Heippa kaikille,
Täällä kans yksi malttamaton ultran odottelija... vielä pitäisi melkein kaksi viikkoa jaksaa odottaa, ensi viikon perjantaihin. Mua on alkanut pelottaa, että jos jotain onkin pielessä, jommalla kummalla tai vaikka molemmilla.
Tiedän, että ei pitäis etukäteen huolehtia, mutta kun... Sykkeet olen saanut kuuluviin, joten tiedän, että eloa masussa on
ja masu kyllä kasvaa pelottavaa vauhtia... Viime viikon aikana se oikein pullahti kunnolla esiin ja nyt ei meinaa kyllä millään enää pystyä piilottamaan.
Jos tämä tätä vauhtia kasvaa, niin miten mä ikinä pysyn kasassa vielä puoli vuotta???
Mulla myös pahoinvointi meinaa vaan yltyä, sen sijaan että olis menossa pois!
Aiemmin se alkoi aina iltapäivällä ja paheni iltaa kohti... nyt se helkkari vieköön alkaa jo aamusta ja kestää koko päivän. Oksentele en edelleenkään, mutta ei paljon puutu...
Lämpöiset ruuat tökkii ja erityisesti ruoanlaiton olen saanut nyt jättää kokonaan muiden harteille. Lihan paistaminen esimerkiksi ei onnistunut ollenkaan tuossa muutama päivä sitten... ei vaan pystynyt.
Ultran lisäksi odottelen kesälomaa... siihenkin vielä reilu pari viikkoa. Huoh, miten voikin aika mennä näin hitaasti!?!
MamaBlue ja nallekarkit 11+2