Hakutulokset

1. K

Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

Tervetuloa uusille! @Milagro haluatko et laitetaan tuohon listalle ikäsi ja synnytyssairaala? :)
  2. K

@Naananenni mää kirjottelen myös tänne :) vaikka facen ryhmään liitynkin :)
  3. K

Mulle tuli aika tänään postissa rakenneultraan ja se on 7.9 silloin siis tasan 20+0 :) kauheen pitkä aika sinne... ja hieman huvitti kun aika on taas 8.30:D mutta passaa mulle(y)
  4. K

@MamaBlue Joo ei paljoo peitellä (y) ihana masu! tsemppiä ultran odotteluun! eiköhän kaikki oo ihan hyvin! :)
  5. K

@kookospieni hyvä kun muistutit! :D onhan se varmasti salainen ryhmä? ettei kukaan näe että olen liittynyt ja kukaan ei pysty näkemään ryhmän jäseniä siis ulkopuolinen? ei olla vielä kerrottu kaikille :D
  6. K

@kookospieni ihana masu ja kyllä se vauvamasulta näyttää (y) @Naananenni tsemppiä pahoinvointiin! Pahoinvoinnista puheen ollen... 4viikon tauon jälkeen aamu alkoi oksentamisella onneks en ollut viä ehtinyt syömään eli vaan mahanesteitä tuli pihalle... keittelin kahvia ja roskiksen haju osu...
  7. K

Tässä mun kuvaa ja nyt siis 12+1 :D
  8. K

@Kath Haluan sanoa et sulla on oikeus sun tunteisiin oli ne millasia tahansa <3 mä en voi täysin ymmärtää mitä oot kokenut, mutta voin vaan kuvitella miltä se tuntuu.. ajatuskin siitä et mulle kävis samanlailla on sydäntä raastava... mää en voi muutakun toivoa sydämmeni pohjasta et kaikki menee...
  9. K

@Nems aika hauska et ollaan aika samanpitusia :D joo kyllä mäkin oon varautunut siihen et voi hyvinkin tulla se +10kg tai vaikkapa se +20kg. Ennen raskautta oon painanu sen 61kg. Täytyy vaan toivoa et imetys (jos vaan onnistuu) auttais sitten raskauskiloihin.. toivottavasti sun polvi ei pahasti...
  10. K

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Paputoive Tsemppiä sulle ultran odotteluun! Se on piinaavaa odotella sitä ja samalla miettii vaan et onks kaikki hyvin... välillä se pelko nosti päätään sieltä ja pelkäsin sitä et ollaanko siellä viellä elossa..
  11. K

@Nems muakin ehkä pikkasen ruvennut jo ahdistamaan paino homma ei siis mitenkään valtavasti.. mulla on ehkä pari kiloa liikaa lähtötilanteessa ja nyt jo paino noussut ehkä 2-3kg alusta ellei enempikin... tietty suurin osa on turvotusta... mutta nyt jo 64.0kg rikki kotivaakalla... kun neuvolan...
  12. K

@Naananenni lääkäri näytti meille pikkasen aikaa 3D kuvaa siksi on noin hyvä kuva :)
  13. K

Mulle ultran teki gynekologi ja oli mies :D ei mitään miehiä vastaan siis :) mutta ekaa kertaa ikinä mies ultraa :D ja alakautta ultrattiin ja lopuksi vatsan päältä :) otti mitan päästä ja reisiluusta ja olivat ihan normaalit mitat. meillä meni aikaa noin puol tuntia.. ultraan ehkä joku...
  14. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@aavalvar ollaan joo mietitty nimiä molemmille sukupuolille :) meillä itse asiassa on ollu jo muutamia nimiä valmiina molemmille :LOL: on tää vaan niin ihanaa ja samalla on vaan et onks tää totta :D ja helpottavaa et kaikki oli hyvin kun sitä eniten pelkäsi et jos pieni ei oo enää elossa.
  15. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Noniin nt-ultra ohi ja saatiin parhaita eli hyviä uutisia! Pieni vastasi kooltaan 12+1 eli päivän isompaa, kokoa oli siis sen 5,5cm ja niskaturvotus oli 1.3mm eli normaali :love::love:sydänääniä ei kuunneltu ja en ees tajunnu pyytää :confused: mutta hengissä oltiin ja se on tärkeintä...
  16. K

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

omia kuulumisia: Noniin nt-ultra ohi ja saatiin parhaita eli hyviä uutisia! Pieni vastasi kooltaan 12+1 eli päivän isompaa kokoa oli siis sen 5,5cm ja niskaturvotus oli 1.3mm eli normaali :love::love:sydänääniä ei kuunneltu ja en ees tajunnu pyytää :confused: mutta hengissä oltiin ja se on...
  17. K

Noniin nt-ultra ohi ja saatiin parhaita eli hyviä uutisia! Pieni vastasi kooltaan 12+1 eli päivän isompaa kokoa oli siis sen 5,5cm ja niskaturvotus oli 1.3mm eli normaali :love::love: sydänääniä ei kuunneltu ja en ees tajunnu pyytää :confused: mutta hengissä oltiin ja se on tärkeintä...
  18. K

Onnea kaikki jotka saaneet hyviä ultra kuulumisia! :) Huomenna on vihdoinkin päivä jota on odotettu pelonsekaisin tuntein.. jännittää kauheesti huominen mutta onneks aika tosiaan jo 8.30. Päivittelen listaan kaikki uudet :) ja mää voisin huomisen jälkeen liittyä faceryhmään :).
  19. K

@kia1981 tsemppiä huomiseen ultraan! :) Unohdin mainita, mutta multa sen kystan takia otettiin ne kasvainmerkki aineet verestä samalla kun kävin antamassa ne neuvola verikokeet ja seulonta.. niin kasvainmerkkiaineet oli normaaleissa viitearvoissa :) ja gyneltä tulikin viesti ettei johda...
  20. K

@kookospieni oi tuo hemmotteluloma kuullostaa ihanalta :) ja koitahan tosiaan ottaa iisimmin ettet venäyttele enempää itseäsi (y). On muuten aikamoinen ero aamumassulla ja iltamassulla :D aamumassu on vielä aika pieni... mutta sitten kun oot syöny ja juonu kaikkea päivänaikana niin sitten se...

Yhteistyössä