Hakutulokset

1. T

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

Aamupäivää! Kiitos toivotuksista, ja onnea Almejalle ultrakuulumisista! Samirja, mulla ei oo hikkauksen lisäksi ollut ilmakuplamaisia tuntemuksia. Miltä ne kuulostaa? Plop? :) Maanu, ärsyttäviä tommoset saarnaavat neuvolatädit. : / Asiat voi sanoa ja ohjeita antaa niin monella tavalla. Oon...
  2. T

Samirja ja muut pk-seutulaiset, liittyisin muuten myös mielelläni tapaamiskerhoon! Helsingissä asustelen. tiNpPa ja pikku mönkijä 29 plus nolla =)
  3. T

Heippa kaikki! Mä ilmotan kans itseni tänne: tiNpPa - la 8.5. - Kätilöopisto/HP Esikoista siis odotellaan, naimisissa ollaan ja 30 v. täyttyy tänä vuonna. Amanda, mietitttiin eilen miehen kans tota hikkaa, tuli niin tasaseen tahtiin ne pienet liikkeet. Ehkä se hikkaili siellä. :)...
  4. T

*** Toukokuun toivotut 2012 ***

Heippa! Mä kans ilmottaudun mukaan. :) LA 8.5. tiNpPa/esikoinen/Kät/H/29 v. Hirmunopsaa menneet nää raskauskuukaudet tähän asti, ja oon välttynyt vaivoilta toistaiseksi lähes kokonaan. Mitä nyt syksyllä väsytti kovasti. Nyt on välillä vähän suonenvetoa, mutta eipä oikeestaan mitään muuta...

Yhteistyössä