Hakutulokset

1. Jonsku88

Kannattaako vielä ottaa yhteyttä neuvolaan?

Mulla oli alku raskaudessa parikin kertaa kirkasta veristä vuotoa ja kaikki oli hyvin <3 Ja viime kesänä oli keskenmeno jonka vuoksi paniikki oli valtava kun aloin vuotaa Huomenna Rv 26 alkaa ja kaikki ollut raskaudessa hyvin <3 Kyllä Neuvolaan saa soittaa :) Sitä vartenhan he ovat
  2. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mä laitoin 8.5 päätös oli tehty 11.5 ja tänään 2vko 1pv pakkaus oli postissa toki ystävä teki viikon myöhemmin niin sekin sai pakkauksen tänään
  3. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tänään tuli vihdoin äitiyspakkaus kyllä olikin ihana hypistellä <3 Haalari oli vielä positiivisempi yllätys kuvissa näytti tumman siniselle mutta onki tummanharmaa <3 Kerrankin sen värinen ettei heti näy kun konttaa tolla meneen :)
  4. Jonsku88

Kuinka nopeesti ootte nyt saanu Äitiyspakkauksen?

Jee hätähousu oli tänään pakkaus tuli on kyllä ihana ja saatiin 2020 pakkaus
  5. Jonsku88

Joo mullekkin esikoisesta 5v sitten tuli nopeesti nyt mietin että mikähän kestää
  6. Jonsku88

Tänään tuli 2 viikkoa päätöksestä Onkohan jtn ruuhkaa?
  7. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tänään oli mun oma hemmottelu hetki kävin kampaajalla hukkaamassa mun tyvikasvun :) Äiti oli Esikoisen kanssa sen aikaa Ihanaa kun oli hiljasta hetki meinasin ihan nukahtaa tuoliin vauva potki kyllä niin kovasti että pysyin hereillä :)
  8. Jonsku88

Aion taas huomenna aamupäivällä pyöräillä sen 100 kilometriä. Mikä on sinun tekosyysi?

5v Esikoinen ei taitas jaksaa niin pitkään mun kaa syrviä :D
  9. Jonsku88

Glukoosikoe ja korona

Minä istuin juuri viime viikolla siellä 2h Istuin mahd kaukana muista ja läträsin käsidesillä
  10. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Täällä odotellaan pakkausta saapuvaksi ensi viikolla mahdollisesti :) Ei pojasta närästäny yhtään näin paljoa :)
  11. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Hyh hyh mikä närästys täällä oli monta päivää tänään onneks närästämätön päivä <3. Kaikki apteekin käsikauppa närästys lääkkeet tuli tutuksi
  12. Jonsku88

Maistuisiko?

Ei maistuis koska tuosta seurais närästys josta kärsin monta päivää ja tänään ei oo ollu mitään niin ei kiitos
  13. Jonsku88

onneksi alkaa pitennetty viikonloppu

Kesälomalla on neljä viikkoo yhtä pitkiä :D
  14. Jonsku88

Kuulostaako Veini-nimi liian tyttömäiseltä?

Veini on ihan selkeästi pojan nimi ja kaunis voisin omalle lapselle antaa mutta ei soinnu sukunimeen
  15. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@NassuRessu Olikos sulla edellisissä raskauksissa ollu Radi? Mä varmaan selviäisin siitä pistämisestä hyvin kun hormoneja joutu piikittään aikoinaan
  16. Jonsku88

Raskautuminen ei onnistu!

Tässä meidän tarina melkein 6v yritettiin esikoista siinä ajassa tehtiin kaikki inseminaatiosta IVF:ään tuloksetta sitten tuki hoitotauko ja hups olinkin tullut luomusti raskaaksi <3 siitä sitten tulikin tällä viikolla 5 vuotta täyttänyt poika meille. No hänen syntymän jälkeen päätimme että ei...
  17. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Täällä maha kasvaa :) Jotenkin pikku hiljaa varmaan olis hyvä alottaa rautakuuri meinaa olla väsymystä ja hengästyn helposti ja nenästä tihkuu verta:( 114 oli hb viime viikolla. Huomenna olisikin sitten 24+0 <3 Ensi viikon tiistaina onkin sitten sokerirasitus toisen kerran tässä raskaudessa.
  18. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Täällä tänään oli neuvola hb oli laskenu 114 ja kohdunpohjan korkeus oli 23 mennään siis yläkäyrän tuntumassa mikähän jättiläinen sieltä tulee :D Veljensä oli alle 4kg Eikä painoo kaan ollu alun laskun jälkeen tullu edes alkupainoon hyvä niin
  19. Jonsku88

Syntymättömälle vauvalle kommunikointi?

Meillä esikoinen ensi viikolla 5 vuotias juttelee masulle, kuttittelee sitä ja suukottaa <3 Mies Silittelee joskus ja ite myös
  20. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@Tiukuliina89 Osanotot <3

Yhteistyössä