Hakutulokset

1. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@ToukkaHaave87 ihan normaalisti voi harrastaa liikuntaa varsinkin kun olet ennenkin raskautta sählyä pelannut :) liikunta on hyvästä ja tietty täytyy muistaa kuullostella omaa oloa liikkumisen aikana et jos tuntuu epämukavalta niin sitten hidastaa :). ja nippailut kuuluu asiaan. itelläkin ollut...
  2. K

@ToukkaHaave87 toivon sydämeni pohjasta et kaikki menee hyvin loppuun asti :) koita olla stressaamatta tiedän helpommi sanottu kun tehty :D vaikka itekki on jo näin pitkällä niin kyllä siellä taustalla edelleen on se menetyksen pelko... mutta eteenpäin mennään :)
  3. K

Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

Kiitos onnitteluista :) @MamaBlue liikkeet tuntuvat juuri tuolta! (y) ilmakuplilta ja lepatukselta.. ja myös kurinaa voi olla.
  4. K

@ToukkaHaave87 lämpimästi onnea!! :love: olitteko siis ehtineet aloittaa tayssissa jonkun hoidon jo ensikäynnin jälkeen? Mulle laitettiin tayssista lähete varhaisultraan tampereelle äitiysultraan jossa siis tehdään kaikki ultraääni tutkimukset. @kiuski pahoittelut negasta :( ja onnea uuteen...
  5. K

Tervetuloa uusille! :) Reissukuulumisia: Reissu oli todella mahtava ja kaikista ihaninta on se, että ollaan nyt kihloissa! :love: (y) Formulat oli kyllä upea kokemus mutta autossa sai istua kyllä ihan liikaakin :ROFLMAO: ihan kyllästymiseen asti..ja nyt voi sanoa että suomen ruuhkat ei tunnu...
  6. K

Tammikuun Tarrasukat 2018 Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan. Faceryhmään haluavat: kookospienelle yksityisviestiä ja kuvaus omasta profiilista. 1.1. Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi ...
  7. K

*Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

Heippa taas! reissusta kotiuduttu :) nyt teen meille uuden ketjun! :)
  8. K

Torstaina alko uusi viikko ja sen kunniaksi laitan tänne kans masukuvan :love:
  9. K

Täällä oon tuntenut muutamia liikkeitä satunnaisesti tietyissä asennoissa :D :love: vielä siis ei oo jokapäivästä. Me lähdetään maanantaina reissuun roadtripille eurooppaan autolla :D :) maanantaina laivalla ruotsiin, tiistai-keskiviikko yö lundissa ruotsissa yö hotellissa ja keskiviikko-torstai...
  10. K

Tervetuloa uusille! :) Asunto hommat nyt on stressannut tässä lähipäivinä... asutaan siis opiskelija/nuoriso asunoissa ja näissä saa asua siihen asti et jompikumpi on 30v.. :D haettiin tossa heinäkuun loppupuolella asunnonvaihtoa perheasuntoihin (kolmioihin ja isompiin kaksioihin) samalta...
  11. K

@Daisy85 samaa mieltä kuin muutkin eli kävisin kyllä lääkärissä tai ainakin olisin yhteydessä neuvolaan. Kyllä se pikkunen siellä massussa myllertää kovasti :D hitsi kun ei vaan vielä tunne sitä myllerystä mutta eiköhän sitäkin ehdi tuntea ihan tarpeeksi mutta voisko jo tuntea pian :giggle...
  12. K

Nyt on lista päivitetty :). Taisin tuntea tänään ekat liikkeet :D :love::giggle: tai ainaki luulen niin vahvasti koska aiemmin ei ole tuommosta ollut... eli siis söin sohvalla ruokaa :D ja istuin aika etukenossa niin et alavatsa osu reisiä vasten :D sitten tuntu todella jännältä ihan kun joku...
  13. K

Heippa tännekkin! Eilen olin neuvolalääkärillä ja tehtiin perus sisätutkimus ja kuunneltiin sydänäänet :) ultralla myös katottiin pikkasen aikaa bebeä ja hän oli nukkumassa kun ei liikettä näkynyt :D mittoja ei otettu mutta silmämääräsesti oli sen 14cm pitkä :love::giggle: kasvanut oli siis...
  14. K

Tammikuun Tarrasukat 2018 Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan. Faceryhmään haluavat: kookospienelle yksityisviestiä ja kuvaus omasta profiilista. 1.1. Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi ...
  15. K

Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

@susannas86 voimia sureen suruun ja menetykseen! :cry: Teen meille uuden ketjun! :)
  16. K

Heippa naiset! @kiuski paljon tsemppiä keräykseen ja toivottavasti tulee hyvä sato! :) @-dino- mahtavaa että olette vihdoinkin nyt ivf jonossa :) toivottavasti aikaa ei tarvitse kauaa odotella. omia kuulumisia: Torstaina mulla alkaa jo 16.viikko :o aika lentää ihan siivillä... pienen sykkeitä...
  17. K

@Poutapilvi91 niin ja unohdin myös tuosta rimpsusta sen et monesko lapsi? oon hajamielinen :D Hyvä, että pahaolo on helpottanut :) haha joo lukikin tuossa sun ekassa viestissä! :ROFLMAO: ja jos faceryhmä kiinnostaa niin kookospienelle voi laittaa yksityisviestiä!
  18. K

@Poutapilvi91 Tervetuloa! haluatko listalle? tiedot tässä muodossa nimimerkki, ikä , synnytyssairaala ja laskettu aika :) Toisilla se väsymys on pahinta alkuraskaudessa :D no mää oon sitte varmaan joku poikkeus... alkuraskaudessa olin pirteä kun peipponen :D ja nyt on kyllä pirteys kaukana...
  19. K

@Inkku86 näinpä :) pieni jännitys kuuluu varmaan asiaan :) tiedostan kyllä et mitä vaan voi käydä vielä yms.. mutta sitä ei kannata murehtia etukäteen ja miettiä liikaa :) murehtii sitten kun on ajankohtasta ja aihetta.. mää uskon siihen et kaikki menee hyvin :). muuta ei oikeen voi tehdä :)
  20. K

@Inkku86 Tervetuloa! :) hienoa et kaikki on mennyt nyt hyvin :). itellä kanssa yks km takana.. ja kyllä se aiheutti paljon pelkoa yms.. tähän raskauteen. Mutta niin vaan porskutellaan jo toisella kolmanneksella ja kaikki on hyvin :).

Yhteistyössä