Hakutulokset

1. Muua

PRKL kun ottaa päähän vuokralaiset!!!

Tota...he saivat sossusta maksusitoumuksen. Nyt sitten kun soitin sosiaalitoimistoon, niin eivat kuullemma olleet uusineet sitoumusta, eli sosiaalitoimisto ei ole enaa velvollinen maksamaan. Eli ei ole mitaan!
  2. Muua

Kiitos, niin kai se on. Olen eiamminkin ottanut vuokralaisen jolla oli luottotiedoissa haikkaa, mutta koskaan hanen kanssa ei ollut ongelmia. Mua sapettaa tassa myos se, etta olen ollut aina, kaikkien vuokralaisten kanssa hyvin yhteistyokykyinen- olen antanut maksuaikaa pyydettaessa aika...
  3. Muua

Olen aiheesta aiemminkin kirjoittanut... Jouduin hakemaan heille häätoä kun kahden (ei peräkkäisen) kuun vuokrat maksamatta. Nyt kun päätostä ollaan odoteltu (eivät suostuneet vapaaehtoisesti lähtemään kun mielestään aiheettomasti puran sopparin!), niin ovat näemmä lopettaneet kokonaan...
  4. Muua

Aijotteko jossain vaiheessa potkaista lapsen omillen?

Siihen on viela pitka aika kun lapset sen ikaisia, mutta emme aio miehen kanssa potkia minnekaan. Saavat asua kanssamme niin pitkaan kun haluavat. Ja toivottavasti asuvatkin.
  5. Muua

Käytätkö alkoholia jouluna vai et?

Kylla kaytan. Pari lasia punkkua mennee ruoan kanssa. Varmaan myos yksi tumma olut sitten yokattauksella.
  6. Muua

Paljonko on tuntipalkkanne?

Ei o sellasta. Oon yrittaja ja joka kuukausi erilainen.

Yhteistyössä