii tosi huonosti, vaikka yritän muistaa syödä/juoda liotettuja luumuja päivittäin. Kai pitää siirtyä ns. oikeisiin laksatiiveihin... Onko kokemuksia tai suosituksia? Joku huhuilikin noita masujen kuvia...
  16. M

Baby-mama nimeä on pohdittu täälläkin, meillä on yksi mistä molemmat tykkää, mut nyt vaan pitää toivoa, että kukaan lähipiirin alkuvuodesta syntyneistä vauvoista ei saa samaa nimeä ;) Meikää ottaa niin päähän, oli sovittu, et mennään tänään katsomaan niitä rattaita ja muutenkin ostoksille...
  17. M

Lurppanen :hug: - itselläkin olo vaihtelee ja on monena päivänä tullut mieleen, että onkohan toinen lapsi sittenkään sitä mitä haluan. Usempina päivinä on fiilis kuitenkin perusonnellinen. Ja hyvä että purkauduit tänne, on hyvä jutella kaikenlaisista fiiliksistä. En tiedä millaista apua...
  18. M

Viljapelto, Miss Piggy antoikin hyvät vinkit tuossa edellä. Mulle mammajoogassa opastettiin myös, että pidä leuka rentona niin se vaikuttaa vatsalihaksiin ja tuonne alas. Eli älä ainakaan pure hammasta :) Entä oletko kokeillut et ensin tekisit venyttelyt ja sitten vasta tuon...
  19. M

Kiitos Iopå, tää oli taas näitä väsyneen äidin tilityksiä :) Onnitelut Baby-mama ja ihanaa että pääset vihdoin nauttimaan!! Onnittelut myös Masialle tyttölupauksesta! :heart:
  20. M

Iopå onnittelut tyttölupauksesta! :heart: Täällä väsymys painaa päälle, kundi on heräillyt nyt useampana yönä klo 01, 03-04 ja 06, nukkumaan menee 20:30-21 ja lopullinen herätys on 07-07:30. Lisäksi meillä ei mene mitkään kiellot perille, ja muutenkin on jotenkin tosi hankalaa. Tästä...

Yhteistyössä