Hakutulokset

1. Jonsku88

Perätilassa?

Eikö muilla tosiaan oo kokemuksia asiasta ?
  2. Jonsku88

Perätilassa?

Onko muilla kokemusta perätilasynnytyksestä? Tai sitten ulkokäännöksestä? Itsellä nyt viikot 33+3 Viime viikolla Neuvolassa sanottiin että on perätilassa että jos ei oo lääkärineuvolaan mennessä kääntynyt niin sitten äitipolille lähete
  3. Jonsku88

Heissan tein tänä aamuna raskaus testi nii nii olenko raskaana tän testin mukaan vaikka kyllä on kierukka tällä hetkellä

No jos se positiivista näyttää niin kyllä voithan sä pyytää Neuvolasta pääsyä verikokeeseen asian varmistamiseen
  4. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Sulla ehtii vielä @NassuRessu kääntyä ja toivon omalle kohdalleni samaa ja alle 4kg pitäs olla jos meinaa alateitse synnyttää perätilassa olevan ja Lääkäri vetoinen synnytys silloin
  5. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mä sain oman päätökseni jo kesäkuun alussa mutta työkaveri lähetti viikon mun jälkeen niin hänellä kesti 2kk saada päätös ihmeellistä. Joo eka summa oli suuri. aika sit normisti palkan mukainen on loput rahat. Neuvola kuulumisia : Painoo ei oo tullu yhtään lisää lähtöpaino tippunu muutaman...
  6. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mulla meni esikoinen 6pv yli niin on jännää että miten käy toisen kanssa
  7. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@Kersuli Meinaakohan ne käynnistää sua aikasemmin tiedä vaikka oltais Tayssissa samaan aikaan :) Ainoaksi synnytys toiveeksi laitoin ipanaan että haluan hotelliin jos kunto sallii en halua suunnitella synnytystä etukäteen koska ei varmasti tuu menemään niinku on ajatellut
  8. Jonsku88

Onko kenelläkään sellaista kammoa kun sillan ylitys kävellen?

Mulla on sama kammo tutut sillat mistä oon aina kulkenut ei oo niin pahoja mutta uudet on pelottavia yli menen kyllä mutta varovasti
  9. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Ei millään malttas odottaa että pääsee tapaan vauvan ♥️ Oon tilannu et se syntys mun synttäreinä 26.8 tai sit mun veljen 30.8 tai jos menee yli niin 5.9 on meidän 12v vuosipäivä ♥️ Nyt siis laskettu on 4.9 joka on lasten serkun Synttäri
  10. Jonsku88

Kertokaa Suomen paras paikkakunta!

Mänttä-Vilppula täällä kaikki tarvittava. Pirkanmaalla sijaitsee. Tampere ja Jyväskylä 90 km päässä että jos ei täältä löydy jtn
  11. Jonsku88

Onko pienet rinnat naisella sama kun pieni penis miehellä?

No ei ehkä löysä tavara semmonen velhon hiha ennemmin voi olla verrannollinen
  12. Jonsku88

Kehon hormonaalinen toiminta

Mitäs jos oot raskaana?
  13. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Siis ihan älytöntä mihin tää aika on hujahtanut tässä odotuksessa kun tää kuu enää töitä ja sitten alkaa Äitiysloma :) Olo helpotti töissä ja muutenkin kun keli viileni jaksaa tehä paremmin :)
  14. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Muuten ei mitään hätää mutta yöt ja sit töissä on tuskaa kunnon on kuuma
  15. Jonsku88

Onko alkoholin käyttö raskausaikana loppujen lopuksi niin paha asia?

On todellakin eikö nyt voi yhtä pientä jaksoa elämästään olla selvinpäin
  16. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mulla seuraava neuvola 1.7 Ja raskaana olevan hammas tarkastukseen pääsen vasta 29.6 kun Korona sotki että peruttiin aika sit ne sano kun soitin että heinäkuussa tulevat töihin ja alkavat purkaa jonoa ja kohta soittivat perään tuu tollon 29.pvä kun ei saa mennä liian pitkälle kun ei voi laittaa...
  17. Jonsku88

Varhainen keskenmeno

Juu luonto huolehtii huonot pois Itsellä viime kesänä sama tilanne toisen raskauden kanssa meni kesken oli kyllä kova paikka kun vuosia oli toista toivottu No siitä meni sit 5kk niin tulin uudelleen raskaaksi ja nyt ollaan Rv 27+4 l
  18. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Eilen oli neuvola muuten kaikki reilassa mutta hb 106 joten mukaan sain lisärautaa :) Sf mutta oli 25 tällä kertaa oli vanha terkka niin se oli että ei oo mikään iso tulossa :) No tänään sitten loman jälkeen toinen työpäivä edessä :) Kuinkas täällä muilla sujuu?
  19. Jonsku88

Lastentekoikä

Meille ois saanut 20 tulla mutta luonto antoi odottaa kaikkien tuloksettomien hoitojen jälkeen luomu raskaus 26 veenä ja 31 veenä luomusti raskaaksi ja keskenmeno ja siitä 5kk ja nyt syyskuussa olen 32v ja toinen syntyy
  20. Jonsku88

Kuinka nopeesti ootte nyt saanu Äitiyspakkauksen?

Ilmeisesti kun tällä viikolla on jaettu ekat Pakkaukset niin siks kesti

Yhteistyössä