Kinder_Kitty joo laita vaan, siis olen 27v ja synnäri varmaan sitten Naistenklinikka kun se kättäri lopettaa..
Mä en ole kanssa vielä varma
liikkeistä, kun ei oikein ole aikaa niitä kuulostella kun juoksen 3&1v perässä päivät pitkät
mutta kyllä muutamaan otteeseen kun illalla käy sänkyyn pitkälleen niin jotain hipaisuja on tuntunut. Varmaan lähiaikoina varmistuu kun edellisestä muistaakseni rv 16 aikoihin alkoi jo tuntua. Ihanaa, en malta odottaa!
Meillä oli tällä kertaa vähän rauhallisempi
ultra, kätilö selitti ihan hyvin ja moneen kertaan missä On silmät ja nenä ja katsoi aivoista ne perusrakenteet ja mittaili ihan rauhassa. Edellisissä on menty vähän rivakammin ja vaan se pari kuvaa mukaan. Tämä antoi ison pinon Ja sanoi että hän säästää sitten muualla kun työkaverit Nuukailee niissä kuvissa
Että tosi paljon ultraajasta kiinni.
Rakenneultra muistaakseni ensi kuun 21. tai siinä main. Oon heittänyt villin ajatuksen miehelle, jospa ei tällä kertaa udeltaisikaan sukupuolta vaikka se näkyisi! Kaksi edellistä ehdottomasti itsekin halusin tietää, "että voi ostaa vaatteita" ja muutenkin epäsuomalaisesti me on annettu vauvalle jo sitten masussa olessa nimi ja kutsuttu sillä ja kaikki on sen tiennyt ennen syntymää. Mutta onhan se aika lisä jännitysmomentti synnytyksessä nähdä vasta kumpi tuli! Onko täällä niitä jotka on odottanut synnytykseen asti?
Mukavaa viikkoa kaikille!
Milagro ja bebe3 15+6