Hakutulokset

1. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@ToukkaHaave87, puhelimessa en saanut muuta ohjetta kun "aloita millon haluat,paketissa on sitten tarkat ohjeet". Huomenna apteekkiin hakemaan ne ja tutustun niihin tarkempiin ohjeisiin.. palaan sitten asiaan (y)
  2. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Pahoittelut @Bea.S :unsure: Nyt vaan tylysti (taas) omaa napaa.. Lääkäri soitti ja kaikki labrat ok,nyt sitten on määrätty terolut.. terolutia.. teroluteja.. noh, teroja joka tapauksessa pitäisi seuraavana kolmena kuukautena popsia.. oviksen bongailu on alkanut ja miehelle ilmoitettu että...
  3. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Minä ja minun napa: Lääkärissä meni noin 8min ja yhtään en kyllä ole viisaampi vielä, enpä sitä kai vielä odottanutkaan. Noh, huomenna aamulla labroihin ja maanantaina lääkäri sitten soittelee niistä ja jatkosta. On vähän rauhallisempi olo, ehkä. Vielä.
  4. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussista, toivottavasti viivat vahvistuu ja saatte pienet syliin asti! Ja tsemppiä uusiin kiertoihin.. Omaa napaa.. kohta lääkäri. Jostain syystä pelottaa ihan hemmetisti mennä sinne o_O
  5. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään kun uusi kierto alkoi, niin tuntuu jopa helpottavalta. Kyllä sitä eilen olin jo niin varma että ne tulee, odottelin vaan johonkin kuukauden päähän näillä mun ihme kerroilla maanantaina lääkärille juuri kiertojen takia, ehkä mulla joskus on jotain hajua näistä (y) @Lumi87 no mulla oli...
  6. 1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kp 1. Ehkä ensi kierrosta on meidän vuoro..
  7. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 1. Ehkä ensi kierrossa on meidän vuoro.
  8. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Juu ei kai se toivo ole menetetty täysin, kun vuoto pysyy poissa.. mutta kauheita toiveita en enää viitsi asettaa (enpä!!) Aamulla olin valmis heittämään pyyhkeen kehään ja luovuttamaan. Nyt taas on tullu jo se "p****le,mehän saadaan se vauva"- asenne.
  9. 1

@virvatulia , ei näköjään. Olen testannut. Aamulla apteekin oma nega.. Tänään olen ollut valmis heittämään pyyheen kehään, mutta ehkä tästä vielä noustaan
  10. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@Lumi87 , kierrot heittelee 19-37 päivän välillä nyt.. kolmannen yritys aloitettiin 12/15, melko pian siitä tulikin plussa joka 11+3 päätty keskenmenoon ja paljastu tuulimunaksi. Siitä meni melkein 5kk että menkat alkoi ja parit ensimmäiset olikin suht säännölliset, sit rupes heittelee ja nyt...
  11. 1

Toiveena vauva 2017-2018

@Tinnuli , ei ole vuoto alkanut. Mutta eiköhän täälläkin ole vaan kierto sekaisin. En edes tiedä onko menkat myöhässä vai ei.. viimeksihän noin pari viikkoa menkkojen jälkeen tuli jotain vuotoa, joka mielestäni oli kyllä liian runsasta ollakseen ovulaatioon liittyvää.. vaikka ajankohdan puolesta...
  12. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Nega.
  13. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Voi @Norway :unsure:
  14. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Voi te ihanat!! Mies toi tänään töistä tullessaan apteekin oman testin. Kamppailen täällä itseni kanssa tehdäkö vaiko eikö aamulla.. jäljellä on myös yksi rsfu.. jotenkin tuntuu ettei sitä testiä uskalla tehdä, kun ei halua nähdä vain sitä yhtä hiton viivaa.. mutta kyllähän sen tietää.. uitan...
  15. 1

Toiveena vauva 2017-2018

No jos sen verran korjaan puheitani, että aamun testissä näkyi jokin kun oikein hyvin kuvitteli. (Kyllä, laitoin viestin ennen kun testin odotusaika oli edes kulunut). Mies sen jonkin näki myös. En pysty sanomaan oliko siinä väriä.. mutta ei tässä nyt enää kauheita toiveita ole.. eipä.
  16. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä se nyt oli vaan joku vittuilu viiva.. rsfu:n testi ei ois tänä aamuna negatiivisempi voinut olla.. Taas tultiin kovaa ja korkealta alas, hetken saa taas keräillä itseään..
  17. 1

Kiitos onnitteluista, mutta kyllä se nyt tosiaan tais olla vaan joku vittuilu viiva.. rsfu:n testi tänä aamuna ei olis negatiivisempi voinu olla.. Tultiin kovaa ja korkealta alas, hetken saa taas keräillä itseään..
  18. 1

Tuossa kuva tännekin.. en tiedä, en jaksa uskoa.. äh. Vaikea uskoa..
  19. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Nuori neitipä hyvinkin :LOL:(y) Kiitos onnitteluista. En ihan vielä usko, enkä luultavasti vielä noin kymmenen uudenkaan testin jälkeen, vaikka plussaa olisivatkin.. tää koko kierto oli niin outoo_O
  20. 1

Toiveena vauva 2017-2018

Hah.. sainko sittenkin?! Ja väri hävisi mun silmissä heti..

Yhteistyössä