Hakutulokset

1. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 , mutta jos mä kuvittelen sen vähäisen värin :LOL: Ja jostain syystä en nyt saa kuvaa liitettyä :cautious:
  2. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 , kyllä siihen jotain tuli ja vielä melko nopeasti. En vaan luota siihen vielä (n):LOL:
  3. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Auttakaa, auttakaa.. kuinka helposti one stepin herkät raskaustestit antaa haamuja/viivanpaikkoja?:eek:
  4. 1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Hoi apua!! Kuinka helposti one stepin herkät raskaustestit antaa haamuja/viivanpaikkoja?:eek:
  5. 1

@Kinder_Kitty pahoittelut!! :unsure: Itse huomasin pc:n testeistä samaa aiemmin.. ennen ne oli ihan hyviä, mutta nykyään tuntuu tulevan viivanpaikkoja ja haamuja lähes joka liuskalla :mad:
  6. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 :LOL: No voinhan mäkin sitten :LOL: tietää mieskin minkä jälkeen ei ota enää asiakkaita vastaan, että ehtii kotiin vauvahommiin :LOL::LOL:
  7. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@Lumi87 täällä on vähän samanlaisia ajatuksia. Kolme on ollut se meidän lapsiluku. Mutta keskenmenon jälkeen,nyt kun kolmatta ei kuulu, olen alkanut haaveilemaan neljästä.. :whistle::whistle::whistle: Tässä mitään tekemällä tehdä, muuten vaan tilasin ovistestejä 60, foolihappoa 3 pakettia ja...
  8. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@Sokeripala :love::love: tuplasti onnea!!
  9. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@teris vaikken tiituu olekaan, niin vastaan silti :) itselläni meni keskenmenon jälkeen lähes 5kk että menkat alkoi ja sen jälkeen ne onkin sitten tulleet just niinku itseään sattuu huvittamaan. Toivottavasti siellä ei tarvitse odotella niin pitkään(n) pidän tosissani peukkuja sen puolesta (y)...
  10. 1

@heikura79 halauksia @MirriX pidetään peukkuja (y) (y)(y)(y)(y)

Yhteistyössä