Hakutulokset

1. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@ToukkaHaave87 tiedän niin tunteen... se pettymys omaa kehoa kohtaan... sitä tunnetta ei ikinä unohda kun verikokeella mulle selvis et ovista ei ollut tapahtunut vaikka oli hyvä johtofolli ja pregnyl käytössä... mutta niin vaan sitten kun vaihdettiin letrot pistoksiin+pregnyl niin ekasta pistos...
  2. K

Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

Täällä kuultiin eilen ekaa kertaa pitkän etsinnän jälkeen pienen syke :love::love: kuullosti pieneltä junalta joka puksuttaa eteenpäin :love::giggle: ja tänään löytykin syke jo nopeemmin ja paremmin :love: ja kuulin jopa vähän pidempään sitä puksutusta:love: niin uskomatonta ja ihanaa ja...
  3. K

@susannas86 tsemppiä ja voimia tulosten odotteluun! Toivotaan parasta!
  4. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@ToukkaHaave87 mulle on käynyt niin pregnylin käytöstä huolimatta että munasolu on jäänyt irtoomatta ja tullut kysta ja mulla juurikin kysta oli syy sille miks menkat ei alkaneet ajoissa.. ja mulla puuttuvat menkat käynnistettiin sitten primoluteilla kun olin ensin käyny ultrassa kun menkat oli...
  5. K

@khe2017 mullakin vastas kooltaan päivän isompaa mutta laskettu aika pysyy samana :) pitää olla varmaan sen 5päivää ainakin isompi ennen kuin muuttavat laskettua. @Suike tsemppiä harkkari supistusten kanssa! Kinder & minion 13+0 :love:
  6. K

@mint_ mää päivitän tiedon listaan :)

Yhteistyössä