Hakutulokset

1. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Eilen olinkin sitten Rakenneultrassa siellä rakenteellisesti kaikki kunnossa ja tyttöä odotellaan syntyväksi <3 Olo on ollut ihan samanlainen kun Esikoisesta joka oli poika joten ajattelin pojan tälläkin kertaa tulevan mutta kyllä prinsessa on tervetullut <3
  2. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mullakin olis äitillä saumuri ja ompelu kone pohjanmaalla ja varmaan äiti opettas :) No täytyy kattoo onhan tässä vielä aikaa
  3. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@BJ Toivottavasti kädet kestää niin saat tehtyä sit itselle mieluisia vaatteita :) Oon niin kade kun joku osaa ite tehä vaatteita
  4. Jonsku88

Viisi täytettä pitsaan, mitä ottaisit?

Salami, herkkusieni, katkarapu aura ja sipuli
  5. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Äitiyspakkaus oli todella ihana <3 Eilen Illalla miehen kanssa mietittiin että jos pakkaus on tylsä niin otetaan rahana mutta kun oli niin kaikin puolin meidän näköinen niin kyllä se meille otetaan<3 Jonsku ja Papunen 21+0 :love:
  6. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Meillä tiistaina Rakenneultra ja sitten seuraavalla viikolla neuvola jossa kirjoitellaan kela lappuja ja saan lähetteen sokerirasitukseen vol. 2 Eka oli painon takia ja nyt sit se kaikille tehtävä edessä. Toukokuun oon Esikoisen kandsn kanssa kesälomalla <3 Ollaan suunniteltu että ulkoillaan...
  7. Jonsku88

Mitä ajattelette miehestä joka juo Pirkka-olutta?

Miehen lihava melkein 60v Eno joka nauraa ostavansa sinistä Pirkka Maitoo taas laatikollisen
  8. Jonsku88

Sain varmuuden että naisystävän 16-vuotias pikkusisko on myynyt seksiä

Mä aattelin että oot ostanu siltä seksiä niin sillä asia sulle selvis
  9. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Nyt on puoliväli ylitetty jeee :) Esikoisella joku melkein 5v kriisi kiljuu ja karjuu joka asiasta Huoh No eiköhän se taas tästä :)

Yhteistyössä